کالا, محصولات

چگونه غیر حضوری خرید کنیم؟

در چند سال گذشته که دسترسی به اینترنت باعث رشد زیادی شد، کسب و کارهای اینترنتی هم پیشرفت بسیاری کردند.

این روزها خرید اینترنتی را می توان یکی از پرطرف‌دار ترین روش های خرید در بین مردم تلقی کرد که مزایای زیادی دارد.

خرید آنلاین

سفارش آنلاین فرش ماشینی در عصر الکترونیک از بهترین و رایج ترین راه های کسب درآمد میباشد.

خرید اینترنتی فرش ماشینی به دلایلی مانند: افزایش تعداد تولید کنندگان، بالا رفتن تولید و نیز رقابت بین آن ها، در میان خریداران فرش گسترش پیدا کرد.

با ایجاد خرید اینترنتی، آن ها کار خرید را برای مشتریان خود آسان کردند و هم چنین با این کار از اقصی نقاط کشور متقاضی خرید فرش دارند.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی یعنی استفاده از بستر اینترنت و بر پا کردن یک فروشگاه مجازی، ارائه ی محصولات در سایت و معرفی کالای خود به صورت آنلاین.

خیلی از کالاها و مایحتاج خود را می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید از جمله فرش و قالی هم از این نوع می باشد.

 در زمان خرید اینترنتی فرش بهتر است نکات زیر را حتماً مدنظر داشته باشید:

– از نماد اعتماد الکترونیکی کالای و فرش خریداری شده مطمئن شوید

– از فروشگاه اینترنتی امن و معتبر خرید کنید.

– در زمان پرداخت وجه اینترنتی از معتبر بودن آن کاملاً مطمئن شوید.

– مشخصات فرش را قبل از خرید کردن حتماً مطالعه کرده و سپس طبق سلیقه خود اقدام کنید.

ویژگی خرید فرش اینترنتی:

به نوع کاربرد فرش‌ها بسیار توجه داشته ‌باشید، که باید به یاد داشته ‌باشید آن دسته از فرش‌ها که در بافت‌شان نایلون به کار گرفته میشود

و به اصطلاح فرش‌های نایلونی نامیده می‌شوند.

که با دوام و در برابر تغییر شکل بسیار مقاوم میباشند و به نسبت دیگر فرش‌ها قیمت ارزان‌تری  و بهتری دارند.

تنها معایب که این دسته از فرش‌ها دارند این است که گرد و خاک را به سادگی به اطراف منتقل می شوند.

مزایای خرید اینترنتی فرش کاشان :

دسترسی آسان:
اگر بخواهید فرشی را به صورت مستقیم و حضوری تهیه و خریداری کنید با زمانی را صرف طی کردن مسافت صرف کنید

این در حالی است که با استفاده از سایت خرید آنلاین فرش میتوانید در منزل و در کمترین زمان فرش مورد نظر خود را خریداری کنید.

تنوع در محصولات:
 از آن جایی که هر کس سلیقه ایی دارد و ممکن است بر حسب چیدمان منزل و دکوراسیون مناسب با آنچه که مدنظر هر کس میباشد نظری داشته باشد،محصول خود را خریداری کند.

ایجاد اطمینان برای مشتری:
خریدار باید اطمینان و اعتماد کافی نسبت به فروشنده و اجناس را داشته باشد تا بتواند یک محصولی را خریداری کند.

از آنجایی که در خرید مستقیم ما نمی توانیم اعتماد کافی نسبت به فروشنده را کسب کنیم با خرید های اینترنتی میتوانیم با مشاهده کردن نماد اعتماد به مشتریان این اطمینان را داشته باشیم که کالایی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه می کنیم.

نکات مهم فرش ماشینی با خرید آنلاین:

1-اکثرفرش‌های ماشینی از جنس پلی‌استر می باشند . که  فرش‌ها در رگال فروشگاه‌های فرش دارای درخشندگی و جذابیت زیادی را دارا می باشند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل خرید، فرش را روی زمین پهن کرده و رنگ آن را از زاویه ای مختلف در زیر نور طبیعی بررسی کنید.

 تا رنگ فرش در تمام سطح آن یکنواخت باشد و به خصوص در فرش های کف ساده دورنگی و اختلاف رنگ دیده نشوند.

2_برای خرید اینترنتی ، با صبر و حوصله زیاد فرش های بیشتر با طرح های متنوع را در سایت های معتبر جستجو کرده و کیفیت و قیمت هر یک را از جوانب مختلف بسنجید

، و انتخاب کنید.

سایت های آنلاین خرید و فروش زیادی در حال حاظر در حال فعالیت هستند سعی کنید خرید خود را از سایتی معتبر که دارای آدرس مکان فروش است تهیه بفرمائید.

ارسال رایگان فرش و تحویل درب منزل:

یکی از مزیت هایی که خرید های اینترنتی دارد این است که در خرید های مستقیمی که از فروشگاه ها انجام می شود

فروشنده در قبال تحویل و هزینه حمل فرش هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند.

کیفیت بالای محصول:
سایت های فروش کالا برای از دست ندادن مشتریان خود و همچنین جلب رضایت مشتری هیچگاه فرش بی کیفیت و نامرغوبی را ارائه نمی دهند

بلکه کالایی با کیفیت درجه یک از تولید کنندگان مطرح و خوش نام خریداری و به مشتریان تحویل می دهند.

 

انواع فرش ماشینی از نظر جنس الیاف

برای این که بتوان یک فرش ماشینی خوب برای خانه خریداری نمود باید درباره آن اطلاعاتی به دست آورد. فرش های ماشینی زیادی در بازار وجود دارد که از الیاف مختلفی بافته می شوند. الیافی که برای بافت فرش های ماشینی بکار می روند معمولاً از نوع اکریلیک، پلی استر، پشمی، پلی پروپیلن و نایلونی می باشند. هر کدام از این الیاف دارای ویژگی هایی هستند که باعث شده فرش ماشینی را از آن ها تولید کنند. بیشتر فرش های ماشینی که در بازار وجود دارند از الیاف اکریلیک هستند. فرش های اکریلیک نسبت به فرش های دیگر دارای تفاوت های زیادی می باشند. الیاف اکریلیک در برابر عوامل محیطی مثل: رطوبت و نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی دچار پوسیدگی نمی شوند. الیاف پلی استری در مقایسه با الیاف اکریلیک ظاهر براق تری دارند و از محبوبیت خوبی در بین خریداران فرش برخوردار می باشند. فرش های که با الیاف پلی استر بافته می شوند دارای تنوع رنگی زیادی هستند.

 

یکی از ویژگی های مثبت درباره فرش های پلی استر این است که خیلی دیر کثیف می شوند. ضد لک بودن پلی استر به این دلیل است که هیچ منفذی در بین آن ها وجود ندارد و کثیفی نمی تواند به آن ها نفوذ کند. در اتاق هایی که رفت وآمد زیادی دارند بهتر است از فرش های پلی استری استفاده نشود زیرا طول عمر آن ها نسبت به فرش های دیگر پایین تر می باشد. فرش های پلی پروپیلن همان طوری که از نامشان مشخص است با الیاف پلی پروپیلن بافته می شوند. این فرش ها برای مناطق مرطوب مثل شمال ایران خیلی مناسب هستند زیرا از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت برخوردار می باشند. همچنین به راحتی شسته می شوند و دیر کثیف می شوند. از این نوع فرش ها بیشتر برای اتاق خواب استفاده می کنند.

 

فرش های پشمی نوع دیگری از فرش هایی ماشینی هستند و همان طور که از نام آن ها مشخص است از پشم تهیه می شوند. الیاف پشمی به دلیل طبیعی بودن دوام بالایی دارند و خیلی دیر به خود کثیفی می گیرند. این روزها فرش های پشمی به خاطر لطافت و نرمی که دارند مورد توجه مشتریان هستند. نکته خوبی که درباره فرش هایی با الیاف پشمی می باشد این است که گرما را به خود جذب می کنند و خیلی سریع گرم می شوند. فرش ماشینی نایلونی نسبت به پلی استر از قیمت گران تری قیمت گران تری دارد فرش هایی که از نایلون بافته می شوند در برابر گرد و خاک خیلی مقاوم هستند. نکته ویژه ای که درباره این فرش ها وجود دارد این است که در برابر وزن سنگین وسایل خانه کاملاً مقاوم هستند و تحمل خوبی دارند. فرش های نایلونی در طرح های متنوعی تولید می شوند و طول عمر آن ها زیاد است. تنها نکته ی منفی ای که درباره این فرش ها وجود دارد این است که خیلی زود رنگ آن ها تغییر می کند و در مقابل نور مستقیم خورشید مقاومت کمی دارند.

 

چگونه اینترنتی خرید کنیم؟

اگر قصد خرید فرش را دارید و میخواهید اینترنتی فرش بخرید باید به قسمت های مختلف سایت سر بزنید تا محصول مورد نظر و فرش مناسب با دکوراسیون منزل جستجو کنید بعد از آن اگر با خرید اینترنتی آشنایی دارید.

با شماره های زیر تمس برقرار کنید یا در واتساپ پیام دهید،و محصول خود را انتخاب کرده ،خریداری فرمایید.

 بعد از چند روز ارسال فرش صورت بگیرد وفرش درب منزل تحویل بگیرید.

در شرکت ابریشم ترید (که یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در کاشان میباشد )غیر از خرید حضوری ،تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی و ارسال (رایگان)میکند.

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *