کالا, محصولات

فرش ارزان ارسال رایگان

برای جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان عزیز و حذف هزینه‌های اضافه، تلاش بیشتر شرکت‌ها ارسال سریع فرش در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمترین هزینه به سرتاسر کشور می‌باشد که همراه با ارسال رایگان است.

به‌خاطر همین برخی از فروشندگان با ارسال رایگان سعی می‌کنند تا فرش ارزانی به دست مشتری برسد.

همه کالاها، قبل از اینکه به مرحله ارسال برسند توسط واحد کیفیت به طور کامل بررسی می‌شود تا کالای موردنظر مشتری بدون هیچ عیب یا نقصی به دست او برسد .

ارسال رایگان 

 فرش ،به صورت عمده به هر نقطه از کشور که مدنظر شما باشد توسط شرکت حمل نقل انجام می‌شود و همه از گارانتی و بیمه برخوردار هستند.

امروزهبا پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت مجازی در ایران و خارج از ایران پیشرفت بسیاری کرده است.

و فروش اینترنتی در سه سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است،و بخاطر همین فروشگاه های بزرگ مثل شرکت ابریشم ترید پا به این دنیا گذاشته اند.

یکی از ویژگی های این فروشگاه ها ارسال رایگان و ضمانت بالا است .

که شما میتوانید کالا(فرش)خود را از شرکت ابریشم ترید ،به صورت مجازی برسی کنید و بعد از  تایید،به صورت ارسال رایگان و ضمانت بالا  تحویل بگیرید.

 

ویژگی های خرید اینترنتی

متنوع بودن محصولات:

در فروشگاه ابریشم ترید انواع فرش، گلیم ،فرش ترک و…با بروز ترین و با کیفیت ترین نخ ها تولید و عرضه میشود.

 

ارسال رایگان، فرش درب منزل:

فرش ها از تولیدی با ارسال رایگان ،به داخل کشور و خارج از کشور عرضه میگردد.

قیمت ارزان فرش مناسب:

فرش های شرکت ابریشم ترید  ،که یک تولیدی بزرگ است با پایین ترین قیمت و به صورت عمده عرضه میگردد. 

تضمین فرش خریداری شده:

تمامی فرش ها با ضمانت بالا  به فروش میرسد ….

 

آشنایی کامل با فرش ماشینی

تولید فرش های ماشینی پیشرفت زیادی کرده و علاقه مندان به این نوع فرش ها نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده است. فرش ماشینی امروزی دارای نقش و نگاری با ظرافت بسیار بالا است که با فرش دست بافت تفاوت چندانی ندارد. فرش های ماشینی به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر از فرش های دست باف در بین خریداران طرفداران بیشتری دارند. انواع مختلفی از این فرش ها در بازار وجود دارد که توسط برندهای متفاوتی تولید می شوند. اصلی ترین تفاوت فرش های ماشینی در تعداد شانه آن ها می باشد. این نکته برای خریداران فرش ماشینی اهمیت ویژه ای دارد زیرا نشان دهنده میزان تراکم بافت آن ها می باشد. تراکم یک فرش در واقع تعداد گره هایی می باشد که در آن استفاده شده است. هر فرش دارای یک تراکم عرضی و یک تراکم طولی می باشد.

معمولاً به تراکم عرضی فرش، شانه فرش می گویند. برای این که بتوان شانه یک فرش را فهمید باید به پشت فرش نگاه کنید. برای فرش هایی که هزار و دویست شانه هستند معمولاً در پنج سانتی متر از فرش شصت گره وجود دارد. هر چقدر تراکم یک فرش بیشتر باشد قیمت آن گران تر است. این روزها فرش های هزار و پانصد شانه در بازار به فروش خوبی دست پیدا کردند. فرش ها در شانه های مختلفی به فروش می رسند. همان طور که گفته شد هرچقدر شانه فرش بیشتر باشد کیفیت آن نیز بهتر است و ظرافت بیشتری دارد. برای خانه هایی که بر روی فرش نشست و برخاست زیادی می کنند و فرزند کوچک دارند بهتر است از فرش هایی استفاده کنند که شانه کمتری دارند زیرا ضخامت آن ها بیشتر است و نرم تر می باشند. هر چقدر شانه فرش بیشتر باشد ضخامت آن کمتر  است. جنس الیافی که در بافت فرش ماشینی استفاده شده است بر کیفیت آن تاثیر گذار است. پر فروش ترین فرش های ماشینی از الیاف اکریلیک بافته شده اند. الیاف اکریلیک کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری دارند.

فرش هایی نیز وجود دارند که با الیاف اکریلیک و پلی پروپیلن بافته می شوند. این فرش های ماشینی دوام پایین تری دارند و طول عمر آن ها کمتر است. سوالی که برای بیشتر خریداران فرش ممکن است پیش آید این است که چه برند فرش ماشینی از کیفیت بالایی برخوردار است. برای این که بتوان یک برند مطمئن فرش ماشینی انتخاب کرد بهتر است درباره آن ها اطلاعاتی به دست آورید و از تجارب دیگران استفاده نماید. فرش های ماشینی که معتبر هستند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند معمولاً دارای نشان استاندارد، نام و برند مشخص هستند. با توجه به تنوع برند فرش ماشینی در بازار، خریداران با چالش هایی زیادی رو به رو هستند. برای خرید فرش ماشینی به فروشگاه های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. از خرید فرش هایی که قیمت ارزانی دارند خوداری کنید، زیرا این فرش ها مرغوبیت خوبی ندارند و زود از بین می روند. داشتن ضمانت نامه نیز می تواند یکی از نشانه های فرش با کیفیت و معتبر باشد.

 

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *