کالا, محصولات

چرا فرش ۱۲۰۰ شانه بخریم؟

چرا فرش ۱۲۰۰ شانه بخریم؟ فرش ۱۲۰۰ شانه معایب زیادی ومحبوبیت خاصی در بین فرش های ماشینی دیگر دارد،که در شرکت ابریشم ترید با اندازه های مختلف تولید و ارائه میشود.

مقایسه فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه کاشان

در صورتی که به دنبال یک فرش مناسب و ارزان قیمت برای خانه خود هستید ، پیشنهادی که می‌توانیم به شما داشته باشیم

خرید فرش‌های ۷۰۰ شانه هست چراکه این فرش در مقایسه با دیگر فرش‌های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای قیمتی ارزان‌تر هست.

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه زیبایی چشمگیری دارد

فرش ماشینی انواع مختلفی دارند و عواملی که سبب ایجاد انواع فرش ماشینی شده اند شامل تراکم و شانه فرش، جنس فرش، طرح و نقشه فرش، ابعاد فرش و رنگ فرش و … می باشد. لذا همین عوامل بر قیمت نهایی فرش نیز تاثیر می گذارند.

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه

در شرکت ابریشم ترید فرش های ماشینی با استادان و هنرمندان بزرگ طراحی میشوند ،و یک فرش زیبا و ماندگار باقی میگذارند.

علاوه بر طراحی ،فرش های ماشینی با بهترین رنگ ها و با کیفیت تولید میشود 

منظور از شانه قالی ماشینی در اصطلاحات فرش ماشینی به ریشه یا گره هایی گفته می شود:

که در یک متر از قسمت عرض فرش وجود دارد.

به عنوان مثال یک فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه که از ابعاد ۲متر در ۳ مترتشکیل شده ،‌ در عرض فرش یعنی ۲ متر ، در هر متر ۱۲۰۰ گره زده شده است .

تراکم نیز به دو برابر تعداد گره هایی که در یک متر از طول فرش وجود دارد به عنوان مثال یک فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰  در هر یک متر از طول فرش ۱۸۰۰ گره وجود دارد .

تشخیص شانه فرش های۱۲۰۰شانه:

نها ابزاری که برای تشخیص شانه فرشتان لازم دارید، یک خط کش است.

فرش کاشان مورد پسندتان را به پشت پهن کنید و خط کش را به برروی عرض فرش کاشان قرار دهید. تعداد گره هایی که د یک سانتی متر از فرش زده شده را بشمارید.

حال آن را در 100 ضرب کنید. جواب شما باید همان شانه فرش حاضر باشد. برای مثال:


فرش ماشینی 1200شانه در هر یک سانتی متر از عرض آن باید 12 گره وجود داشته باشد. 12*100 برابر 1200 است.

به همین راحتی…

حالا که شانه فرش را یاد گرفتیم بیاید با تراکم فرش کاشان و راه تشخص آن نیز آشنا شویم.

تراکم فرش آن تعداد گره های که در یک متر از طول فرش زده شده است. هرچقدر تراکم فرش کاشان شما بالاتر باشد، فرش شما لطیف تر و نرم تر است.

دقت کنید که تراکم فرش کاشان نیز مانند شانه فرش کاشان هیچ تاثیری در کیفیت فرش ندارد و تنها در لطافت فرش تاثیرگزار است.

شما میتوانید با بهترین کیفیت وبا بهترین قیمت به صورت عمده محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

نکات مهم خرید بهترین فرش ماشینی ایرانی

خریداران فرش ماشینی با داشتن آگاهی های می توانند در زمان خرید بهترین فرش را خریداری نمایند. در این روزها به دلیل پر رونق بودن بازار فرش تولید کنندگان زیادی با برندهای مختلف به وجود آمده اند که در زمینه تولید فرش ماشینی در حال فعالیت هستند. در بازار فرش اگر چندین برند مختلف را با هم مقایسه کنید متوجه می شوید که کیفیت فرش ها کاملاً با یکدیگر متفاوت است و اغلب برندهای نامرغوب با کپی برداری از برندهای شناخته شده و معروف توانستند گروهی از خریداران را به خود جلب کنند. در زمان خرید فرش باید شانه و تراکم فرش را به خوبی بررسی کنید. تشخیص شانه و تراکم فرش کار بسیار سختی است و نمی توان آن را در زمان خرید انجام داد. ولی مطمئن ترین راه برای اینکه یک فرش باکیفیت خریداری کنید این است که فرش دارای علامت استاندارد باشد. معمولاً شناسنامه ای که در پشت فرش های اصل و باکیفیت وجود دارد دارای استاندارد و مشخصات شانه و تراکم می باشد که خریداران با مراجعه به آن به راحتی می توانند اطلاعات درباره فرش را بدانند.

استاندارد بودن یک فرش نشان می دهد که شانه و تراکمی که بر روی آن نوشته شده است واقعی می باشد. همان طور که گفته شد در بازار فرش تولیدکنندگان مختلفی هستند که با نام هایی همانند نام های معتبر و شناخته شده فرش های ماشینی را تولید می کنند که کیفیت پایینی دارند. اصلی ترین روشی که مشخص می کند برنده یک فرش معتبر است این است که شناسنامه فرش به صورت درست و باکیفیت در پشت آن چسبانده شود. در شناسنامه فرش معمولاً نام تولید کننده و مشخصات فرش نوشته شده است. خرید یک فرش بدون شناسنامه و برچسب کار اشتباهی است و خریداران را دچار ضررهای مالی می کند. فرش های بی کیفیت و نامرغوب بعد از مدتی دچار پوسیدگی و پارگی می شوند و قابل استفاده نیستند.

انتخاب فرش ماشینی مناسب

برای انتخاب فرش ماشینی باید به نکاتی توجه نمود که یکی از آن ها رنگ وسایل منزل می باشد. رنگ فرش باید با رنگ دکوراسیون و لوازمی که در خانه به کار رفته هماهنگ باشد. برای انتخاب یک فرش ایده آل ابتدا باید فضایی را که قرار است فرش برای آن خریداری شود مشخص گردد. معمولاً در خانه هایی که دارای فرزندان کوچک هستند لطافت و ضد حساسیت بودن فرش اهمیت بالایی دارد. همچنین برای خانه هایی که رفت و آمد آن ها زیاد است مقاومت فرش اهمیت ویژه ای دارد. مناسب ترین فرش ماشینی برای خانه فرشی است که کیفیت مناسبی داشته باشد. معمولاً فرش های ماشینی اکریلیک نسبت به بقیه از مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند. این فرش ها به دلیل مقاومت بالا و آب رفت پایین برای خانه هایی که این رفت و آمد زیادی دارند بهترین گزینه است. تنوع نقش و نگار و رنگ در فرش های ماشینی خیلی زیاد است و تمام سلیقه ها می توانند از این فرش ها استفاده کنند. فرش ماشینی ایرانی یکی از بهترین فرش های موجود در بازار جهانی است.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *