کالا, محصولات

فرش چی بخرم؟

فرش چی بخرم؟

برای خریداران فرش همواره این سوال مطرح بوده که فرش چند متری بخریم؟

فرش ماشینی خوب چی بخرم؟

یا اندازه مناسب فرش برای دکوراسیون منزل چه ابعادی هست ؟

بر اساس اندازه فرش چیدمان فرش در پذیرایی چگونه باشد؟

قالی ۱۲۰۰ شانه بهتر است یا ۷۰۰ شانه ؟

فرش ۹ متری بهتره یا ۱۲ متری؟ فرش چند متری بخرم؟

قالی ۱۲ متری بهتره یا ۹ متری ؟

فرش چه رنگی بخرم ؟ بهترین سایز فرش ؟

اندازه مناسب فرش؟ بهترین رنگ فرش؟ بهترین رنگ فرش برای پذیرایی ؟ ست کردن فرش و مبل,که فکر ما رو درگیر کرده اند.

ما در شرکت ابریشم ترید (تولید کننده فرش ماشینی)فرش های بی نظیر و با کیفیت به شما دوستان عزیز عرضه میکنیم.

چه فرشی بخریم؟

در رابطه با خرید فرش ماشینی آن است که فرش تک‌رنگ تیره به‌طور مثال به رنگ آبی نفتی، قهوه‌ای مایل به شکلاتی و غیره به‌راحتی لکه‌های روشن یا دوده را در خود نشان می‌دهد.

فرشی که رنگ بسیار روشن دارد به‌طور مثال سفید یا کرم‌رنگ است جای پا و گرد‌و‌غبار را به‌راحتی نمایان می‌کند. 

فرش با کیفیت

مهمترین عامل در کیفیت فرش ماشینی جنس نخ خاب فرش  است. نخ خاب، که همان ریشه‌های فرش محسوب می‌شود؛ بنیان و اساس فرش ماشینی به شمار می‌رود.

اگر جنس نخ خاب از الیاف درجه یک نباشد، فرش ماشینی نیز به اصطلاح خوب نخواهد بود.

از ملاک‌های مهمی که در خرید فرش باید به آن دقت نمود شانه فرش می‌باشد. هرچه شانه فرش بیشتر باشد خرید آن عاقلانه‌تر خواهد بود.

اگر به دنبال خرید فرشی با طول عمر بالایی هستید می‌توانید مدل‌های را با شانه بالا انتخاب کنید.

خصوصیات فرش ماشینی کاشان :

بافت فرش ماشینی با نقشه های زیبا و اصیل 
استفاده ار تعداد رنگی بالا و رنگبندی های متنوع 
تنوع در طرح و نقشه فرش ماشینی 
بافت فرش ماشینی به بهترین نخ خاب  
بافت فرش ماشینی با پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه 

استفاده از نخ تار و پود پنبه و پلی استر درجه یک 
استفاده از استاندارد های روز دنیا
دارا بودن درجه کیفی یک و ممتاز فرش ماشینی 
عدم پرزدهی و خاصیت ضد آلرژی بودن  فرش 
رنگ های شاد و انعطاف پذیری فرش 
وجود ابعاد استاندارد و غیر استاندارد در فرش کاشان
 
فرش های ماشینی کاشان:

 در انواع فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه تولید و عرضه می شوند .

این محصولات در دسته های فرش مدرن ، فرش سنتی ، فرش فانتزی و فرش کلاسیک قرار گرفته اند . 

تفاوت فرش دستبافت و فرش ماشینی:

یکی از ایراداتی که فرش‌ها دارند این است که بسیار سریع گرد و خاک را به خود جذب می‌کنند و با کوچکترین تکان آن را در فضا پخش میشوند.

 برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید فرش‌هایی را انتخاب کنید که در بافت شان از اولفین استفاده شده است.

این نوع فرش‌ها سریع تمیز می‌شوند و در برابر رطوبت مقاوم هستند، اما به مرور زمان حالت اصلی خود را از دست می‌دهند و کش می‌آیند،که باعث خراب شدن آن میشود.

آن دسته فرش‌هایی که در بافت شان نایلون استفاده شده است نسبت به فرش‌های دیگر ارزان ترو با دوام ترهستند و در برابر تغییر شکل بسیار مقاوم و محکم هستند.

اهمیت خرید فرش ماشینی با کیفیت

فرش ماشینی یکی از فرش های شناخته شده در بازار جهانی می باشد که محبوبیت زیادی در بین خریداران فرش دارند. فرش ماشینی به دلیل قیمت ارزان تری که نسبت به فرش دست بافت دارد یکی از پرفروش ترین فرش ها می باشد. این روزها در تمام خانه های ایرانی فرش ماشینی با طرح و نقش های مختلف دیده می شود. فرش های ماشینی با کمک جدیدترین دستگاه های روز دنیا بافته می شوند و ظرافت خاصی دارند. استفاده از الیاف باکیفیت باعث شده تا فرش های ماشینی از نظر کیفی در سطح بالایی قرار بگیرند. داشتن طرح و نقش و نگارهای متنوع که با هر سلیقه ای همخوانی دارد باعث شده تا فرش ماشینی طرف داران زیادی داشته باشد. اگر قصد خرید یک فرش ماشینی را دارید ابتدا باید درباره آن اطلاعاتی بدست آورید. بهترین و باکیفیت ترین فرش های ماشینی دارای ویژگی های مشترکی هستند. یکی از آن ها نرمی و لطافت بالا می باشد.

همچنین طرح و نقوش آن ها کاملاً چشمگیر است و باعث تغییر دکوراسیون منزل می شود. فرش های ماشینی به صورت ریز بافت بوده و نقش و نگار آن کاملاً مشخص است. از مهم ترین ویژگی فرش ماشینی این است که میزان پرز دهی آن خیلی کم می باشد و در برابر پارگی مقاومت بالایی دارد. فرش های ماشینی که امروز در بازار وجود دارند همگی دارای علامت استاندارد هستند. داشتن علامت استاندارد ثبات رنگی فرش را مشخص می کند. در پشت فرش ها معمولاً شناسنامه فرش قرار دارد که در زمان خرید به دقت باید آن را مطالعه کنید. برای اینکه خریداران بتوانند بهترین فرش ماشینی که در بازار وجود دارد را خریداری کنند باید به نکات حیاتی توجه ویژه داشته باشند. این نکات به خریداران کمک می کند تا بتوانند یک خرید مناسب انجام دهند. شانه فرش یکی از این نکات است. فرش های ماشینی در انواع 1500 شانه، 1200 شانه، 1000 شانه و 700 شانه در بازار وجود دارند.

فرش های 1500 شانه ضخامت کمی دارند و بیشتر برای جاهایی که رفت و آمد آن ها کم است استفاده می شود. این روزها برای دکوراسیون های لوکس و شیک از فرش های 1500 شانه استفاده می کنند. فرش های 1200شانه نسبت به فرش های 1500 شانه ضخامت بیشتری دارند و در اتاق پذیرایی از آن ها استفاده می شود. فرش ماشینی 1000 شانه تراکم بافت بالایی دارد و ظرافت آن زیاد است. این فرش ها بیشتر برای زیر مبلمان استفاده می شود. ارزان ترین نوع فرش فرش های 700 شانه هستند که برای اتاق هایی که رفت وآمد در آن ها زیاد است استفاده می شود. فرش 700 شانه بهترین گزینه برای اتاق خواب می باشند. تعداد شانه در ضخامت و ظرافت فرش ماشینی تاثیر مستقیم دارد. علاوه بر این ها جنس الیاف فرش نیز از نکات مهمی است که در زمان خرید فرش ماشینی باید به آن دقت کرد. بهترین فرش ماشینی از نظر جنس الیاف اکریلیک می باشد. فرش های ماشینی از الیاف اکریلیک، پلی استر و پلی پروپیلن بافته می شوند.

کلام آخر 

در شرکت ابریشم ترید فرش های بی نظیر و محکم و ریز بافت تولید میشود .

اگر شما هم دنبال قالی های بی نظیر با کیفیت و خوش قیمت هستید میتوانید محصول به صورت (ارسال رایگان)خود را با شماره زیر خریداری فرمایید.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *