دسته‌بندی نشده

فرش ماشینی طرح پچورک

فرش ماشینی طرح پچورک خرید و قیمت آن

خرید فرش یکی از دغدغه‌ های اصلی افراد به شمار می‌ رود. ایران از جمله کشورهایی می باشد که استفاده از فرش در هر جای دیگر از دنیا در آن رواج بسیار زیادی دارد. فرش در ایران از انواع اقسام مختلفی برخوردارند و از دیرباز یکی از ارکان اصلی در داخل کشور ما به شمار می ‌روند. بیشتر خانواده ‌های ایرانی برای خرید خانه و تعویض لوازم منزل همیشه فرش نو تهیه می کنند؛ دلیل قیمت بالای فرش دستباف سبب شده است تا امروز از فرش های ماشینی به جای آن ها استفاده شود فرش ماشینی هم قیمت مناسبتری داشته و همینطور کیفیت بیشتری هم دارند ما امروز شاهد فرش های مختلفی هستیم که برخی از آن ها طرح های گوناگونی داشته و قابل استفاده هستند از آن جایی که فرش پچورک یکی از باکیفیت ترین و مرد سه بار ترین فرش ها می باشد اما ضخامت کم و قیمت بالای سبب شده تا خیلی از افراد نتوانند آن ها را تهیه کنند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از طرح آن استفاده کنند.

طرح آن کیفیت زیادی داشته و تقریباً مشابه با همین فرش می باشد و باعث می شود تا شما همان حس و حالی را از خرید آن داشته باشید در ادامه نکاتی را به شما می گوییم که برای خرید فرش حتما باید رعایت کنید زمانی که این کار را انجام می دهید متوجه می شوید که فرش هایی که تهیه میکنید تا چه اندازه کیفیت زیادی داشته و نحوه خرید شما در انتخاب هایتان تا چه اندازه موثر است.

انتخاب بهترین جنس فرش

همانطور که در جریان هستید فرش ماشینی از مواد مصنوعی تولید می‌شود. مواد مصنوعی زیادی امروزه وجود دارند که در تولید و فرش ماشینی استفاده می شود به عنوان مثال مواد مصنوعی از جمله پلی پروپیلن و نایلون در مقابل لکه و کپک مقاومت دارند اما سریع تر از مواد دیگر کارایی شان را از دست می دهد. الیاف طبیعی قیمت بیشتری داشته اما ماندگاری آن ها به شدت بالاتر است شما باید در نظر داشته باشید. در زمان انتخاب فرش به سراغ محصولاتی بروید که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ویژگی های زیادی دارند زمانی که این کارها را انجام می دهید متوجه می شوید تا چه اندازه شما می توانید با در نظر گرفتن این نکته یک فرش را برای خودتان انتخاب کنید که سالیان سال برای تان دوام بیاورد.

شانه و تراکم فرش

تعداد گره هایی که در هر متر مربع از عرض فرش قرار دارند شانهفرش می گویند به عنوان مثال وقتی گفته می‌شود که یک فرش ۷۰۰ شانه دارد یعنی اینکه در هر متر مربع از عرض این فرش ۷۰۰ گرم وجود دارد و شما باید بدانید که تعداد گره فرش در هر متر مربع از طول آن تراکم نامیده می شود اگر می گویند تراکم فرش ۸۰۰ است یعنی در هر متر مربع است طول آن ۸۰۰ گرم وجود دارد به این دلیل هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر باشد ظرافت بیشتر بافتار ایستد و کیفیت و مقاومت آن در برابر پاره شدن بالاتر است به همین دلیل یکی از نکاتی که افراد باید به آن توجه کنند شانه و تراکم فرش است.

زمانی که شما به فروشگاه های فرش مراجعه می‌کنید حتماً با این جمله که تراکم یک فرش و شانه آن چقدر است مواجه می شوید و فروشنده به شما انواع فرش های مختلف با تراکم های متفاوت را نشان می دهد که ممکن است روی هزینه‌های آن تفاوت داشته باشد و مسلمان به این صورت است هرچه تعداد شانه و تراکم فرش بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است اما فردای شما به صرفه می‌باشد که از آن ها بخواهید استفاده کنید چرا که باعث می شود تا شما فرشهای داشته باشید که مقاومت زیادی داشته و تا سالیان سال برای شما کار کند

خرید عمده فرش

همیشه فرشاد به صورت تکی خرید و فروش نمی شوند بلکه امروزه فروشگاه های مختلف فرش خرید عمده فرش اهمیت زیادی دارد خرید و فروش عمده فرش باعث می‌شود تا فروشگاه های زیادی بتوانند به راحتی به محصولات و اموال خوبی دسترسی داشته باشند امروزه خرید ها می تواند گوناگون باشد اما معمولاً خریدهایی که در اختیار شما قرار دارد به صورت تک فروشی می باشد. اما اگر شما فروشگاه دارید و میخواهید فرش های خودتان را تامین کنید بهترین کار برای خرید این مدل فرش خرید اینترنتی است.

خرید عمده آنلاین فرش ماشینی طرح پچورک

فرش ماشینی طرح پچورک مشابه با آن است که همان زیبایی و لطافت را در اختیار شما قرار می دهد. این فرش زیبایی مخصوص به خودش را دارد و برای کسانی که به دنبال خرید این مدل محصول هستند بهترین گزینه می باشد. امروزه ما شاهد انواع و اقسام فرش هستیم اما فرش مدل طرح پچورک یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشد؛ چرا که هم مقاومت و هم زیبایی خودش را دارد.

اما زمانی که صحبت از خرید فرش می شود، قیمت فرش و نحوه خرید آن به میان می آید. شما می توانید فرش ماشینی طرح پچورک را با قیمت مناسب به صورت آنلاین تهیه کنید.

مجموعه ابریشم ترید با سال ها سابقه در زمینه فروش عمده فرش ماشینی طرح پچورک فعالیت می کند. این مجموعه بهترین قیمت های فرش با بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار داده و می توانید بهترین محصولات را از آن تهیه کنید. از ویژگی های ابریشم ترید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • خرید مقرون به صرفه
  • انواع طرح محتلف
  • تخفیفات ویژه

نحوه خرید از ابریشم ترید

شما می توانید برای خرید از ابریشم ترید از طریق روش های زیر اقدام کنید:

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *