کالا, محصولات

معتبر ترین کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش ماشینی ابریشم ترید

شهرستان کاشان به عنوان یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان فرش در سطح دنیا میباشد.شرکت ابریشم ترید یکی از بهترین برندهای فرش در کاشان می باشد و فعالیت خود را در زمینه ی تولید فرش ماشینی انجام میدهد .

بیشتر به تولید فرش های ماشینی ۱۲۰۰شانه ،۱۰۰۰شانه،۷۰۰شانه انجام میدهیم.

برای خرید فرش باید به یکی از معتبر ترین کارخانه فرش کاشان به صورت عمده با بهترین قیمت رفت که ما به شما فرش ابریشم ترید رو معرفی میکنیم .

ما در شرکت فرش ابریشم ترید فرش های ماشینی و (اکرولیک )با قیمت فروش در اختیار شما قرار میدهیم

ما در اینجا هستیم که شما را خرید فروش فرش همراهی کنیم ،تولیدی (شرکت)معتبر ابریشم ترید بهترین فرش هارا به شما عزیزان عرضه میکند.

مطرح ترین برند فرش ماشینی:

در حال حاظر در شهر کاشان بیش از ۷۰۰ کارخانه و برند کوچک و بزرگ مشغول به تولید فرش ماشینی هستند, که اکثر این برندها در فضای رقابتی حال حاظر تولیدات با کیفیت و خوبی دارند

اما اگر بخواهیم لیستی از برندهای مطرح تولید کننده این فرش را معرفی کنیم باید به لیست زیر اشاره کنیم :

قالی ابریشم ترید 

فرش محتشم کاشان

قالی مشهد اردهال کاشان

فرش قیطران 

قالی سرام

فرش شاهکار صفویه 

فرش سلیمان صباحی

قالی شاهکار آریایی

فرش کشمیر کاشان

قالی داریوش

فرش پایار

قالی عالی مقام

فرش پامچال

اسپادانا

کارخانه ابریشم ترید 

کارخانه ابریشم ترید، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش در کاشان است .

مجموعه ابریشم ترید  ،تمامی فرش های خود را با بروز ترین دستگاه های بافندگی تولید میکند ، که باعث میشود فرش ها ریز بافت شوند.

این مجموعه فرش های خود را با بهترین قیمت به صورت عمده، به سراسر کشور و خارج از کشور عرضه میکند. 

کارخانه معتبر

اگر به دنبال یک کار خانه معتبر که فرش های  خود را ارزان تر و با کیفیت و با جنسی  بی نظیر  خرید کنید ،ما به شما فرش ابریشم ترید رو معرفی میکنیم .

فرش های کارخانه ابریشم ترید  از جنس صد در صد اکرولیک تولیدمی شود.

نخ اکرولیک

این نوع فرش ها در برابر رطوبت مقاوم هستند،و از لطافت چشم گیری بر خوردار هستند.

فرش های اکرولیک همچنین از مقاومت بیشتری در برابر گرما و شستشو دارد،و این نوع فرش جزء گران ترین +وبا کیفیت ترین فرش است.

ارتباط با پشتیبانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بهترین کارخانه فرش کاشان در ایران

فرش کاشان محبوبیت زیادی دارد، از نظر بافت و کیفیت جزء بهترین فرش ها می باشد. بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده فرش ترجیح می دهند تا به سراغ این فرش برود چرا که مشتریان زیادی برای این دسته از فرش ها وجود دارد و محصولات و ویژگی های زیادی در اختیار شما قرار می دهند؛ فرش کاشان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و دارای ویژگی‌های زیادی می باشد شما می توانید با استفاده کردن از فرش مناسب، تجربه یک فرش فوق العاده و با کیفیت را داشته باشید به همین دلیل بهترین کارخانه تولید فرش کاشان می تواند به شما کمک کند تا انواع اقسام فرش ها را در فروشگاه تان داشته باشید.

ویژگی های بهترین تولید کننده فرش کاشان

بهترین تولید کننده فرش کاشان باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد اما اولین و مهمترین ویژگی آن کیفیت فرش می باشد همانطور که می‌دانید فرش کاشان در حال حاضر یکی از معتبر ترین فرش ها محسوب می شود که ویژگی های زیادی دارد زمانی که شما می خواهید از این فرش به نحو احسن استفاده کنید باید بدانید که این  فرش اصل کیفیت بالایی داشته و در بازار مشتریان زیادی برای خرید و فروش آن وجود دارند.

تهیه و ارسال محصولات در اسرع وقت
دومین ویژگی که باید بهترین تولید کننده یا کارخانه فرش کاشان داشته باشد این است که بتواند محصولاتی که شما به صورت عمده به آن سفارش دادید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده و آن ها را به دست شما برساند بازار خرید و فروش فرش همیشه رونق زیادی دارد و همین در یک تولید کننده باید بتواند محصولات و سفارشاتی که دریافت می کند در مدت زمان کمتری تهیه کرده و از آنها به نحو احسن بهره بگیرد.

قیمت مناسب

یکی دیگر از ویژگی هایی که تولید کننده فرش کاشان باید داشته باشد ارائه قیمت مناسب است نقش مهمی در طراحی و تولید فرشاد دارد به همین دلیل ارائه قیمت مناسب می‌تواند سبب شود تا پخش عمده فرش کاشان به بهترین نحو احسن صورت بگیرد و کاری که شما باید انجام دهید این است که به سراغ مجموعه‌ هایی بروید یا به سراغ کارخانجات فرش کاشان بروید به شما قیمت مناسب در قبال کیفیت بالا ارائه می دهند.

معرفی بهترین کارخانه تولید فرش کاشان

ابریشم ترید یکی از مجموعه ها و کارخانجاتی می باشد که در زمینه فروش انواع فرش به صورت عمده فعالیت می کند. ابریشم ترید به شما بهترین کیفیت با قیمت مناسب را ارائه می دهد و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت
  • ارائه محصولات به سراسر کشور
  • ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن
  • پخش عمده فرش 
  • کیفیت بالا
  • ضمانت کیفیت
  • بهره گیری از پرسنل با تجربه در حوزه فرش
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *