کالا, محصولات

فرش چهار خونه

فرش چهار خانه یکی از مواردی است که در آشپز خانه بیشتر استفاده میشود. این فرش در ابعاد 6متری و 4متری در آشپز خانه کاربرد دارد.

فرش چهار خانه

گلیم فرش چهار خانه ماشینی از نخ پلی استر ،در تعداد رنگ های 6یا8رنگ بافته میشود.

و به علت تنوع رنگ بالا مشتری میتواند رنگ مورد نظر خود را براساس دکارسیون داخلی خانه انتخاب کند.

این گلیم به دلیل داشتن رنگ های زیبا  یا تنوع بالا ، و قیمت مناسب ،فروش بسیاری دارد.

صادرات گلیم فرش چهار خانه

که می دانید ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع فرش و گلیم فرش در جهان می باشد که انواع این محصول را به صورت دستباف و ماشینی تولید می کند و یکی از انواع پر طرفدار آن گلیم فرش ماشینی چهار خونه می باشد که مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

این محصول قیمت خیلی مناسب ، و تنوع بسیار بالا و به دلیل ابعاد های مختلف فروش بسیاری دارد.

امروزه شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات گلیم فرش چهار خونه در حال فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهای مختلف جهان صادر می کند.

صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه داشته

و باعث بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای همسایه شده همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند.

که در کاهش نرخ بیکاری مؤثر می باشد و موجب شناخته شدن برندهای برتر تولید کننده گلیم فرش در بازارهای بین المللی می گردد.

فرش های گبه

جزو سنتی‌ترین و اصیل‌ترین فرش‌ها می‌باشد که می‌تواند زیبایی خاصی به محیط اتاق و منزل بخشد و برای افرادی که علاقه دارند محیط مدرن خود را با المان‌های سنتی و اصیل تلفیق کنند، گبه‌ها بهترین خرید می‌باشند.

خرید گبه ماشینی کاشان برای فرش آشپزخانه و فرش اتاق‌خواب یکی از بهترین گزینه‌ها است.

به‌خاطر مناسب بودن قیمت، گبه ماشینی از پرفروش‌ترین فرش‌های ماشینی کاشان می‌باشد

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

خرید بهترین فرش چهارخونه

تا به اینجا متوجه شدیم که فرش های چهارخانه یکی از مدل های محبوب فرش می باشد که ویژگی های خیلی زیادی دارند. در مورد فرش های چهارخونه باید به شما بگوییم که مدل‌ های زیادی وجود داشته و صادرات این محصولات امروزه رونق بسیار زیادی دارد؛ اما خرید بهترین فرش چهارخونه باید به چه صورتی انجام بشود؟ شما برای خرید بهترین فرش چهارخونه کارهایی را باید انجام دهید؟ اولین گزینه این است که به سراغ تولید کننده های عمده معتبر این فرش بروید چرا که این فرش معمولاً در کاشان به خوبی طراحی و تولید می‌شود و شرکت‌های زیادی در حوزه عرضه ی آن فعالیت می‌ کنند اما بهترین تولید کننده فرش چهارخونه در ایران به شمار ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده ارائه می‌دهد که می‌ توانید از آن ها به نحو احسن بهره بگیرید.

خرید عمده اینترنتی فرش چهارخانه

یکی از ویژگی هایی که شما می توانید در نظر داشته باشید این است که فرش چهارخانه را به صورت آنلاین تهیه کنید. همانطور که گفته شد کاشان یکی از مراکز مهم در تولید این محصول می باشد اما چطور میتوان از سراسر ایران دسترسی به تولید کننده عمده فرش چهارخانه داشت؟ برای خرید فرش چهارخانه نکته که شما باید در این زمینه در نظر داشته باشید این است که می توانید در کوتاهترین زمان ممکن از آن بهره گرفته و به نحو احسن استفاده کنید زمانی که این کار را انجام می دهید متوجه می شوید تا چه اندازه برای شما نقش مهمی و پررنگی ایفا می‌کند.

خرید اینترنتی در حال حاضر مزایای بسیار زیادی دارد شما می توانید از خرید اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کرده و فرش‌های مدنظرتان را بهره بگیرید همینطور بهترین تولیدکنندگان فرش کاشان عمده هم امروزه بخشی از خدمات خودشان را به صورت آنلاین ارائه کرده که می توانید شما از آن ها بهره بگیرید.

بهترین مرکز فرش چهارخانه

گفتیم که فرش چهارخونه محبوبیت زیادی دارد و شما حتی می توانید آن را از مراکز ارائه دهنده فرش عمده به صورت آنلاین هم تهیه کنید. مجموعه ابریشم ترید امروزه یکی از بهترین تولید کنندگان فرش عمده در کاشان است که به شما ویژگی ها و قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. فرش های ابریشم ترید کیفیت بالایی داشته و در مقابل آن قیمت آن ها مقرون به صرفه است. شما می توانید این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورید؛ چرا که بخش گسترده ای از خدمات کارخانه ابریشم ترید در کاشان به صورت اینترنتی هم قابل سفارش و دریافت است. ویژگی های ابریشم ترید به شرح ذیل هستند:

  • ارسال محصولات به سراسر کشور
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • پخش عمده به فروشگاه های مختلف
  • بهره گیری از پرسنل با تجربه در حوزه تولید و خرید و فروش فرش
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *