کالا, محصولات

فرش برجسته جدید

فرش برجسته جدید

فرش کاشان سابقه بسیار طولانی دارد که توانسته پیشرفت بسیار زیادی در زمینه فرش های ماشینی کند.

در طی این سال ها برند ابریشم ترید توانسته در تولید فرش ماشینی پیشرفت بسیاری در انواع طرح وبافت های فرش کاشان در این صنعت بوده ایم.
شرکت بازرگانی ابریشم ترید به دنبال آن هستند که در محصولات خود بروز باشند  ،و بهترین فرش ها را به بازار ارائه دهند.

در همین مورد ما سعی داریم  الیاف و نخی که در تهیه فرش استفاده میکنیم بهترین کیفیت را داشته باشد .
فرش برجسته کاشان از  دو نخ اکرولیک و هایبالک هیت در ان به کار رفته، و وجود نخ هایبالکهیت باعث شده فرش به صورت برجسته در بیاید.
نقش هایی که در فرش برجسته به کار می رود بیشتر طرح های سنتی در آن ب کار رفته، که در صادرات رونق بسیاری دارد.

فرش ماشینی 1200شانه:

درمورد فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان بیشتر بدانیم -فرش ۱۲۰۰ شانه ریز بافت ترین فرش ماشینی که شباهت بسیار بالای به فرش دستباف دارد

بخاطر همین معروف به فرش ماشینی دستبافگونه میباشد  . شباهت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان به فرش دستباف تبریز و فرش دستباف کاشان باعث معروفیت فرش ۱۲۰۰ شانه شده

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته با تمام شباهت های ان به فرش دستباف از قیمت مناسب تری نسبت به فرش دستباف برخوردار است.

انواع نخ های فرش ماشینی:

تراکم عرضی یا شانه، پارامتری برای بیان تعداد نخ های خاب در یک متر عرض فرش ماشینی می باشد.

برای بیان تراکم عرضی فرش، تعداد دندانه های شانه در یک متر طول شانه ماشین بافندگی را بیان می کنند. تراکم عرضی فرش را با شانه بیان می کنند.

به طور مثال، فرشی که در ماشین بافندگی ۷۰۰ شانه (با ۷۰۰ دندانه در یک متر شانه) بافته می شود، به فرش تراکم ۷۰۰ شانه معروف است و به این معنی است که در یک متر عرض فرش بافته شده،۷۰۰ نخ خاب وجود دارد.

به همین دلیل است که تراکم عرضی هر فرش با نمره شانه ماشین بافندگی یکی است.

عوامل موثر در خرید فرش

تراکم عرضی فرش را شانه فرش می‌گویند.

شانه فرش عامل اصلی تعیین قیمت فرش ماشینی به شمار می‌رود چراکه با بیشتر شدن آن نقش‌ها ظریف‌تر بافته می‌شوند

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

ویژگی های فرش گل برجسته

گل برجسته یکی از عوامل مهم در صنایع تولید و صادراتی می باشد؛ به عنوان مثال زیبایی این فروش به این صورت است که در کنار تولید فرش های قدیم به سبک قدیم، گل برجسته در آن وجود دارد که خریداران آن را در نظر داشته باشد.

تفاوت فرش گل برجسته با معمولی

به کار گیری از ماده اصلی در بافت فرش گل برجسته آن را با سایر فرش ها متفاوت کرده؛ این فرش ها از اکریلیک و هایبالک هیت ست تشکیل شده است. پرداخت فرش گل برجسته موجب ایجاد برجستگی در فرش و زیبایی چند برابر آن می شود. تولید فرش گل برجسته شش، نه و دوازده انجام می شود. شانه و تراکم بالای فرش در بخش های ضخامت 7 تا 9 میلی متری وجود دارد و شما می توانید با توجه به زیبایی، ضخامت فرش و قطر آن یک مدل را طراحی کنید. فرش های گل برجسته با بهره گیری از سنتی و تلفیقی بودن برای مشتریان زیاد است؛ اما مشتریان سبک سنتی با توجه به زیبایی و نقوش اسلیمی آن بیشتر هستند.

ویژگی های گل برجسته ماشینی

در حال حاضر صنعت فرش ماشینی گل برجسته اهمیت زیادی دارد. زمانی که از این مدل فرش استفاده بهره بگیرید می توانید زیبایی را در منزل تان به ارمغان بیاورید. فرش گل برجسته در ابتعاد 700 شانه، 1500 و 1200 شانه می باشد که با نخ های هایبالک و اکریلیک می باشد و در طرح و رنگ متنوع می باشد. این فرش ها مدل های گوناگونی دارد که از جمله آن به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرافت و زیبایی خاص و فوق العاده
  • شانه و تراکم زیبای فرش
  • دوام و ماندگاری بالای فرش
  • تنوع در طرح و رنگبندی مختلف

خرید اینترنتی فرش گل برجسته

خرید اینترنتی فرش گل برجسته یکی از مدل های مناسب می باشد که شما می توانید از آن ها به نحو احسن بهره بگیرید. دسترسی به فرش های گل برجسته اهمیت بالایی دارد و شما می توانید از روش اینترنتی برای خرید آن استفاده کنید. خرید اینترنتی از مزایای متنوعی بهره مند است. شما می توانید انواع کارخانجات تولیدی فرش برجسته معتبر را با استفاده از خرید اینترنتی بهره بگیرید. شما می توانید از آن ها برای خرید عمده فرش در اقصی نقاط ایران استفاده کنید.

بهترین مرکز فرش گل برجسته کاشان

بهترین مرکز فرش گل برجسته کاشان ابریشم ترید است که با سال ها سابقه در زمینه در این حوزه فعالیت می کند. این مرکز ویژگی های زیادی دارد که از جمله آن می توان به ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن، ویژگی های بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالا و کارکرد زیاد و طول عمر بالای فرش ها اشاره کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *