فرش سه بعدی, قیمت فرش

قیمت فرش سه بعدی برای آشپزخانه

قیمت فرش سه بعدی برای آشپزخانه

فرش‌ های سه بعدی برای آشپزخانه و سایر محیط ها به دلیل سبک بودن و داشتن طرح‌های مختلف کاربرد دارند و دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. این نوع فرش‌ها بافت‌های متفاوت‌تری نسبت به فرش‌های معمولی دارند. قیمت این نوع فرش‌ها نیز مناسب‌تر است. فرش های سه بعدی باعث زیبایی بیشتر منزل مسکونی می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواعی دیگر از فرش ها و ویژگی های انها مقاله ای با عنوان” توزیع فرش افشان ماندانا” نوشته شده است. بقرای مطالعه کلیک کنید.

قیمت فرش سه بعدی

فرش های سه بعدی تنوع طرح و سایزهای زیادی دارند و می‌توان در انتخاب سایز آزاد بود. ازاین‌رو قیمت این نوع فرش‌ها نیز بسیار مختلف است. قیمت فروش هر فرش بسته به سایز،طرح و کیفیت آن متفاوت است و این نوع فرش‌ها قیمت پایین‌تری نسبت به فرش‌های معمولی دارند.

 

فرش‌های سه بعدی

در ایران دسته بندی فرش‌ها به دو صورت است. یکی که شامل فرش‌های سنتی ایران می‌شود که در دنیا هم بسیار طرف‌دار دارد. این گونه فرش ها خود شامل چند نوع هستند. برای نمونه : بته جقه، اسلیمی، شاه عباسی، خشتی.

دسته دیگر شامل فرش های مدرن می‌شود که طرح بندی و نقش‌های گسترده‌تری نسبت به فرش‌های سنتی دارند. اکثر فرش‌های مدرن ابریشم، پنبه و پلی استر بافته‌می‌شوند.

در گروه فرش های مدرن فرش‌هایی وجود دارند که به آنها فرش های سه بعدی گفته‌می‌شود. در واقع جوری بافته‌می‌شوند که باعث خطای دید می‌شود و حالت سه بعدی جلوه‌می‌دهد. این نوع فرش‌ها هم به صورت ماشینی و هم دست بافت در بازار عرضه می‌شوند.

در بافت فرش های سه بعدی طراحان با استفاده از طراحی‌های خاص و ترکیب رنگ ، طرح‌های سه بعدی را شکل می‌دهند. برای بافت این طرح از نخ‌های متفاوتی استفاده می‌شود. این نوع نخ‌ها هنگام آهار دادن جمع می‌شوند. خاصیت این گونه نخ‌ها در پایان کار به سه بعدی دیده‌شدن فرش کمک می‌کند.

ویژگی ها ، مزایا و معایب فرش‌های سه بعدی

فرش های سه بعدی لطافت بیشتری نسبت به دیگر فرش ها دارند. این‌گونه فرش‌ها اکثرا 500 شانه بافت می‌شوند. وزن کمتری نسبت به فرش های معمولی دارند و از استحکام و ثبات رنگی بالا برخوردار هستند.

فرش های سه بعدی سبک بوده در حمل و نقل مشکل ایجاد نمی‌کنند. به دلیل اینکه در بافت این فرش ها از پلی استر استفاده‌شده است پرزدهی ندارند و برای افراد دارای آلرژی مناسب هستند. این نوع فرش‌ها به راحتی قابل شستشو هستند و در برابر حرارت‌های مختلف دوام بالایی دارند.

فرش های سه بعدی به دلیل 500 شانه بودنشان ریز بافت نیستند. این فرش ها را نمی‌توان زیر اجسام سنگین قرار داد زیرا به دلیل بافتشان طرح فرش آسیب می‌بیند و آن قسمت تحت فشار درست نمی‌شود.

 

فرش سه بعدی برای آشپزخانه

از فرش‌ های سه بعدی می‌توان در قسمت‌های مختلف منزل استفاده کرد در زیر به چند نمونه از این مکان‌ها اشاره می‌کنیم:

می‌توان در راهروها، اتاق خواب یا حال پذیرایی از ان استفاده کرد.

قرار دادن فرش سه بعدی برای آشپزخانه باعث زیبایی بخشیدن به محیط  اشپزخانه می‌شود و قیمت مناسبی دارد.  همچنین استفاده از ان به عنوان تابلوفرش به دلیل بافت و طرح‌های بسیار متنوع ان به دیوار های خانه زیبایی می بخشد. استفاده از این نوع فرش در اتاق خواب کودک باعث ایجاد محیطی لذت بخش برای فرزندتان می‌شود.

تولیدی فرش ابریشم ترید فرش های با کیفیت و با زیباترین طرح ها را به سراسر کشور عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *