فرش افشان ماندانا, فرش کاشان, فرش ماشینی

توزیع فرش افشان ماندانا

توزیع فرش افشان ماندانا

توزیع فرش افشان ماندانا در سال های اخیر به دلیل محبوبیت و زیبایی این فرش روند صعودی گرفته است. این فرش در انواع و طرح های مختلف با انواع رنگ ها در بازار های سراسر کشور توزیع و خرید و فروش می شود. فرش افشان ماندانا به صورت ماشینی بوده و قیمت های متفاوتی در بازار به خود اختصاص می دهد. این اختلاف قیمت به دلیل عوامل تعیین کننده قیمت فرش ماشینی می باشد که در ادامه از این عوامل نام برده و آن ها را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که می دانید فرش ها از عناصر جدا نشدنی در خانه های ایرانیان هستند و فرهنگ اصیل ایرانی را نشان می دهند. فرش های دستبافت ایرانی شهرت جهانی دارند. از این میان شهر کاشان به عنوان یکی از قطب های تولید کننده فرش در کشور محسوب می شود. جهت اشنایی بیشتر با فرش های کاشان مقاله ای با عنوان” پرفروش ترین فرش های کاشان کدام اند؟” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک فرمایید.

توزیع فرش افشان

توزیع فرش افشان ماندانا در سال های اخیر به دلیل محبوبیت و آمار خرید و فروش خوب از اهمیت بالایی برخوردار شده است. این فرش در کارخانجات بسیاری تولید و در بازار های سراسر کشور توزیع می شود. یکی از برند های تولید و توزیع کننده این فرش ، فرش سورنا می باشد. فرش ماندانا در ابعاد مختلفی همچون (12 متری ،9 متری،6 متری ) و به صورت کناره (1 در 4 متری) و همچنین به صورت قالیچه (1 در 2 متری) در بازار توزیع می شود. محبوبیت اخیر این فرش به دلیل دستبافت گونه و کلاسیک بودن آن می باشد که زیبایی مثال زدنی به مکان مورد استفاده می بخشد.

قیمت فرش افشان ماندانا

فرش افشان ماندانا در بازار قیمت های متفاوتی دارد اما دلیل این تفاوت ها در چیست؟

این فرش در بازار اواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند قیمت متفاوتی دارند. این فرش ها با توجه به عواملی قیمت گذاری می شود و این عوامل به طوری می باشد که قیمت نهایی تعیین شده به سود هر دو طرف خریدار و فروشنده باشد. برخی از اخرین قیمت در انواع مختلف این فرش به شرح زیر می باشد:

  1. فرش ماشینی افشان ماندانا (3 در 4متری):10 میلیون تومان
  2. افشان ماندانا (2 در 3 متری):پنج میلیون و سیصد هزار تومان
  3. افشان ماندانا (2.5 در 3.5 متری):8 میلیون تومان

توجه: این قیمت ها متغیر بوده و ممکن است تغییراتی داشته باشند و شما بهتر است قبل از خرید از قیمت دقیق آن توسط سایت های مختلف مطلع شوید.

خرید فرش افشان

فرش افشان ماندانا در سایت ها و مراکز مختلف وجود دارد و می توان خریداری نمود ولی در هنگام خرید باید به مواردی توجه داشت تا خریدی بدون مشکل داشته باشید. موارد زیر برخی از همین نکات می باشد.

  1. اصالت و اعتبار فروشنده(حضوری و آنلاین)
  2. کیفیت محصول با قیمت ان تطابق داشته باشد.
  3. امکان مرجوع کردن کالا در صورت مغایرت (آنلاین)
  4. رنگ و طرح مورد نظر با مکان مورد استفاده همخوانی داشته باشد.

تولیدی فرش ابریشم ترید انواع فرش های با کیفیت رابه سراسر کشور عرضه می کند. فرش هایی با طرح های زیبا و بافت نرم را با مناسب ترین قیمت ها به دست مشتریان می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *