فرش ماشینی

عرضه فرش ماشینی طرح کاخ رویا

عرضه فرش ماشینی طرح کاخ رویا

عرضه فرش ماشینی طرح کاخ رویا در سراسر کشور عمدتا به صورت اینترنتی انجام می شود، به همین دلیل قیمت آن در سراسر کشور تقریبا برابر می باشد. این فرش نفیس و زیبا با قیمت کارخانه به راحتی به دست مشتریان می رسد. این فرش از انواع فرش ماشینی گل برجسته هایبالک است که به طور معمول در رنگ زمینه های سرد نظیر آبی، کرم، نقره ای و زغالی در کارخانجات بافته و به بازار عرضه می شود.

 فرش های ماشینی به دلیل قیمت مناسبی که دارند خریداران زیادی را در بازار به خود اختصاص می دهند. جهت اشنایی بیشتر با سایر فرش های ماشینی همچون فرش افشان ماندانا مقاله ای با عنوان” توزیع فرش افشان ماندانا” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

فرش هایبالک چیست

فرش های هایبالک فرش هایی هستند که در بافت آنها نخ هایبالک به کار رفته است. نخ هایبالک حاصل ترکیب نخ اکریلیک معمولی و نخ اکریلیک جمع‌شونده است و در حرارت بیشتر از 130 درجه بین 15 تا 25 درصد جمع‌ می شود. نسبت الیاف اکریلیک معمولی و جمع‌شونده را در نخ هایبالک از پیش محاسبه می کنند و ترکیب نهایی در ریسندگی به دست می‌آید.

چگونه فرش ماشینی گل برجسته می شود

میزان ذوب و جمع شدگی نخ هایبالک وابسته به درصد الیاف هایبالک به کار رفته در نخ ریسیده شده و تاب نخ دارد. نخ خاب فرش‌های ماشینی به صورت حجیم بوده که به همین دلیل هنگام آهار دچار فرورفتگی می‌شود. فرش‌های گل برجسته وقتی از دستگاه بیرون می‌آیند، درست مثل فرش های معمولی، سطحشان صاف است و زمانی که به آهار می‌رود برجسته می‌شوند به آهار رفتن فرش در مرحله تکمیل آن انجام می شود.

در این مرحله برای ماندگاری فرش، یک نوع چسب مخصوص فرش به پشت آن می زنند و فرش خیس را به سمت خشک کن می برند. در خشک کن، فرش را با حرارت خشک می کنند. استفاده از الیاف هایبالک در این مرحله به کار می آید. زیرا این الیاف نسبت به حرارت خشک کن عکس العمل نشان‌داده و جمع می شوند و برجستگی های فرش پدید می آید.

فرش های ماشینی طرح کاخ رویا تمامی ویژگی های گفته شده را دارا می باشد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت فرش ماشینی طرح کاخ رویا

قیمت فرش ماشینی طرح کاخ رویا، مانند تمام انواع فرش ماشینی، تحت تاثیر عوامل مختلفی بوده و همواره ثابت نیست. از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت فرش ماشینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تراکم و شانه فرش
  2. اندازه فرش
  3. نوع و کیفیت نخ
  4. درنگ زمینه فرش
  5. نوع دستگاه
  6. وزن فرش
  7. درجه بندی فرش
  8. شرکت تولید کننده
  9. نوع فروشگاه ( فرش در فروشگاه آنلاین به دلیل عرضه مستقیم به قیمت کارخانه و ارزانتر است)
  10. میزان عرضه و تقاضا

 

فرش ماشینی گل برجسته طرح کاخ رویا با استفاده از تکنولوژی و دستگاه های مدرن و همچنین استفاده از نخ هایبالک و روش حرارت دهی در خشک کن، بافتی بسیار ظریف و با دوام دارد. و به دلیل عرضه اینترنتی، در سراسر کشور با قیمت کارخانه قابل دسترسی است.

 

تولیدی فرش ابریشم ترید انواع فرش های ایرانی و خارجی را به بازار های سراسر کشور عرضه می کند. همه ی فرش ها دارای زیباترین طرح ها و نرم ترین بافت می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع محصولات و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *