بازار فرش, دسته‌بندی نشده, فرش ماشینی, فرش ماشینی مرداس

قیمت خرید فرش ماشینی مرداس

قیمت خرید فرش ماشینی مرداس

قیمت خرید فرش ماشینی مرداس به جنس نخ و عوامل زیادی بستگی دارد به طوری که فرش‌هایی با جنس آکریلیک قیمت بالایی دارند. فرش مرداس از انواع فرش ماشینی است که توسط دستگاه‌های پیشرفته  تولید شده‌است و جنس آن از نخ با کیفیت آکریلیک می‌باشد. در خرید  فرش مرداس توجه داشته‌باشید که این فرش از جنس خوبی برخوردار بوده‌و توسط برند و کارخانه‌ی معروف تولید شده‌باشد. در این مقاله برای آشنایی بیشتر به فرش ماشینی مرداس، تولید و قیمت آن می‌پردازیم لطفاً در ادامه همراه‌باشید.

فرش های ماشینی بدلیل قیمت مناسبی که دارند خریداران زیادی را در بازار به خود اخصاص داده اند. برای مطالعه در خصوص سایر فرش های ماشینی همچون فرش ماشینی طرح اهورا مقاله ای تحت عنوان” فروش فرش ماشینی طرح اهورا در انواع شانه” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

 

فرش ماشینی مرداس

فرش ماشینی مرداس یکی از انواع فرش‌های ماشینی می‌باشد که در طرح‌ و اندازه‌های متنوع تولید می‌شود. در بافت این فرش از دستگاه‌های پیشرفته بهره‌گرفته‌می‌شود که این دستگاه‌ها باعث تولید فرش‌های با کیفیت، مدرن و زیبایی می‌شوند. در فرش مرداس جنس نخ، تار و پود از آکریلیک می‌باشد که این نخ بسیار مقاوم‌تر و با کیفیت‌تر است و در مقابل حرارت و نور خورشید  مقاومت نشان می‌دهد.

 

فرش ماشینی مرداس چگونه تولید می‌شود؟

فرش‌های ماشینی از جمله مرداس طی سه مرحله‌ی ریسندگی، بافندگی و آماده‌سازی یا کامل کردن فرش تولید می‌شوند. برای تولید فرش ابتدا  الیاف وارد کارخانه‌شده و سپس رنگرزی می‌شود. در مرحله‌ی ریسندگی نخ تار، پود و خاب انتخاب‌کرده و به نخ هیت ست تبدیل می‌کنند، که ۸۲ درصد نخ خاب و بقیه را دیگر نخ‌ها تشکیل می‌دهند.

 

 

قیمت خرید فرش ماشینی مرداس

فرش مرداس مانند دیگر کالاها تحت تأثیر تورم است و با افزایش تورم، قیمت این فرش در حال افزایش است. کیفیت بافت فرش در قیمت آن خیلی مؤثر است و پشت فرش‌های با کیفیت مانند فرش دستباف دیده‌می‌شوند و پلاستیکی نیستند. همچنین جنس نخ فرش در قیمت آن تأثیر دارد و جنس‌های پلاستیکی ارزان‌تر می‌باشند. علاوه بر اینها واردات فرش تحت تأثیر قیمت دلار و اتفاقات دیگر باعث افزایش قیمت فرش ماشینی می‌شود. قیمت دقیقی برای این فرش در اینجا نمی‌توان ذکر کرد شما می‌توانید قیمت بروز را از سایت‌های معتبر فروش فرش مرداس دریافت کنید.

تولیدی فرش ابریشم ترید انواع فرش های ماشینی و دستبافت را در بازار عرضه می کند. این فرش ها با قیمت های بسیار به صرفه خرید و فروش می شوند. برای ارتباط بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *