بازار فرش, فرش ماشینی

فروش فرش ماشینی طرح اهورا در انواع شانه

فروش فرش ماشینی طرح اهورا در انواع شانه

فروش فرش ماشینی طرح اهورا در انواع شانه ها در سال های اخیر به دلیل زیبایی مثال زدنی بسیار رونق گرفته و می تواند سود خوبی برای تولید کننده و فروشنده داشته‌باشد. این فرش در انواع مختلف در بازار سراسر ایران و حتی خارج از ایران به فروش می رسد. این انواع می تواند از نظر طرح و رنگ و شانه باشد که در ادامه این مطلب از انواع فرش های طرح اهورا نام برده و ان هارا بررسی خواهیم کرد.

قیمت این فرش در بازار های ایران با توجه به عواملی تعیین می شود. در بازار به دلیل اختلاف کیفیت در قیمت های متفاوتی عرضه می شود. فروش این فرش  امروزه در سایت ها و مراکز مختلفی عرضه می شود ولی در هنگام خرید باید به مواردی توجه داشت تا خریدی مطمئن داشته باشیم.

امروزه در بازار فرش های مختلفی با طرح و رنگ های متنوع خرید و فروش می شوند. برای مطالعه در خصوص فرش های با طرح های مختلف همچون طرح شاهکار مقاله ای با عنوان” فروش فرش 1200 شانه طرح شاهکار” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

نحوه فروش فرش ماشینی طرح اهورا

فروش فرش ماشینی طرح اهورا در انواع شانه ها در سراسر ایران  انجام می شود. فروشنده می تواند به صورت آنلاین یا حضوری باشد که هرکدام مزایای خود را دارد. در فروش آنلاین می توان در وقت و هزینه خریدار صرفه جویی ایجاد کرد ولی در روش حضوری به دلیل اینکه خریدار، خود فرش را مشاهده و خرید می کند می توان طرح های بسیاری به او پیشنهاد داد. این فرش علاوه بر بازار های داخلی در برخی موارد صادرات نیز می شود.

قیمت و انواع ان

فرش اهورا را می توان در بازار در قیمت های مختلفی یافت این اختلاف قیمت در تفاوت  طرح های این فرش می باشد. از جمله تفاوت هایی که می توان در این طرح مشاهده کرد رنگ زمینه آن می باشد. مورد دیگی که در قیمت فرش طرح اهورا اختلاف ایجاد می کند شانه و یا تراکم ان است . این فرش اغلب به صورت 1200 یا 700 شانه در بازار عرضه می شود. حال با فهمیدن عوامل  تعیین کننده قیمت برخی از قیمت این فرش را می توان به صورت زیر نام برد.

  1. فرش طرح اهورا (500 شانه): شش میلیون و ششصد هزار تومان
  2. فرش طرح اهورا زمینه آبی (1200 شانه): ده میلیون و دویست هزار تومان
  3. فرش طرح اهورا زمینه گردویی (700 شانه):8 میلیون تومان

خرید فرش ماشینی طرح اهورا

خرید فرش اهورا کار بسیار آسانی می باشد ولی در هنگام خرید باید به موارد زیر توجه داشته باشید. از جمله این موارد می توان به (کیفیت محصول، اصالت فروشنده، قیمت مناسب با طرح و اندازه و  مواردی از این قبیل) اشاره داشت که مهم ترین این نکات هستند علاوه بر این باید از افراد با تجربه این زمینه نیز کمک گرفت.

تولیدی فرش ابریشم ترید زباترین فرش ها را با مناسب ترین قیمت ها به بازار عرضه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *