کالا, محصولات

فروش فرش شیک و جدید

در مجموعه ابریشم ترید تمامی فرش های ماشینی کاشان،با کیفیت وبا طرح های جدید و شیک تولید میشود .

فرش شیک و جدید

شرکت بازرگانی ابریشم ترید فرش های ماشینی ۱۲۰۰شانه و….با تراکم های بالا به صورت بروز و زیبا تولید میکند.

همه ی ما به دنبال فرش های زیبا و جدید و به خوصوص شیک هستیم ،که امروزه بیشتر در خانه ها از فرش های فانتزی و شیک استفاده میشود ،و یکی از چشم گیر ترین لوازم خانه است.

فرش و به خصوص فرش ماشینی کاشان ازمهم ترین اجزا در هر دکوراسیونی محسوب می شوند. فرقی نمی کند که کف پوش خانه سرامیک، پارکت و … غیره باشد.

در هر نوع دکوراسیونی می توان فرش ایرانی(کاشان) را دید. این عادتی است که از گذشته در خانواده های ایرانی نهادینه شده است.

فرش یکی از اقلام مهمی است که برای جهیزیه باید خریداری شود و برای انتخاب آن شما باید زمان زیادی بگذارید. اگر دنبال فرش جدید هستید ما به شما فرش ابریشم ترید رو معرفی میکنیم .

فرش ماشینی

از مهم ترین ویژگی هایی که نقش بسزایی در کیفیت فرش ماشینی دارند ، نوع الیاف به کار رفته در فرش ماشینی و نوع دستگاه بافت فرش در کارخانه می باشد:

بهترین نوع نخ در فرش ماشین

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای کارخانجات ریسندگی و نساجی ، بشر قادر به تولید نخ هایی با نام هیت ست Heat set شده است.

بهترین دستگاه بافت

بروز ترین دستگاه های بافندگی باعث ریز بافی فرش میشود.

رایج ترین فرش های ماشینی کاشان:

  • قالی 700 شانه تراکم 2550
  • قالی1000 شانه تراکم 3000
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه تراکم 4500

ارتباط با پشتیبانی 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

خرید اینترنتی فرش شیک و جدید ماشینی

یکی از بهترین روش هایی که برای خرید فرش در ایران وجود دارد خرید اینترنتی فرش شیک و جدید ماشینی می‌باشد چرا که در چندین سال گذشته زمانی که شما می‌خواستید فرش را تهیه کنید باید از یک منطقه به منطقه دیگر با زمان زیاد می رفته در صورتی که امروزه می توانید خیلی ساده و راحت ترین فرش ها را تهیه کرده و از آنها به نحو احسن بهره بگیریم و چه ماشینی و جدید دارای یک سری ویژگی هایی میباشد که کارکرد آنها در کنار همدیگر به شما این قابلیت را می دهد و در زمان کوتاه بتوانیم به نحو احسن از آنها بهره بگیرید خرید اینترنتی در واقع دسترسی شما را به سراسر ایران باز می کند و با استفاده کردن از آنها می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج در این حوزه برسید در واقع زمانی که شما به سراغ خرید اینترنتی میروی فروشگاه ها و مراکز عمده و معتبر خرید فرش به شما یک سری تخفیفات ویژه و ویژگی های مناسبی در این زمینه ارائه می دهد.

 

معتبر ترین مرکز خرید فرش شیک و جدید

فرش در نقش خانه اهمیت زیادی دارد. هنگامی که فردی به یک خانه وارد می شود، اولین کاری که می کند به فرش آن توجه می کند به همین دلیل فرش تاثیر زیادی روی جلوه و زیبایی آن می گذارد. شما برای خرید فرش ها بهترین کار این است که به سراغ بهترین و معتبر ترین مرکز خرید فرش شیک و جدید بروید؛ چرا که مدل های زیادی از فرش را دارند و آن ها را به شما ارائه می دهند. خرید های فرش اهمیت زیادی دارد، بافت فرش، تراکم و کیفیت فرش باید در آن جا بررسی شده و در کنار آن هم شما باید از آن ها به نحو احسن بهره بگیرید. کاری که در این زمینه برایتان مهم است، خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر فرش می باشد.

اگر شما فروشنده فرش هستید با به سراغ معتبر ترین مرکز خرید فرش شیک و جدید بروید تا به شما مدل های مختلفی در این حوزه ارائه دهد که یکی از آن ها ابریشم ترید است. ابریشم ترید با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع فرش ماشینی عمده فعالیت کرده و محصولات خودش را به سراسر کشور ارائه می دهد. در کنار آن کیفیت و ویژگی های فرش این مجموعه فوق العاده بالاست.

سوالات متداول

فرش های شیک و جدید چگونه هستند؟ فرش هایی می باشند که در کنار کیفیت بالا، طرح های زیبایی هم دارند.

چطور می توانم این فرش ها را تهیه کنک؟ به صورت اینترنتی می توانید خرید کنید.

بهترین مرکز جدیدترین فرش های ماشینی کجاست؟ ابریشم ترید یکی از مجموعه های معتبر فرش کاشان است که فروش عمده فرش جدید انجام می دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *