کالا, محصولات

خرید فرش کلاسیک

فرش ایرانی دسته بندی مختلفی دارد، که یکی از انواع آن فرش کلاسیک است ،شرکت بازرگانی ابریشم ترید انواع فرش های کلاسیک ماشینی کاشان را به شما دوستان عرضه میکند.

فرش کلاسیک

لغت کلاسیک (classic) در اصل لغتی لاتین است که به زبان فارسی وارد شده است.

این کلمه در فرهنگ این زبان به معنای کهنه و قدیمی بوده یا به چیزی که جدید نباشد اطلاق شده است.

در زمینه فرش نیز همین مورد را می توان به خوبی مشاهده کرد.

فرش نیز اثری هنری محسوب می شودو با طرح های زیادی بافته می شود.

در این بین به فرش هایی که با طرح های سنتی و اصیل ایرانی بافته شده و اصول طراحی نقشه آنها به سبک گذشته است، فرش طرح کلاسیک گفته می شود.

در میان تمام فرش های کاشان علی رغم جدید و به روز بودن هیچ کدام نمیتوانند جای فرش کلاسیک را بگیرند.

فرش کلاسیک ، فرشی است که نقشه‌ و طرح آن، سنتی و قدیمی است و دارای همان طرح‌ها و نقشه‌هایی است

که سالیان دراز، سیر تکاملی خود را طی نموده‌ است

و امروزه به مرحله‌ی بلوغ خود و شکوفایی رسیده است.

انواع فرش کلاسیک

فرش کلاسیک ایرانی به دو گروه فرش کلاسیک دستباف و فرش کلاسیک ماشینی تقسیم می شود.

این دو گروه از فرش های ایرانی از نظر ظاهری و طرح و نقش شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

ولی از نظر بافت خصوصیت های گوناگونی دارند.

یکی از مهم ترین فرق فرش دستباف کلاسیک با ماشینی، قیمت خیلی زیاد است.

در شرکت ابریشم ترید تولید فرش ماشینی در کاشان فرش هایی چون ۷۰۰،و ۱۰۰۰،۱۲۰۰،۱۵۰۰…با تراکم های عالی با نخ فوق‌العاده تولید و عرضه میگردد.

فرش 1500شانه کلاسیک:

قالی های 1500 شانه بروز ترین محصولات صنعت نساجی هستند که در حال حاضر فقط در شهر کاشان قابلیت تولید دارند ، محصولی به جد فاخر و زیبا و با کیفبت که در سراسر دنیا زبانزد خاص و عام است .

قالی های 1500 شانه بسیار ریز بافت و ریز نقش هستند و به خوبی می توانند نگاره های ریز و کوچک را جلوه دهند ، از طرفی قالی های کلاسیک از طرح و نقشه سنتی برخوردارند و طرح های سنتی همواره شلوغ ، پر از طرح های ریز و زیبا هستند پس بافت های 1500 شانه جهت بافت نقشه های سنتی و کلاسیک بسیار مناسب بوده و زیبایی نقشه را به حد اعلائی نمایان میسازند .

ارتباط با پشتیبانی 

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

خرید فرش کلاسیک

فرش کلاسیک زمانی در مورد فرش به کار می‌رود که فرش های ماشینی طرح های متفاوت با استفاده کردن نقوش قدیمی و سنتی برای خودشان داشته باشند. تولیدکنندگان فرش برای اینکه بتوانند فرش های بانو گوشی اصیل ایرانی داشته باشد از فرش کلاسیک بهره می‌گیرد.این فرش ها در مقابل فرش هایی می باشند که به اصطلاح فرش های مدرن هستند. به صورت کلی واژه کلاسیک در مقابل واژه مدل به کار می‌رود.

فرش های مدرن هر کدام از یک زیبایی و مزیت بهره‌مند هستند که می‌توانند به سلیقه افراد تا حد زیادی بستگی داشته باشد اما در کنار آن فرش کلاسیک معین روزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است که شما می توانید طرح های مختلف و زیادی را از آن ها ببینید. این فرش ها هر کدام دارای ویژگی‌های زیادی بوده و از آن ها می‌توان به عنوان فرش های نام برد که افراد زیادی از آن ها بهره می گیرد.

انواع فرش کلاسیک

فرش شاه عباسی
طرح افشان
طرح اسلیمی
طرح بناهای قدیمی
طرح خشتی


قیمت فرش کلاسیک


زمانی که یک نفر می‌خواهد خرید را انجام دهد قیمت فرش بر روی اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت فرش کلاسیک با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود یکی از آن ها تراکم فرش و تعداد شانه هایی می باشد که در آن به کار رفته شده است و همین طور نخ فرش اهمیت زیادی داشته و هر اندازه تراکم آن بیشتر باشد استحکام بالاتری دارد. افزایش شانه‌ها فرش آن را شبیه دستباف کرده، با این حال این حالت نخ آن کیفیت بالای اگر داشته باشد ممکن است روی قیمت خرید آن تاثیر بگذارد و از طرفی امروز از پلی استر یا نخ های دیگر هم در فرش سنتی یا فرش کلاسیک استفاده می کنند که معمولاً نسبت به سایر نخ و از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

 

خرید آنلاین فرش عمده کلاسیک

فروشگاه های مختلف فرش، آن ها را به صورت عمده تهیه می کنند. یکی از کارهایی که آن ها می توانند برای صرفه جویی در هزینه هایشان انجام دهند. خرید آنلاین فرش عمده کلاسیک است. خرید آنلاین سبب می شود تا آن ها دیگر نیازی نداشته باشند تا ساعت ها و زمان زیادی را برای رفت و آمد و خرید محصولات بگذارند. همه چیز در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شده و به دست آن ها می رسد.

امروزه مجموعه فرش ابریشم ترید کاشان با سال ها سابقه به صورت تخصصی در زمینه فروش عمده فرش کلاسیک و سایر فرش های عمده کاشان فعالیت می کند. شما می توانید این فرش ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *