کالا, محصولات

فرش کاشان طرح باغ آرام|فرش با اصالت

 طرح باغ آرام یکی از این تولیدات زیبا است که توسط دستگاه های  پیشرفته و بروز بافته شده و طراحی آن به صورت خشتی است.

طرح های خشتی و فرش هایی  که از گل و بوته در سرتاسر آن استفاده شده از دیرباز بسیار مورد توجه قرار  داشت.

زمانی که به طرح این فرش ماشینی دقت کنید می توانید گل و بوته های  زیبایی را درون خشت های مربعی شکل ببینید.

درواقع هریک از مربع های موجود  در نقشه فرش به عنوان یک قاب عمل کرده و با قاب کناری تفاوت دارد. این طرح  یکی از نقشه های قدیمی شناخته می شود که نمی توان از آن درهر سبک از  دکوراسیونی استفاده کرد .

 

جنس نخ فرش باغ آرام:

در فرش های ماشینی از الیاف مختلفی از جمله پلی استر ، ابریشم مصنوعی ،اکرولیک و … استفاده میشود

که مرغوب ترین و اصیل ترین نوع نخ فرش به دلیل ماندگاری بالا در برابر عواملی چون ثبات رنگ فرش ، مقاوت فرش در برابر پاخورشدن و کوبیدگی ،پرز و مو گرفتن و همچنین حرارتهای غیر مستقیم شدید  اکرولیک می باشند.

تولیدکنندگان فرش های ماشینی طرح باغ ارم را در شانه و  تراکم مختلفی از ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه تولید می کنند.

الیاف به کار رفته در  بافت این فرش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اکریلیک هیت ست 100درصد می باشد.

به دلیل بالا بودن کیفیت الیاف فرش موجب شده شباهت بسیاری به نمونه های دستبافت  داشته و بسیار نرم و  به نظر برسند.

انجام فرایند هیت ست بر روی فرش  باعث می شود تا میزان پرزدهی الیاف کاهش پیدا کرده که  موجب ایجاد حساسیت در  افراد نگردد.

ابعاد قالی باغ آرام

استفاده از دستگاه های پیشرفته در عرصه بافندگی باعث شده تا تولید قالی  باغ ارم در ابعاد و اندازه های مختلفی امکان پذیر می باشند.

که از طرح و  نقشه این فرش خوشتان آمده می توانید اندازه های استاندارد ۱۲، ۹، ۶،  ۲.۲۵*۱.۵ و قالیچه های آن را خریداری بکنید.

اگر فضایی در خانه خود دارید که  اندازه آن استاندارد نیست و این طرح را انتخاب کرده اید باید نسبت به هزینه  طراحی آن نیز توجه داشته باشید.

فرش 700شانه ماشینی طرح باغ:

قالی طرح باغ ملک ۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰ کاشان
قالی طرح باغ ملک با رنگ بندی لایت بافت کارخانه فرش ابریشم ترید کاشان یکی از بی نظیرترین و پرفروش ترین نقشه های جدید فرش ماشینی از رنگبندی های لایت فرش۱۲۰۰شانه میباشد.

فرش مدل باغ ملک فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰ بافت کاشان در رنگهای متنوع و اندازه های متنوعی بافته و تولید شده است که در شرکت ابریشم ترید کاشان با تخفیفات عالی و بی نظیری  تهیه میشوند.

قالی کلاسیک طرخ باغ آرام

فرش کلاسیک طرح باغ ارم از طرح هایی میباشند که با وجود گذر زمان از زیبایی آن کاسته نمی شود و هم چنان از طرح های پرفروش سال میباشند.

طرح زیبای این فرش 700 شانه با نقش های اصیل خشتی همراه شده است.

فرش خشتی دارای نقوش قابی شکل میباشد که متن فرش را به بخش های متفاوتی تقسیم می کند،که طرح زیبای این فرش دارای نقش های خشتی است که در حاشیه های فرش قرار گرفته اند.

نقش های خشتی این فرش با گلدان های خوش نقشی تزیین شده میباشند .

سراسر متن این فرش را نقش گل های رز و گلدان هایی پر گل شکل داده شده است، که گل های رز در طرح این تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و با رنگ های شاد و انرژی بسیار بالایی همراه شده اند.

قالی ماشینی طرح باغ دکوراسیون منزل :

برای انتخاب فرش مناسب باید شیوه استفاده و نوع کاربرد آن را در نظر بگیریم .

فرشی که برای پذیرایی و مکان های پر رفت و امد مورد استفاده قرار می دهیم باید دارای مقاومت زیاد و با کیفیت باشد و در برابر گردو غبار مقاوم باشد.

برای اتاق خواب بهتر است از فرشی با جنس لطیف و طیف نوری روشن استفاده شود.
فرش هایی با رنگ تیره مانند فرش آبی و فرش مشکی وفرش قهوه ای و فرش گردوییو … به راحتی دوده و آلودگی را نشان می دهد و رنگ های فرش روشن و فرش کرم خاک و جای پا را به خوبی مشخص می کند.
اگر فضای خانه ی شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگ نشان دهید

مناسب است از فرش های روشن استفاده کنید. اگر فضای بزرگ و کم وسیله ای دارید مناسب است از فرش های تیره استفاده کنید. فرش از عوامل موثر و مهم در چیدمان و زیبایی منزل است .

نقشهای فرش ، رنگ ، طراحی و ظرافت فرش در فضا و چیدمان خانه نقش مهمی در آن دارد .

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

اهمیت فرش

فرش یکی از ارکان اصلی محسوب می شود که در منزل مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه هر خانه ای نیاز به فرش دارد و شما باید فرش مناسب با ساختمان تان استفاده کنید. فرش ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که در بین آن ها بهترین مدل فرش برای کاشان است که کیفیت فوق العاده و طرح های گوناگونی دارند.

 

خرید فرش کاشان طرح باغ آرام

برای خرید فرش کاشان طرح باغ آرام شما دو راه دارید. اولین راه این است که به صورت حضوری به مراکز خرید و فروش فرش مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید. خرید های حضوری دارای یک سری نکات هستند و هنوز هم افراد بسیاری آن ها را انجام می دهند.

روش دوم خرید اینترنتی فرش کاشان طرح باغ آرام است. خرید های اینترنتی به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارند، امروزه از خرید های اینترنتی به دلیل این برتری هایی که دارد، استقبال خوبی می شود. شما می توانید با خرید اینترنتی مزایای زیادی به دست آورید.

از طرفی شرکت ها و مجموعه هایی که به صورت تخصصی در زمینه فرش فعالیت می کنند، بخش گسترده ای از خدمات خودشان را به صورت آنلاین ارائه می دهند.

پس خرید فرش کاشان طرح باغ آرام به صورت اینترنتی یکی از بهترین گزینه هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهره بگیرید. خرید اینترنتی یک سری مزایایی دارد که عبارتند از:

 

عدم محدودیت در خرید

اولین و برترین ویژگی ها درمورد خرید فرش کاشان طرح باغ آرام، عدم محدودیت در خرید می باشد. شما برای خرید می توانید در خرید فرش کاشان طرح باغ آرام از طریق اینترنتی به بهترین فروشگاه های فرش مانند ابریشم ترید مراجعه کنید. فروشگاه های اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات را در اختیار شما قرار داده و ضمانت کیفیت را به شما می دهد.

 

تنوع در انتخاب

ویژگی دیگری که درمورد خرید اینترنتی فرش کاشان وجود دارد تنوع در انتخاب می باشد. در فروشگاه های اینترنتی به شما یک سری محصولات با بالاترین تنوع ها ارائه داده می شود که شما از بین آن ها می توانید، فرش مناسب خودتان را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن ها را تحویل بگیرید.

 

معرفی فرش کاشان طرح باغ آرام ابریشم ترید

فرش کاشان طرح باغ آرام ابریشم ترید را می توانید از بهترین فروشگاه های موجود در حال حاضر مانند ابریشم ترید تهیه کنید. ابریشم ترید مجموعه ای است که در کوتاه ترین زمان ممکن این محصولات را ثبت سفارش کرده و به دست شما می رساند.

شما می توانید هر گونه سفارشاتی که می خواهید را از ابریشم ترید با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

ویژگی های فرش ابریشم ترید

  • ارسال محصولات به سراسر کشور
  • ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • پخش عمده فرش
  • فروش با کیفیت مناسب
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *