کالا, محصولات

تولید فرش ماشینی جدید

همه ی خانه های ما به یک فرش درجه یک و با کیفیت نیاز داره که تولید کاشان و خوش قیمت باشه .فرش های جدید شرکت ابریشم ترید کاشان ریز بافت ترین فرش ماشینی که شباهت بسیار بالایی به فرش دستبافت دارند.

 

 

 

ما در کارخانه فرش های ماشینی ۱۲۰۰شانه،۷۰۰شانه،۱۰۰۰شانه،با بهترین کیفیت تولید و به صورت عمده به فروشنده های عزیز عرضه میکنیم

ما به شما فرش ابریشم ترید رو معرفی میکنیم که بزرگترین تولید کننده در کاشان ،و یکی از صادر کنندگان است .

مراحل تولید فرش کاشان

فرش ماشینی  سه مرحله تولید میشود:

1-ریسندگی: در هر قسمت برای تولیدفرش از نخ با کیفیت استفاده میشود.

فرش ماشینی از سه نخ (تار از جنس پنبه،و پلی استر و نخ پود از جنس جات ،و نخ خاب با ریشه که از جنس اکرولیک ،و یا در بعضی موارد از ویسکوز ،بافته میشود.

نخ تار 6درصد یک فرش خوب را شامل میشود.و پود حدود 12درصد فرش را تشکیل میدهد. وخاب حدود 82 درصد حجم فرش را تشکیل میدهند.

قیمت فرش ماشینی اصل بستگی به نوع نخ آن است.

2-بافندگی: هر نوع فرش وابسته به دستگاه های خاص خود است ،که در زیر میتوان به ماشین های بافت فرش اشاره کرد:

HCP ، HCI ، Schonherr ، CRX ، VTR ، ASR ، تکسیما و وندویل اشاره کرد. در تولید فرش ماشینی از دو طرف فرش یا به عبارتی(فرش رو زیر بافت ) استفاده میشود.

3-تکمیل فرش: پس از تکمیل مراحل بافندگی فرش به سالن بسته بندی و تحویل داده می‌شود.

و پس از بسته بندی به مشتری ها (ارسال رایگان)عرضه میگردد.

سوابق شرکت ابریشم ترید 

سابقه ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور (اروپا)

اگر فروشنده یا تاجر فرش هستی و به صورت عمده درخواست دارید

ما فرش ابریشم ترید را به شما عرضه میکنیم

برای دیدن انواع فرش ها به بخش محصولات بروید.

🏷در سایت نمونه از بی نظیر ترین فرش های ماشینی کاشان طرح جدید قرار دادیم .

با اعتماد خرید کن ،ابریشم ترید

ارتباط با پشتیبانی 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

خرید فرش ماشینی جدید

امروزه شما می توانید شاهد انواع و اقسام مدل های فرش ماشینی باشید، از آن جایی که عموما مردم خرید فرش ماشینی را با توجه به بودجه و هزینه ها، نسبت به فرش دست بافت ترجیح می دهند. شما می توانید از خرید فرش ماشینی جدید به نحو احسن بهره بگیرید.

فرش ماشینی یکی از قابلیت هایی که دارد این است که شما می توانید طرح های مختلفی از آن ببینید در واقع امروزه کم تر کسی وجود دارد که از فرش ماشینی لذت نبرد، بلکه بیشتر افراد به دلیل ویژگی های فرش ماشینی از آن می خواهند استفاده کنند چرا که فرش ماشینی هم تراکم مختلفی داشته و همین که روی آن طرح های مختلف ایجاد می ‌کند و از دستگاه های بافت مناسب برای آن بهره می گیرند.

وجود گونه های مختلف فرش ماشینی تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد و همین دلیل اگر شما می خواهید هر کدام از آن ها را بررسی کنید می توانید این کار را انجام داده و یکی از آن ها را مطابق با سلیقه و طراحی و دکوراسیون منزل تان انتخاب کنید.

نکات مه برای خرید فرش

یکی از مواردی که بر این خرید فرش وجود دارد عدم پارگی در فرش از یادتان باشد در زمان خرید حتماً به این موارد توجه کنید که اندازه فرش مناسب بوده و ابعاد آن استاندارد باشد و پارگی در فرش وجود نداشته باشد زمانی که شما این کار را انجام می دهید. فرشی که به دست شما می‌رسد فرش با کیفیت بوده و تا چندین را برایتان به خوبی کار می کند نکات مهم دیگری هم وجود دارد که برای ریشه های فرش از ریشه فرش دقیقاً در جای مشخص شده قرار داشته باشد چراکه اگر تنظیمات دقیق برای زدن ریشه فرش دستگاه نباشد کیفیت خوبی نداشته و پاره می شود.

خرید فرش درجه یک

مهمترین چیز برای هر کسی در زمان تهیه فرش این است که به سراغ خرید فرش درجه یک برود شما می توانید از تولیدی هایی که به صورت عمده و تخصصی در زمینه خرید و فروش فرش فعالیت میکند فرش درجه یک را تهیه کنید.

مجموعه ابریشم ترید با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع فرش فعالیت می کند این مجموعه شما بهترین فرش آرا در زمینه تولید فرش و فروش آن ها ارائه داده و خرید و فروش عمده فرش در کاشان را انجام می دهد. تولید کننده فرش کاشان ابریشم ترید محصولات فوق العاده به شما ارائه داده که می‌ توانید با استفاده کردن از آن ها تجربه یک فرش مناسب را داشته باشید و همین طور فرش ابریشم ترید یکی از مجموعه های معتبر در حوزه ارسال انواع فرش به سایر فروشگاه ها به صورت عمده می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *