کالا, محصولات

فرش ماشینی پروا 1200شانه

فرش1200 شانه پروا یکی از جدیدترین مدل‌ فرش های ماشینی از برند درجه یک ابریشم ترید میباشد. این فرش انواع رنگ کرم،دودی و فیلی در این مجموعه تولید میشود.

ویژگی فرش پروا1200شانه

فرش ماشینی 1200 شانه پروا با استفاده از الیاف بافت آکریلیک و الیاف هایبالک تولید میشود ،که به کارگیری این دو نوع الیاف در کنار هم باعث برجسته شدن طرح و نقش فرش می باشد.

به دلیل این که الیاف در برابر حرارت  و گرما واکنش های خاصی از خود نشان می دهد .

الیاف آکریلیک که به عنوان عایق حرارتی به شمار میروند.در برابر حرارت و گرما از خود واکنشی نشان نمی دهند،

ولی الیاف هایبالک در برابر حرارت و گرما ، حالت جمع شدگی را نشان میدهد ،که باعث برجسته دیده شدن قسمت های آکریلیک فرش می شوند، که به همین دلیل این محصول به عنوان فرش ماشینی پروا 1200شانه  به شمار می آید.

مشخصات فرش ماشینی پروا

 فرش پروا
رنگ زمینه دودی
نوع فرش گل برجسته
جنس نخ فرش آکریلیک هیت ست
برند ابریشم ترید
شهر تولید کاشان
شانه فرش 1200
تراکم فرش 3600
تعداد رنگ بکار رفته در فرش 8 رنگ
ضخامت فرش 8 ± 1 میلیمتر
جنس تار و پود پلی استر و پنبه

ابعاد فرش ماشینی پروا

فرش ماشینی  در سایزهای استاندارد 12متری، 9 متری و 6 متری، دایره ای با قطر 1 متر، قطر 2متر، قطر 3 متر و سایزهای کناره دارا میباشد.

و در راستای رفع نیاز مشتریان امکان بافت فرش در سایر ابعاد متفرقه و استاندارد، بر اساس خواست و نیاز مشتری نیز فراهم می‌باشد.

ابعادفرش های ماشینی

قالی 12متری 3 * 4 متر
فرش 9 متری 2.5 * 3.5 متر
فرش 6 متری 2 * 3 متر
قالیچه 4 متری 1.5 * 2.25 متر
قالیچه 1.5 متری 1 * 1.5 متر
کناره 4 متری 1 * 4 متر
کناره 3 متری 1 * 3 متر
کناره 2 متری 1 * 2 متر
پادری 50 * 80 s

رنگ بندی فرش ماشینی

رنگ هایی که در فرش ماشنی استفاده میشوند،معمولا بین 5 تا 12رنگ در نقش فرش می باشد که برای رنگ زمینه از رنگ های مثل سرمه ای ,فرش های روشن، ابی فیروزه ای ، ،کرم ، گردویی و بادامی انتخاب می شوند.

در دستگاه بافت فرش ماشینی 10رنگ امکان بافت زمینه نیز با 10 رنگ مختلف به وجود می آورد،که با توجه به نیاز بازار و هنر طراحان برای رنگ زمینه با توجه به نوع نقشه رنگ ها انتخاب میشوند.

مثال :کمی از طراحان فرش ماشینی فقط در 2رنگ کرم و سرمه ای بافته میشوند، که در برخی دیگر طرح ها کرم /سرمه ای،ابی ،ابی کاربنی،بنفش،نقره ای،بادامی و گردویی هم بافته می شود.

انتخاب بهترین رنگ زمینه برای فرش ماشینی نیاز به برسی رنگ دیگر وسایل منزل از قبیل مبلمان وسایل خانه ، پرده و دیوار پوش ها را دارا می باشد.

انتخاب فرش مناسب براساس رنگ

رنگ فرش باید با رنگ مبل و پرده تطبیق  داشته باشد،که برای تنظیم یک هارمونی مناسب بین فرش، مبل و پرده بهتر است ابتدا فرش را انتخاب کنید ،وسپس مبل و پرده را خرید کنید.

و اینک مبل خود را انتخاب و بر اساس آن فرش را خریداری کنید.

 اگر خانواده شلوغ پررفت‌وآمدی هستید یا بچه کوچک دارید، بهتر است فرشی با طرح شلوغ و رنگ تیره انتخاب بکنید، در غیر این صورت فرش‌هایی با رنگ روشن بسیار مناسب‌ می باشند.

بهتر است رنگ فرش با کفپوش خانه در تضاد باشد. مثلا اگر کفپوش روشن است، فرش تیره و و اگر کف پوش تیره است، فرش روشن انتخاب بکنید.

رنگ فرش حتما نباید شبیه رنگ مبل یا  دیوار ،پرده باشد.

مثلا می‌توانید به جای مبل، طرح و نقش ،مبل‌ها را با فرش یکی کنید، یا این هماهنگی می‌تواند با پرده خانه باشد.

نکته: توجه کنید که فضای خانه را با هدف ست بودن اثاثیه دل گیر و تکراری نکنید.

رنگ‌های روشن مناسب اتاق‌های کوچک و رنگ‌های تیره مناسب اتاق‌های بزرگ میباشند. برای فضاهای کوچک رنگ‌های سفید، کرم و طوسی مناسب می باشند.

دکوراسیون منزل با فرش ماشینی 

فرش یکی از عوامل اصلی در چیدمان دکوراسیون داخلی می باشد که اگر با دقت و توجه فرشی مناسب با رنگ بندی و طراحی سایر وسایل انتخاب شود می تواند زیبایی چشمگیری به منزلتان برساند.

که نشانه سلیقه شما می باشد ،

اما اگر فرش مناسب فضای منزل تان نباشد می تواند جلوه و زیبایی سایر وسایل مانند مبل و دیوار و…دیگر را نیز از بین ببرد .

مهم ترین نکته در هنگام انتخاب فرش زمان خرید فرش می باشد،این است که اگر شما هنوز دکوراسیون خود را طراحی نکردید بهتر است اول نسبت به فضای منزل و اتاق هایتان فرشتون انتخاب و خریداری کنید،

و وسایل دیگر مانند پرده و مبلمان را انتخاب کنید این روش برای آسان تر شدن چیدمان منزل تان بسیار موثر  و زیبا می باشد.

خرید فرش با جنس اکرلیک برای منازل بسیار مهم میباشد چون مقاومت و طول عمر بالایی دارد ،رنگبندی متنوع و بدون پرزدهی بودن یکی دیگر از ویژگی های این مدل از الیاف را میباشد .

برای اینکه بتوانید بهترین فرش را برای منزل تان انتخاب کنید باید به جنس فرش بسیار توجه کرده  برای مثال در مکان های پر رفت و آمد بهتر است از فرش با نخ اکرلیک استفاده شود،که طول عمر بالا و مقاوم در برابر پاخور بودن است .

نکته مهم در انتخاب فرش اندازه و ابعاد فرش می باشدکه اندازه فرش باید به صورتی باشد که شما وقتی که در بلند شدن از رو مبل فرش پای شما را بپوشاند.

اگر منزلتان فضای کوچکی را دارا میباشد،میتوات از فرش با ابعاد کوچه استفاده کنید تا محیط منزل تان را بزرگتر جلوه بدهد.

ازعوامل دیگر برای انتخاب فرش برای منزلتان توجه به سبک زندگیتان میباشو که در این مبحث بسیار باید به رنگ فرش توجه کرد:

اگر در منزلتان با کفش رفت و آمد می شود یا نوزاد و کودک خردسال و حیوان خانگی دارید بهتر است از فرش با رنگ تیره و ابعاد کوچک استفاده کرده  که کثیفی و آلودگی را نشان  ندهد و شستشو آسان تری را داشته باشد.

نکته:

انتخاب فرش مناسب جلوه دکوراسیون خانه را چند برابر میکند و به فضای خانه شخصیت می‌‌بخشد. در مطالب بالا به‌طور کامل در مورد چیدمان و رنگ فرش صحبت شده است‌.

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801 خرید ، واتساپ

09918226947 مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *