دسته‌بندی نشده, کالا, محصولات

فرش ماشینی طرح یاشار

یکی ازطرح های فرش ماشینی به نام فرش طرح یاشار به سبب نداشتن ترنج و لچک  و مشکلات دیگر مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است.

این دسته فرش ماشینی یعنی فرش طرح یاشار که در دسته بندی فرش با طرح افشان قرار می گیرند.

فرش ماشینی یاشار

این مجموعه فرش کاشان در شانه های 700 ،1000شانه 10,8 رنگ تولیدمی شود.فرش طرح یاشار 1000,700 شانه 8,10 رنگ نامی است که در مجموعه ابریشم ترید برای این محصول در نظر گرفته شده ،و تولیدمیشود.

ویژگی فرش ماشینی یاشار

فرش ماشینی یاشار به هيچ عنوان  پرز و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمیکند، و ضد آلرژی میباشد و در اثر شست شو كيفيت و رنگ فرش از بین نمی روند.

که شما میتوانید  دکوراسیون خود را از اندازه‌هاي فرش 6متري ، فرش 9 متري ، فرش 12 متري و ابعاد سفارشی را براي خانه خودتان استفاده کنید.

تمامی فرش های ماشینی به دلیل طراحی حرفه ای و دقیق ، اختصاصی، جز آثاری بوده كه به سرعت جاي خود را در دكوراسيون منزل تان ، خانه پیدا میکند، ونمیتواند در بهش منزل نباشد و ماندگار از فضاي منزل تان خواهد ماند.

انواع طرح هاسبک یاشار

فرش ۱۰۰۰شانه طرح یاشار کرم
قالی ماشینی طرح افشان یاشار بژ
فرش کاشان طرح افشان یاشار گردویی
قالی ۱۰۰۰شانه طرح افشان یاشار سرمه ای
فرش ۱۰۰۰شانه مدل افشان یاشار آبی فیروزه ای

ابعاد فرش ماشینی

قالی ۶ متری 《۳*۲ 》
قالی ۹ متری 《 ۳,۵*۲.۵ 》
فرش ۱۲ متری 《۴*۳ 》
و تمامی ابعاد استاندارد را دارا ،میباشد .و میتوان ابعاد مورد نظرخود را سفارش دهید.

مشخصات فنی قالی 

جنس نخ خاب نخ آکریلیک ترک
جنس نخ تار و پود پنبه
تعداد رنگ 8 رنگ
ماشین بافت Hcpx2
درجه کیفی ممتاز درجه یک
شکل مستطیل

شانه :700, 1000
تراکم : 3000,…
ماشین بافت: وندویل /شوونهر

ارتفاع نخ خاب: ۲±۸

خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش به عنوان یکی از راحت ترین بخش ها را که  به منظور دستیابی سریع و راحت خرید فرش ماشینی می باشد ،که چند سالی است در بین خریداران گسترش یافته و از نحوه خرید آن استقبال بسیاری زیادی هم شده است.

که شخص می تواند در کوتاه ترین زمان به فرش دلخواه  ،مورد پسند خود دست یافته و آن را با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری بنماید.

اما با توجه به آن که عده ای از افراد با خرید آنلاین آشنایی ندارند این سوال پیش می آید که سایت ارجاع دهنده چگونه اطمینان را در خرید فرش برای مشتری ضمانت می کند،

یا به عبارتی دیگر ، چگونه به خرید اینترنتی،  آنلاین فرش اعتماد بکنیم؟

مجموعه ابریشم ترید کاشان با به کارگیری بالاترین خدمات ، به تاسیس بهترین و امن ترین مکان جهت خرید فرش ماشینی پرداخته و با به وجود آوردن وب سایت اینترنتی خود رفاه و آسودگی را برای مشتریان این مجموعه به وجود آورده است.

مزایای خرید اینترنتی فرش

1,دردسرهای کمتری برای خرید اینترنتی فرش خواهید داشت.

وقتی میخواهید برای خرید اجناس مورد پسند خود اقدام کنید، باید لباس های مناسب بپوشید، آماده شوید، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید مثل ماسک زدن، وسیله نقلیه آماده کنید و خودتان را طی یک مدت مشخص به مقصد بروید.

ولی حالا همه این ها را کنار بگذارید و با یک کلیک خرید اینترنتی فرش،و یا اجناس مورد پسند خود  را انجام دهید. همه این دردسرها در خرید اینترنتی تقریبا وجود خارجی نخواهند داشت.

2,در ترافیک نمی مانید..

وفتب میخواهید  یک مرکز خرید فرش در شهر خود بروید، قطعا با مشکلاتی از جمله آلودگی هوا، ترافیک، شلوغی مسیر و شلوغی فروشگاه مواجه خواهید شد.

با خرید اینترنتی در ترافیک نمی مانید. نه تنها در ترافیک بلکه در هیچ شلوغی نخواهید ماند.

3,در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

برای خرید اینترنتی دیگر نیازی به حمل خودرو یا موتور نیست و بدین ترتیب شما هزینه سوخت نخواهید داشت.

و میتوانید به خاطر کم بودن قیمت در فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه های حضوری، شما بیشتر پول می توانید ذخیره کنید.

4,زمان خود را از دست نمی دهید.

در مراجعه برای خرید حضوری فرش، وقت زیادی را ممکن است در ترافیک، منتظر ماندن وسیله نقلیه، رسیدن به مقصد و غیره از دست خواهید داد.

با خرید اینترنتی این مزیت برای شما هست که به صورت قابل توجهی  به وجود آورده است.

5,امکان بررسی چند فروشگاه به صورت همزمان

یکی از مواردی که در خرید حضوری فرش تقریبا غیر ممکن میباشد،بررسی چندین فروشگاه فرش به صورت همزمان و مقایسه محصولات، کیفیت و قیمت با یکدیگر میباشد.

با استفاده از اینترنت، می توانید هم زمان در چندین فروشگاه اینترنتی حاضر باشید و به مقایسه قیمت و کیفیت محصولات را برسی کنید.

ضمانت نامه خرید فرش اینترنتی

ضمانت نامه فرش ماشینی، خرید فرش ما که ریشه آن، ضمانت، به معنای پذیرفتاری، تاوان داری می‌باشند،و با عنوان گارانتی و وارانتی نیز شناخته می‌شود.

شامل موارد دستگاه بافت اصلی، مواد اولیه مرغوب و اصالت رنگ می باشد.

موضوع ضمانت نامه فرش، مجموعه ابریشم ترید در مقابل محصول یا خدماتی که ارائه می کند، متعهد می‌شوند و در صورت نقض ادعای خود، حاضر به تعمیر یا تعویض کالا یا پرداخت مبلغی خواهند شد.

نقض عهد زمانی اتفاق می‌افتد که این تعهد به نحوی اجرا نشده باشد، یعنی کالا نقصی داشته باشد یا مطابق میل یا انتظار مشتری نباشد به مدت 7روز زمان بازگشت را دارا نی باشد.

این مجموعه  تمامی  محصولات ارائه شده در وب سایت خود را از بهترین شرکت های فرش ماشینی با بالاترین و بهترین کیفیت بافت و مواد اولیه به مشتریان خود ارائه می دهد.

تمامی، کیفیت بالای فرش ها که از لحاظ جنس نخ که ۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده میباشد و همچنین جنس چله ،پود آن که از معتبرترین شرکت های دنیا می باشند.

که شما دوستان میتوانید تمامی فرش های خود را با بهترین کیفیت وبا بهترین قیمت در مجموعه ابریشم ترید تهیه بکنید.

بهترین شرکت از نظر کیفیت فرش

شرکت ابریشم ترید تولید فرش ماشینی در کاشان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی و دستباف به صورت عمده با بهترین کیفیت وبا بهترین قیمت می باشد.

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر فرش ماشینی 1200 شانه و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *