بازار فرش, فرش کاشان, فرش ماشینی

فروش فرش کاشان 700 شانه

فروش فرش کاشان 700 شانه

فروش فرش کاشان 700 شانه بسیار پر رونق است. این نوع فرش دارای تنوع بسیار عالی‌بوده و توانسته ‌است بازار فروش بسیار خوبی داشته باشد. در این مقاله می‌ خواهیم در مورد میزان فروش فرش کاشان 700 شانه و ویژگی ‌های این نوع هنر اشاره کنیم.

شهر کاشان به عنوان قطب تولید فرش در کشور شناخته می شود. فرش های کاشان شهرت جهانی دارند. برای مطالعه بیشتر در خصوص این فرش ها مقاله ای با عنوان” خرید و فروش فرش کاشان” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

 میزان فروش فرش کاشان 700 شانه

همان‌طور که گفته‌شد میزان فروش فرش کاشان 700 شانه بسیار پر رونق بوده و روز به ‌روز نیز به میزان تقاضا برای خرید آن افزوده می ‌شود. فرش کاشان دارای تنوع بسیار زیادی بوده و در بافت آن از رنگ ‌های بسیار متنوع و مختلفی استفاده ‌شده است.

وجود تنوع و رنگ های شاد و گوناگون توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب نموده ‌است. این نوع فرش‌ ها دارای کیفیت بی ‌نظیر و فوق ‌العاده‌ای هستند که در بخش زیر می‌ خواهیم درمورد ویژگی‌ های فرش 700 متری کاشان صحبت کنیم.

 ویژگی ‌های فرش 700 شانه کاشان

فرش 700 شانه کاشان یکی از زیبا ترین انواع فرش ‌های بافته‌شده در شهر کاشان است. این نوع فرش به سه دسته تقسیم می ‌شود که به نام‌ های  خشتی و افشان و ترنج شناخته می شوند. نوع سوم به نام لچک و ترنج می ‌باشد. که یکی از محبوب ترین انواع طرح ها محسوب می شود.

فرش کاشان با استفاده از انواع دستگاه ‌ها و دار های قالی بافت می ‌شود که ویژگی‌ های منحصر به ‌فردی دارند. از میان این ویژگی‌ ها می‌توان به لبه ‌های پهن آن، داشتن طرح ‌های بیضی یا دایره در میانه و نگاره ‌های ترنج در وسط فرش دستباف اشاره کرد.

آشنایی بیشتر با فرش کاشان

جالب است بدانید که این نوع فرش با  طرح ترنج در زمان اشکانیان شهرت بسیار فراوانی داشته ‌است. فرش ‌های دارای طرح ‌های افشان، طرح آشفته ‌ای دارند. در بافت آن از انواع گل ‌ها و ساقه ‌های بلند استفاده می‌ شود که در انتهای هر شاخه نیز شاخه دیگر به وجود می ‌آید.

طرح خشتی نیز یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع طرح ‌های فرش کاشان 700 شانه است.  در بافت آن از مستطیل‌ های شبیه به خشت استفاده می‌ شود که در درون هر خشت نقش متفاوت وجود دارد. هیچ کدام از این طرح‌ ها و نقش ‌ها متفاوت از یکدیگر نیستند.

یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های فرش کاشان 700 شانه، تراکم آن است .علاوه بر این، در بافت آن از بهترین نخ ها استفاده می ‌شود که ماندگاری بسیار بالایی داشته و کیفیت  عالی دارند.

تولیدی فرش ابریشم ترید، فرش هایی با نقش و نگار هایی زیبا به بازار عرضه می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تنوع فرش ها و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

یک نظر در “فروش فرش کاشان 700 شانه

  1. Abrisham@78wp گفت:

    🖤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *