فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی زیبا

ما در این مقاله میخواهیم در مورد خرید فرش ماشینی زیبا اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید فرش ماشینی زیبا

امروزه خرید فرش ماشینی زیبا به دلیل داشتن طرح های مختلف و عرضه با قیمت های مختلف بسیار رونق‌یافته و وسیع است. در این بخش می خواهیم در مورد ویژگی های انواع فرش های ماشینی، قیمت خرید و فروش آن، نکات مهم به هنگام خرید و نیز نحوه افزایش طول عمر فرش صحبت کنیم.

فرش های ماشینی در طرح های مختلفی بافته‌می شوند. هر کدام از این فرش ها طرح و رنگ منحصر بفردی دارند که به زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون منزل کمک می کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد تنوع طرح های فرش های ماشینی مقاله ای با عنوان” عرضه فرش ماشینی طرح کاخ رویا” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

 خرید و فروش فرش های ماشینی زیبا

همان طور که گفته‌شد، خرید و فروش فرش ماشینی زیبا به دلیل داشتن طرح های بسیار عالی و چشم گیر و از سوی دیگر به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب پر رونق و پر فروش است. همان طور که می دانیم فرش ماشینی جزء جدا نشدنی منازل بسیاری از ایرانیان است.

فرش نسبت به دیگر وسایل خانه یکی از پرهزینه ترین  کالاها شناخته‌می شود. به همین دلیل نباید در خرید و فروش آن عجله‌کرده و باید بیشتر به کیفیت و دوام بالای آن توجه‌کرد.

 قیمت خرید و فروش فرش ماشینی 

قیمت خرید و فروش فرش های ماشینی با توجه به تورم موجود در بازار متغیر است. اما بهتر است بدانیم که فرش ماشینی برخلاف فرش های دستبافت توسط ماشین آلات صنعتی بافته‌می شود. به همین دلیل سرعت تولید بالایی‌داشته و مواد اولیه آن نسبت به فرش های دستبافت با قیمت بسیار ارزان تر عرضه‌می شوند.

درنتیجه می توان گفت فرش های ماشینی به قیمت ارزان تری عرضه‌شده و از مزایای آن می توان به ساده بودن طرح آن و کیفیت انواع تصاویر هنری و شخصی اشاره‌کرد.

مهم ترین نکات در خرید فرش

از مهم ترین نکات در خرید فرش می توان به استفاده از آن در انواع مکان های مختلف اشاره‌کرد. به عنوان مثال در مکان هایی مانند سالن پذیرایی که رفت و آمد در آن بسیار زیاد است، باید فرشی انتخاب کنید که دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی باشد. این نوع فرش ها باید دارای تراکم بالا مانند فرش ماشینی هزار و دویست شانه‌باشند.

اما اگر فرشی که انتخاب می کنید برای استفاده در اتاق خواب باشد به دلیل اینکه میزان رفت و آمد به اتاق خواب بسیار کمتر از سالن پذیرایی است باید از فرش هایی با تراکم پایین مانند فرش ماشینی هفتصد شانه استفاده‌کنید.

اگر در خانه ای زندگی می کنید که دارای حیوان خانگی بوده و یا کودک بسیار شلوغی دارید، بهتر است از فرش های ماشینی دارای نقش بسیار شلوغ استفاده کنید تا میزان کثیفی بر روی آن نمایان نشود. اما اگر خانواده کم جمعیت هستید بهتر است از فرش هایی با رنگ روشن یا نقش کمتر استفاده کنید.

اگر فرشی که انتخاب کرده اید در معرض گرد و غبار باشد بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا میزان کثیفی و گرد و خاک به طور واضح بر روی آن نمایان نشود. در این صورت از استفاده از فرش هایی با رنگ های سیاه، سرمه ای و دیگر انواع رنگ های تیره اجتناب کنید.

تولیدی فرش ابریشم ترید تهیه و توزیع انواع فرش های با کیفیت بالا و با زیبا ترین طرح ها را انجام می دهد. تمامی فرش ها با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان عرضه می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر همچنین ارتباط با ما تماس بگیرید.

طرح‌های‌ پرفروش فرش ماشینی زیبا

فرش‌های‌ ماشینی دارای طرح‌های‌ متنوعی هستند که هر سال نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.
برخی از طرح‌ها‌ در شانه و تراکم مختلف، از ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ شانه بافته می شوند
اما برخی طرح‌ها‌ نیز تنها در یک یا دو دسته بافته شده و قابل خریداری هستند.

طرح افشان از جمله طرح‌های‌ بسیار محبوب فرش دستباف است
که در دوران اخیر به یکی از طرح‌های‌ پرفروش فرش ماشینی تبدیل شده است.
خصوصیت اصلی که این طرح دارد، عدم وجود لچک و ترنج است و البته خود دارای زیرمجموعه‌های‌ مختلفی مانند افشان درباری، افشان اسلیمی، افشان رز و … است.

جذابیت و زیبایی که طرح افشان دارد باعث شده تا همواره استقبال بسیار خوبی از آن در بازار وجود داشته باشد.
طرح افشان به علت محبوبیتی که در شانه و تراکم‌های‌ مختلف دارند از ۵۰۰ شانه گرفته تا ۱۵۰۰ شانه بافته می‌شود.

زیباترین فرش ماشینی

فرش های ماشینی همگی فرش های زیبا و بسیار قشنگی هستند که با سلیقه های مختلف طراحان طراحی شده است
و هر سلیقه ای به نسبت ذوق خود طرحی رو طراحی میکند به همین دلیل است که زیبایی را نمیتوان یک امری مطلق و ثابت در دید همگی دانست
ولی معمولا فرش های جدید همگی بسیار زیبا و قشنگ هستند و زیباترین فرش قطعا در فرش جدید وجود دارد
برای همین است که انتخاب زیباترین و بهترین طرح فرش ماشینی را به خود شما میسپاریم تا در میان فرش های پرفروش کارخانه انتخاب کنید.

تاثیر کیفیت در پرفروش بودن یک فرش

فراموش نکنید که فرش‌های‌ ماشینی پرفروش صرفا به دلیل ظاهر و جذابیت و زیبایی ظاهری مورد استقبال و بازدید افراد قرار نگرفته‌اند.

بلکه در درجه اول این فرش‌ها‌  کیفیت بسیار خوب و بالایی دارند.
بنابراین زمانی که فرشی در بازار فروش بیشتر و بهتری دارد، به این معناست که کیفیت الیاف و بافت آن نیز مورد پسند خریداران قرار گرفته است.
پس شما هم اگر مانند بخشی از جامعه به دنبال شناختن پرفروش ترین و بهترین فرش ماشینی موجود در بازار هستید،
نگران کیفیت و اصالت آنها نباشید چون معمولا فرش‌هایی که با دوام و ماندگار هستند، به این جایگاه دست پیدا می‌کنند.

پرفروش ترین فرش ماشینی از لحاظ رنگ بندی

انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای‌ است و هر کسی باب میل و سلیقه خود رنگ دلخواه فرش را انتخاب میکند
پس حتی اگر رنگی به عنوان پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی معرفی شد اما با روحیات و سلیقه شما جور نبود یا با دکوراسیون و وسایل خانه شما هماهنگی نداشت ، لزومی به انتخاب کردن آن نیست. به طور کلی رنگ‌هایی‌ چون سرمه ای، کرم، گردویی، آبی، فیلی، بژ، فیروزه‌ای‌ و … جزء رنگ‌های‌ بسیار خوب و محبوب بازار فرش هستند و افراد بیشتر این نوع رنگ ها را خریداری میکنند.

تفاوت فرش ماشینی و دستباف

فرش ماشینی توسط ماشین های بافندگی با استفاده از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک، پلی استر و پلی پروپلین در زمان بسیار کوتاهی تولید می شود.

اما در فرش دستباف الیاف طبیعی همچون پشم، پنبه و ابریشم را مورد استفاده قرار می دهند و برای تکمیل آن باید زمان زیادی سپری شود.

شستن فرش دستبافت نیاز به تبحر و دقت خاص دارد، در صورتیکه شستن فرش ماشینی بسیار راحت تر و ساده تر است و هیچگونه آسیبی به فرش نمی رسد.

بطور مثال نحوه شستن فرش سفید ماشینی به مراتب از نوع دستباف آن ساده تر است.

قیمتی که فرش دستبافت دارد بسیار بالاتر از از فرش ماشینی است و امکان خرید فرش دستباف برای عده ی کمی از افراد میسر است.

انواع بافت فرش ماشینی

در بافت فرش ماشینی، پارامتر های متعددی وجود دارند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند و در کیفیت و قیمت نهایی آن ها  بسیار مؤثر هستند.

قیمت فرش، تنها فاکتور برای انتخاب کردن فرش نیست، بلکه کارایی و نوع استفاده شما، باید در هنگام خرید لحاظ شود و باید به آن اهمیت دهید.

انواع فرش ماشینی با در نظر گرفتن پارامترهایی نظیر ماشین بافندگی، الیاف مصرفی، تراکم شانه و تراکم گره مشخص می شوند.

 فرش ماشینی چه مزایایی دارد؟

از مهم ترین مزایایی که فرش ماشینی دارد، قیمت مناسب آن است که هر فرد با هر مقدار بودجه ای که دارد به راحتی میتواند  فرش ماشینی دلخواه خود را خریداری کند.

طرح های متنوع و امکان چاپ کردن تصویر سفارشی، از نکات مثبت دیگر فرش ماشینی محسوب می شود.

عدم ادقام رنگ ها و امکان لکه برداری فرش در هنگام شستشوی آن، خریداران را ترغیب میکند تا فرش ماشینی را خریداری کنند.

رنج گسترده در ابعاد و سایز های متفاوت در فرش ماشینی، امکان تطابق فرش با محیط مورد نظر شما را می دهد.

در حوضه ی طراحی داخلی، دکوراتیوهای حرفه ای با توجه به اندازه، نور و مبلمان استفاده شده در یک فضا، سایز و طرح فرش ماشینی را تعیین می کنند.

جنس الیاف به کار رفته در فرش ماشینی چیست؟

فرش­های ماشینی امروزی با الیافی گوناگون و با کیفیت­های مختلف تولید می­شوند.

از جمله مهم­ترین الیافی که در این فرش ها بکار رفته است می­توان به نخ­ های پلی­ استر یا ابریشم مصنوعی، پلی­ پروپیلن و الیاف اکریلیک اشاره کرد.

در این بین به نظر می­رسد فرش­های بافته شده از الیاف اکریلیک هیت ست شده، دوام و ماندگاریشان بسیار بالا تر است.
همچنین میزان پرز دهی کمتری هم دارند، به همین دلیل در سال­های اخیر این نوع از فرش ­ها  بسیار محبوب­ تر و مورد توجه افراد بوده­ اند.

کلام آخر:

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول
و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور
با ما تماس بگیرید، یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801 خرید ، واتساپ

09918226947 مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *