فرش بیضی شکل, فرش ماشینی

خرید فرش بیضی شکل

خرید فرش بیضی شکل

خرید فرش بیضی شکل به علت زیبایی و طرح خاص آن بسیار رواج دارد، این فرش‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید شده و جنس آن‌ها از آکریلیک، نخ خالص، پلاستیک و… می‌باشند. استفاده از فرش‌های بیضی با گل‌ها و طرح‌های زیبا جلوه‌ی خاصی به محیط می‌بخشند. این فرش‌ها موارد استفاده‌ی زیادی دارند و نمونه‌ی استفاده‌ی آن‌ها در اتاق پذیرایی همراه با مبلمان‌های گرد می‌باشد که این فضا‌ها را بخاطر شکل خاص خود دست و دلباز تر می‌کنند. قیمت خرید فرش‌های بیضی به تعداد شانه‌ها یا گره‌ها و عوامل دیگر بستگی دارد. در این مقاله برای آشنایی شما به فرش‌های بیضی و عوامل مربوط به آن می‌پردازیم، لطفاً در ادامه همراه باشید.

فرش از مشخصه ی اصلی هر خانه ایرانی می باشد. فرش ها نشان دهنده فرهنگ اصیل و متمدن ایران هستند. در این میان شهر کاشان به عنوان قطب تولید فرش در کشور به حساب می اید. فرش های کاشان خریداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارند. برای اشنایی بیشتر با این فرش ها مقاله ای با عنوان” فرش کاشان و دکوراسیون داخلی خانه” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

فرش بیضی شکل چیست؟

در قدیم فرش‌ها بصورت مستطیل و دایره تولید می‌شدند و چهار گوشه‌ی اتاق را پر می‌کردند، اما امروزه با گسترش تکنولوژی و دستگاه‌های فرش، شکل آن‌ها بصورت بیضی و دایره‌ای هم تولید می‌شوند که این فرش‌ها طرفداران خاص خود را دارند. در نقشه‌ی فرش‌های بیضی گل‌دار از طبیعت و گل‌های زیبا و رنگارنگ الهام می‌گیرند که در صورت استفاده‌ی آن‌ها، جلوه‌ی خاصی به محیط می‌بخشند. فرش‌های بیضی بصورت ساده و بدون طرح هم تولید می‌شوند. جنس این فرش‌ها آکریلیک، پلاستیک، نخ خالص و… می‌باشد که مصرف کنندگان با توجه به علاقه و هزینه در نظر گرفته شده برای خرید فرش، از فرش های بیضی شکل انتخاب می‌کنند.

 

ویژگی فرش‌های بیضی شکل

فرش‌های بیضی شکل ویژگی‌های منحصر به فردی دارند ظاهر زیبای آن‌ها با فرم منحنی و بدون گوشه، فضای خاصی مانند منظره‌ای زیبا و دل انگیز در محیط  ایجاد کرده و جلوه نمایی می‌کنند. فرش‌های گرد فضای خانه را دلبازتر نشان می‌دهند و برای دکوراسیون محیط‌های کوچک و بزرگ با اندازه‌های متفاوت مناسب می‌باشند. این فرش‌ها تعداد شانه‌های مختلفی دارند و گره‌های طول این فرش‌ها از عرض آن‌ها بیشتر است.

موارد استفاده فرش‌های بیضی شکل

فرش‌های بیضی بعلت زیبایی و شکل خاص آن‌ها موارد استفاده‌ی زیادی دارند که عبارتند از:

  • فرش بیضی در اتاق پذیرایی همراه با مبلمان گرد استفاده می‌شود.
  • این فرش‌ها در محیط‌هایی که دیوار گرد و سقف کاذب دارند بکار می‌روند.
  • در ورودی راهرو‌های منازل و برای پرکردن گوشه‌ی اتاق از این فرش‌ها استفاده می‌شود.
  • در اتاق خواب و اتاق کودک کاربرد دارند.
  • از سایز‌های کوچک این فرش‌ها روی انواع میزهای غذا خوری آشپزخانه و پذیرایی استفاده می‌شود.
  • و…

 

عوامل مؤثر در قیمت خرید فرش‌های بیضی

قیمت خرید فرش‌های بیضی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌باشد.

  • هر چقدر اندازه و گره‌های فرش بیضی بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می‌باشد.
  • فرش‌هایی که با تعداد رنگ بیشتر و گل‌های ریز و زیاد تولید می‌شوند در مقایسه با فرش‌های ساده قیمت بالاتری دارند.
  • کیفیت بافت فرش‌ها در قیمت آن‌ها تأثیر دارند.
  • قیمت فرش‌های بیضی تحت تأثیر تورم قرار دارند و افزایش یا کاهش تورم در قیمت آن‌ها مؤثر می‌باشد.

تولیدی فرش ابریشم ترید فرش هایی با زیبا ترین طرح ها و نرم ترین بافت ها را به بازار های سراسر کشور عرضه می کند. تمامی فرش ها دارای بالاترین کیفیت ها بوده و با قیمت مناسب در بازار بفروش می رسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع فرش ها و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *