کالا, محصولات

خرید فرش فرش گران قیمت

گران قیمت ترین فرش های دنیا در واقع بی دلیل گران قیمت نیستند ، بسیاری از فرش هایی که قیمت بالایی دارند

به دلیل قدمت بالای تاریخی و همچنین به دلیل اینکه نمادی از یک فرهنگ ، دوره تاریخی و … هستند ارزش بسیار زیادی دارند .

گران ترین فرش های ماشینی کاشان:

گرانترین فرش ماشینی بر اساس نوع دستگاه بافت، سایز، الیاف به کار رفته در مواد اولیه، برندینگ، تکمیل و بسته‌بندی و همچنین کیفیت و بروز بودن دستگاه بافت تعیین می‌شود.

در حال حاضر در بین فرش های عرضه شده در بازار فرش ماشینی ایران، فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ و جنس نخ خاب ۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده و بافته شده با ماشین آلات شرکت واندویل بلژیک HCI X2 گرانترین فرش ماشینی است.

این فرش ها برای نخستین بار در سال ۹۸ و در کشور ایران تولید شد و ایران تنها کشوری است که دارای ماشین‌آلات بافت فرش 1500شانه ماشینی در کاشان است.

صادرات فرش کاشان

همانطور که میدانید کاشان قطب فرش ماشینی ایران و پایتخت بین المللی فرش ماشینی در سراسر دنیا شناخته شده است

که با داشتن شرکت ها و کارگاه‌های تولیدی کوچک و بزرگ در صادرات فرش ایران نقش بسیار فعال و پر رنگی دارد

کاشان در زمینه صادرات فرش های ماشینی از کشور های:

افغانستان و عراق تا کشور های ترکیه ای و عربی و حتی اروپایی رزومه خوبی را برای خود رقم زده است.

علاوه بر این نیز فرش ماشینی که در کاشان تولید شده است با فناوری‎‌های پیشرفته‌ ای روانه بازار می‌شود

و حتی فروش و انتقال این کالا بین استان های داخلی کشورمان نیز رونقی چشمگیر داشته است.

فرش های دستبافت و ماشینی گران قیمت

فروش فرش ماشینی کاشان وفرش دستبافت ،به صورت عمده با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت و ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور.

اگر به دنبال فرش با کیفیت و خوش قیمت مناسب میگردید ما به شما شرکت ابریشم ترید رو معرفی میکنیم .شرکت ابریشم ترید یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش ماشینی و دستباف به صورت عمده در کاشان است …

اولین مرکز فروش فرش کاشان

فرش کاشان یکی از بهترین و با کیفیت ترین فرش ها در حال حاضر می باشد. فرش کاشان با توجه به بافت و کیفیتی که دارد امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد و خیلی از فروشگاه ها به دنبال خرید فرش کاشان هستند. فرش از جمله وسایلی است که ما امروزه در خانه هر فردی آن را مشاهده می‌کنیم چرا که فرش در نزد ایرانیان تاریخچه بسیار زیادی دارد. در مورد فرش ها باید به شما بگویم که از آنجایی که بستری برای زمین هستند و دائما در معرض رفت‌وآمد قرار میگیرند همیشه باید دارای کیفیت زیادی بوده و بتوان از آن ها به نحو احسن استفاده کرد

فرش ها مدتی پس از استفاده کثیف شده و چندین سال پس از بهره گیری از آن ها ممکن است تار و پودشان دچار آسیب شود به همین دلیل هر خانواده ایرانی همیشه خرید فرش را یکی از اولویت های خودش قرار می دهد.در مورد خرید فرش نکات زیادی وجود دارد اما معمولاً خرید های عمده فرش برای کسانی که در این مجموعه به صورت تخصصی فعالیت می کنند دارای اهمیت زیادی است برای خرید عمده فرش باید بدانید که شما می توانید در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت کرده و از آن ها بهره بگیرید امروزه خرید فرش از جاهای معتبر برای شما سود زیادی به همراه دارد.

اگر بتوانید مجموعه را پیدا کنید که هم خدمات مناسب و همینطور و هم محصولات با کیفیت به شما میدهد برد کرده‌اید .ما میخواهیم به شما اولین مرکز فروش فرش ابریشم کاشان را به ما معرفی کنیم ابریشم ترید با سالها سابقه در زمینه عرضه فرش کاشان به صورت عمده فعالیت می کند

این مجموعه به دلیل ویژگی هایی که دارد یکی از بهترین مجموعه های است که به صورت اینترنتی و آنلاین خدمات به شما ارائه می دهد برای عرضه و تهیه فرش ابریشم تری لازم نیست کار زیادی انجام دهید شما تنها می‌توانید با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و سفارش خودتون رو ثبت کنید. ابریشم ترید پس از دریافت سفارش در کمترین زمان ممکن به شما محصول مدنظرتان را ارائه داده و می توانید از آن ها استفاده کنید. ابریشم ترید محصولات و خدمات خودش را پیش از خرید به شما معرفی کرده و در کنار آن به شما محصولات با کیفیت بالا ارائه می دهد. شما می توانید از ابریشم ترید به نحو احسن خرید کنید. ابریشم ترید امروزه جزء یکی از مرکز فروش فرش کاشان قرار دارد که به شما خدمات فوق العاده ای ارائه می دهد.

ارتباط با پشتیبانی 

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *