کالا, محصولات

خریدمستقیم فرش از کارخانه کاشان

شرکت ابریشم ترید با وب سایت.Www Abrishamtrad.Com فرش های ماشینی به صورت عمده و بدون واسطه و با ضمانت عرضه میکند.

فرش کاشان

در تولیدی شرکت ابریشم ترید با کیفیت ترین و بهترین نخ استفاده شده

در فرش ماشینی نخ 100% اکرولیک هست

منظور از 100% یعنی تمام الیاف تار فرش اکرولیک باشد . در نظر داشته باشید

بعضی از تولید کننده ها از 100% اکرولیک استفاده نمیکنند

و درصدی از نخ استفاده شده ورژن و یا پلی استر هست.

کارخانه فرش کاشان

 با کلکسیون وسیعی از فرش های ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه آماده همکاری با فرش فروشان ،تاجران عزیز بوده است.

مزایای خرید فرش از کارخانه:

در خرید مستقیم فرش از کارخانه که اکثرا به صورت اینترنتی انجام می شود، خریدار می تواند در یک زمان کوتاه در یکجا به انواع طرح ها و مدل های محصولات مختلف دسترسی داشته باشد.

هر محصولی که بخواهید می توانید بدون واسطه به تولید کنندگان فرش مطرح کنید و در صورت پذیرش به راحتی از چگونگی انجام و دریافت آن مطلع گردید.

چنانچه بخواهید در مورد کیفیت فرش مورد پسندتان اطلاعاتی بگیرید کارشناسان و تولید کنندگان آن فرش اطلاعات موثق تری را در اختیار شما خواهند گذاشت.

وقتی شما به صورت اینترنتی اقدام به خرید فرش خود می کنید در واقع شما به آرشیو و تمام طرح های تولیدی آن کارخانه دسترسی دارید و در اطلاع آخرین طرح های بافته شده در ان کارخانه قرار دارید.

پس شما در خرید مستقیم فرش از کارخانه، با مشاهده تمامی محصولات و مقایسه ویژگی ها و قیمت آن ها می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

اطمینان از اصل بودن جنس خریداری شده  عده ای با تغییر شناسنامه جنس با برندسازی نامعتبر و غیر اصل اقدام به عرضه فرش با کیفیت با اعتبار فرش های تولیدی کارخانجات معتبر می نمایند.

خرید مستقیم از تولیدی ابریشم ترید

کارخانه ابریشم ترید فرش ماشینی برای عقب نیوفتادن از فروش فرش خدمات ویژه رو در نظر گرفتن که مشتریان خود رو از دست ندهند.

یکی از این خدمات فروش مستقیم از کارخانه فرش است که خرید فرش رو بسیار اسان و بصرفه کرد.

خرید با بهترین کیفیت و قیمت

فرش کاشان با دستگاه های مختلفی تولید میشود که هرچه دستگاه بافندگی جدید تر و بروز باشد.

فرش ریز بافت تر خواهد شد ،که شرکت ابریشم ترید از دستگاه های بسیار نوین و بروز استفاده میکند .

  • دستگاه بافت فرش 500 شانه Van De Wiele
  •  بافت فرش 700 شانه TEX
  •  بافت 700 شانه HCP
  • دستگاه بافت 1000 شانه HCI
  • بافت 1200 شانه HCIX2
  • دستگاه بافت 1500 شانه XHDC

خرید مجازی فرش

برای خرید فرش روش های زیادی وجود دارد، اما هیچ چیزی امروزه مانند خرید مجازی فرش نمی تواند به شما کمک کند. در چند سال گذشته اگر شما قصد داشتید تا فرشی را تهیه کنید. برای خرید فرش باید به صورت حضوری به مجموعه های فرش یا کارخانجات تولیدی ان مراجعه می کردید تا تهیه فرش عمده و جزئی را انجام دهید.

رفتن حضوری یک سری محدودیت ها به خصوص برای کسانی را داشت که می خواستند از جای دیگر به خرید فرش به شهر دیگر بروند. به عنوان مثال اگر شما قصد داشتید تا برای خرید فرش به شهر کاشان سفر کنید، هزینه های رفت و آمد و خرید هم برای شما چالش هایی داشت.

در صورتی که امروزه شما با خرید آنلاین می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن فرش مد نظرتان را تهیه کنید. اگر قصد خرید فرش کاشان را دارید می توانید با خرید مجازی فرش بهترین محصولات را در اختیار داشته باشید. خرید مجازی فرش یک سری مزایای دیگری هم برای شما به دنبال دارد که در ادامه می خواهیم آن ها را به شما بگوییم پس با ابریشم ترید مرکز فروش فرش های کاشان همراه باشید.

صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی

اولین و بزرگ ترین مزیتی که خرید مجازی فرش دارد این است که شما می توانید به صورت مجازی صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی را انجام دهید. اگر این کارها را در کنار هم دیگر پیاده سازی کنید. تمامی این موارد به شما کمک بالایی خواهد کرد. از طرفی شما می توانید با بهره گیری از آن ها هزینه های دیگری را که هم دارید صرفه جویی کرده و یا این اختصاص به خرید فرش با کیفیت تر بدهید. زمان امروزه ارزش زیادی دارد، روش هایی که سبب می شود تا مردم در خرید فرش زمان شان بیشتر حفظ شود پر کاربرد تر بوده و با استقبال زیادی روبه رو می شود.

قیمت مناسب

درمورد خرید فرش ها، برای قیمت ماشین فرش ها باید بدانید که به صورتی اهمیت دارد تا شما بتوانید هر آن چه را که می خواهید به دست آورید. یک سری از کارها و موارد در حوزه ها هستند تا شما در زمان تهیه بتوانید صرفه جویی کنید. خرید اینترنتی یا خرید مجازی فرش از چند بخش برای شما مهم است.

اول این که هزینه های رفت و آمد، ایاب ذهاب و … را دیگر نیازی نیست پرداخت کنید شما در محل کار یا منزل تان می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن فرش ها را سفارش دهید. در قدم بعدی کاری که می توانید انجام دهید این است که مجموعه های معتبر مانند ابریشم ترید را پیدا کنید و بدانید که آن ها با بهترین قیمت به شما فرش ها را عرضه کرده و هر چه سفارش شما بیشتر باشد هزینه های شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. چرا که از تخفیفات ویژه بهره مند می شود. شما می توانید از ابریشم ترید بهترین فرش ها با بالاترین کیفیت ها را داشته باشید. با روش گفته شده زیر می توانید با کارشناسان ابریشم ترید ارتباط برقرار کنید. 

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *