کالا, محصولات

فروش فرش به چین|صادرات

صادرات و واردت فرش ماشینی و دستباف به صورت عمده با بهترین کیفیت با کمترین قیمت به داخل و خارج از کشور عرضه میکند .

صادرات فرش 

تنها کالایی که چین نتوانسته است در تولید آن با ایران رقابت کند فرش است.

فرش ایرانی ، در دنیا شهرت بسیار دارد و بسیاری از کشورها می خواستند در زمینه تولید فرش ، با ایران رقابت کنند

ولی به علت تجربه ناکافی در بافت فرش شکست خوردند و مجبور شدند به واردات فرش ایرانی تن در دهند.

کشور چین نیز ، نتوانست مانند فرش ایرانی تولید کنند. از این رو صادرات فرش ایرانی به چین افزایش پیدا کرد.

خرید بهترین فرش در ایران

فرش ها جایگاه ویژه ای در نزد ما دارند. شما می دانید که امروزه فرش می تواند تا چه اندازه برای ما مهم باشد. درمورد خرید فرش باید بدانید که روش های زیادی وجود دارد. شما می توانید مانند گذشته به صورت حضوری به فروشگاه ها یا مجموعه های فرش مراجعه کنید. در صورتی که امروزه روش های خرید آنلاین برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود؛ چرا که خرید های مجازی یک سری برتری هایی دارند. مهم ترین دلیل آن دسترسی راحت شما به بهترین فرش ها در ایران است.

خرید اینترنتی بهترین فرش در ایران

همان طور که گفته شد امروزه خرید فرش اهمیت زیادی دارد. شما می توانید انواع و اقسام فرش ها را از فروشگاه های معتبر پیدا کنید. اما باید بدانید که خرید اینترنتی فرش در ایران دسترسی شما را بسیار بازتر و راحت تر از گذشته می کند. شما می توانید با خرید فرش در کم ترین زمان ممکن به بهترین کیفیت فرش ها دسترسی داشته باشید. خرید اینترنتی در کنار برداشتن محدودیت ها برای شما در زمینه قیمت هم مقرون به صرفه است. معمولا تعرفه های مجموعه های اینترنتی مناسب تر از بازار حضوری می باشد که همین کمک بزرگی به خریداران است.

چطور بهترین فرش ها را آنلاین بخریم؟

برای این که بخواهید فرش ها را به صورت آنلاین تهیه کنید نیاز نیست کار پیچیده ای انجام دهید. مجموعه هایی مانند ابریشم ترید در حال حاضر وجود دارند که خرید فرش عمده را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با بهره گیری از آن ها این فرش ها را در نظر داشته باشید. ابریشم ترید پیش از خرید به شما مشورت و مشاوره ارائه می دهد. شما با بهره گیری از آن ها در کم ترین زمان ممکن می تواند به فرش های فوق العاده دست داشته باشید. زمانی که شما از ابریشم ترید خرید می توانید تفاوت آن را از نظر کیفیت و کارایی با سایر بخش ها مشاهده خواهید کرد.

در نتیجه ابریشم ترید به شما کمک کرده تا بتوانید بهترین نتیجه را در این زمینه بگیرید. امروزه شما می توانید در کم ترین زمان ممکن با خرید اینترنتی بهترین و با کیفیت ترین فرش ها را داشته باشید. در گذشته بسیاری از فروشندگان برای تهیه فرش دغدغه های رفت و آمدی داشتند آن ها سخت مشغول پیدا کردن مجموعه ای برای خرید بودند در صورتی با خرید آنلاین همه چیز برای شما فراهم می شود و دیگر نیازی نیست تا مسافت و زمان زیادی را برای خرید طی کنید.

از طرفی مجموعه هایی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند به شما قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به خرید های حضوری می دهند و اگر بخواهید هزینه های رفت و آمد و کاهش آن ها را هم حساب کنید برایتان بسیار مناسب تر خواهند شد.

تولیدی ابریشم ترید

شرکت ابریشم ترید یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی و دستبافت در کاشان است که فرش های خود را با ارزان ترین قیمت و با کیفیت به مشتری های عزیز عرضه میکند.

شرکت ابریشم ترید و شرکت های دیگر که نظر تاجران چینی را جذب خود کرده اند  و توانسته اند داد و ستد با این قطب اقتصادی دنیا را شروع کنند.

از جمله یکی از این تولید کنندگان شرکت قالی این شرکت است.

که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کیفیت بالای تولید در فرش 1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید فرش در شرکت فرش ابریشم ترید کاشان است.

که توانسته نظر تاجران چینی برای صادرات قالی ماشینی به کشور چین را جذب خود کنند.

شرکت ابریشم ترید نه تنها در داخل کشور فعالیت دارد بلکه در خارج از کشور(آلمان،چین،روسیه،آمریکا،افغانستان،ترکیه،سوئیس……)، فرش های ماشینی و دستباف به صورت عمده با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عرضه میکند.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801 خرید،واتساپ

09918226947 مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *