بازار فرش, فرش دستبافت

توزیع فرش دستبافت مدرن

توزیع فرش دستبافت مدرن

توزیع فرش دستبافت مدرن در افزایش مصرف کنندگان آن مؤثر بوده‌است و با توجه به مدرنیته شدن جهان امروزه این  فرش‌ها خریداران زیادی دارند. فرش های دستبافت مدرن از طرح‌های جدید، خطوط و شکل‌های هندسی متنوع بافته‌می‌شوند. این فرش‌ها اغلب از ابریشم و پنبه بافته‌می‌شوند و مانند دیگر فرش‌های دستبافت مقاومت بالایی دارند. فرش های مدرن در عین داشتن تنوع، سادگی و آرامش خاصی در محیط ایجاد می‌کنند. در این مقاله برای آشنایی بیشتر فرش دستبافت مدرن را بررسی خواهیم کرد در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه باشید.

فرش های دستبافت ایرانی به کشور های زیادی صادر می شوند. در این میان شهر تبریز از دیر باز به شهر جهانی فرش دستبافت معروف بوده است. برای مطالعه بیشتر در خصوص فرش دستبافت تبریز مقاله ای با عنوان” صادرات فرش دستبافت تبریز” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

آشنایی با فرش دستبافت مدرن

فرش های مدرن از طرح‌های جدید، خطوط و اشکال هندسی گوناگونی بافته‌می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این فرش‌ها سادگی و آرامش موجود در آن‌ها می‌باشد در حالی که فرش‌های سنتی از نقش و نگارهای ریز و پیچیده بافته‌می‌شوند. فرش مدرن از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است و متناسب با لوازم مدرن و مبلمان سبک مدرن فضای ساده و مدرنی را در منزل ایجاد می‌کند. جنس این فرش‌ها اغلب از ابریشم و پنبه می‌باشد که الیاف ابریشمی زیبایی و براقیت خاصی به ظاهر آن می‌بخشد. طرح‌های برخی از فرش‌های مدرن تلفیقی از فرش‌های سنتی و مدرن می‌باشند که با حفظ طرح‌ها‌ی سنتی مدرنیته هم در آن‌ها ترکیب شده‌است. امروزه اغلب کالا‌ها و لوازم ضروری منازل مطابق با طرح‌های مدرن تغییر کرده‌اند و هر روز در حال تغییر می‌باشند. فرش هم بعنوان یک کالای ضروری منازل نباید از این قاعده مستثنی بماند چون نوعی عقب ماندگی در این صنعت محسوب می‌شود. در نتیجه هنرمندان همواره نقشه‌های فرش دستبافت را بصورت مدرنیته و امروزی طراحی می‌کنند.

ویژگی‌های این فرش

فرش های مدرن اغلب از ابریشم و پنبه بافته‌می‌شوند. فرش های ابریشمی در ظاهر زیبایی و درخشندگی خاصی دارند که هر بیننده‌ای را بخود جذب می‌کنند. این فرش‌ها سبک و نرم می‌باشند و پرز  تولید نمی‌کنند. مواد اولیه فرش های مدرن از مواد طبیعی و پیله‌ی ابریشم تهیه می‌شوند که مانند فرش‌های پشمی مقاومت بیشتری دارند. این فرش‌ها با ویژگی سادگی و شلوغ نبودن فضای آرام بخشی را در منزل ایجاد می‌کنند. فرش‌های مدرن تنوع رنگ و طرح بیشتری دارند و از رنگ‌های شاد و تیره در بافت آن‌ها استفاده‌می‌شود.

تولیدی فرش ابریشم ترید زیبا ترین فرش های دستبافت و ماشینی را به بازار عرضه می کند. این فرش ها با قیمت های مناسب بدست خریداران می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *