بازار فرش, فرش گرد, فرش ماشینی

عرضه فرش ماشینی گرد

عرضه فرش ماشینی گرد

عرضه فرش ماشینی گرد در فروشگاه‌های فرش شهر‌های مختلف کشور بسیار رواج دارد. فرش های گرد نوعی طرح خلاقانه در هنر فرش بافی می‌باشند که در رنگ و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. این فرش‌ها متناسب با دکوراسیون منازل و استفاده‌ی آن‌ها در زیر لوستر دایره‌ای و کنار مبلمان‌هایی با گوشه‌های دایره‌ای زیبایی خاصی به محیط می‌بخشند. فرش های گرد کاربرد‌های زیادی دارند و برای تقسیم منازل به بخش‌های مختلف بکار می‌روند. در این مقاله فرش ماشینی گرد را بررسی خواهیم کرد در ادامه برای آشنایی بیشتر همراه باشید.

فرش ها درقالب های مختلفی در بازار موجود می باشند. هرکدام از این فرش ها مطابق سلیقه ای خاص بوده و کاربرد خاصی دارند. برای آشنایی بیشتر با این مدل فرش ها مقاله ای با عنوان” خرید فرش بیضی شکل” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

فرش ماشینی گرد چیست؟

فرش های ماشینی گرد نوعی طرح خلاقانه در صنعت فرش بافی کشور است که توسط دستگاه‌های پیشرفته بافته‌می‌شوند. زیبایی این فرش‌ها زمانی نمایان می‌شود که  متناسب با دکوراسیون منزل بکار رفته و در محل مناسبی استفاده‌شوند. فرش گرد در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شود. این گونه فرش‌ها دارای یک حاشیه دایره‌ای و متن اصلی فرش هستند و بیشتر از طرح‌های ترنج و افشان در بافت آن‌ها استفاده شده‌است. در طرح افشان فرش گرد از نقش فردوس و درخت زندگی بهره گرفته‌می‌شود البته از این گونه طرح در فرش های مربع هم استفاده می‌شود.

اثر فرش گرد بر دکوراسیون منازل

فرش گرد منازل را لوکس و مجلل‌تر نشان می‌دهد و نوعی حس مدرن و جدید بودن را القا می‌کند. فرش های گرد اگر همراه یا کنار لوازم گرد استفاده بشوند زیبایی منازل را دو چندان می‌کنند. مبلمان‌هایی که حالت گردی دارند در کنار فرش گرد زیبایی خاصی به محیط می‌بخشند. لوستر‌ها که اغلب بصورت دایره وار در سقف اتاق پذیرایی نصب می‌شوند، پهن کردن فرش گرد زیر آن‌ها محیط را به گونه خاص جذاب می‌کند. فرش‌های گرد برای استفاده در روی میز‌های حالت گرد و یا اتاق‌هایی با گوشه‌های گرد بسیار مناسب هستند. همچنین باید رنگ فرش گرد را با رنگ مبلمان‌ها ست کنید.

 

موارد استفاده‌ی فرش گرد

فرش های گرد در تقسیم فضای منازل بکار می‌روند به این صورت که در انتها یا مسیرهای رسیدن به اتاق‌ها، آشپزخانه و هال کاربرد دارند. این فرش‌ها در راهرو‌ها برای ایجاد فضایی گرم بکار می‌روند. فرش های گرد در مرکز تالار‌ها و همایش‌های بزرگ کاربرد دارند که از اندازه‌های بزرگ آن‌ها در این مراکز استفاده می‌شود. از فرش های گرد با اندازه‌ی کوچک در جلوی درب های ورودی اتاق‌ها استفاده می‌شود. همچنین این فرش‌ها برای پهن کردن در  جلوی کمد کتابخانه و شومینه کاربرد دارند.

تولیدی فرش ابریشم ترید زیبا ترین فرش های ماشینی و دستبافت را به بازار عرضه می کند. این فرش ها با قیمت های بسیار مناسب خرید و فروش می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *