تابلو فرش, فروش فرش, قیمت فرش

توزیع زیباترین تابلو فرش‌های ایران

توزیع زیباترین تابلو فرش‌های ایران

توزیع زیباترین تابلو فرش‌های ایران توسط فروشندگان معروف صورت می‌گیرد که از نظر ارزش هنری و کیفیت در حد بالایی هستند. تابلوفرش‌ها از زیباترین اثر هنری می‌باشند که رنگ و تصاویر آن‌ها هر بیننده‌ای را بخود جذب می‌کنند. نوع نخ و ابریشم بکار رفته در کیفیت این فرش‌ها تأثیر دارد و تابلو‌های ابریشمی زیباتر به نظر می‌رسند، با خرید بهترین تابلو فرش‌‌ها‌ی دستباف با طرح و نقشه‌ی جذاب بر روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید چون نه تنها هزینه‌ای را از دست نمی‌دهید بلکه با گذشت زمان قیمت آن‌ها چندین برابر می‌شود. در این مقاله به بهترین تابلوفرش‌ها و عوامل مربوط به کیفیت آن‌ها را بررسی می‌کنیم لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

علاوه بر تابلو فرش ، فرش های ایرانی نیز شهرت جهانی دارند. فرش ها از عناصر جدا نشدنی در همه ی خانه های ایرانی هستند. و نشان دهنده فرهنگ و اصالت ایرانی می باشند. در این میان شهر کاشان از شهر های مهم تولید کننده فرش ایرانی می باشد. جهت مطالعه بیشتر در مورد فرش ایرانی و کسب اطلاعات بیشتر مقاله ای با عنوان” پر فروش ترین فرش های کاشان کدام اند؟” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

زیباترین تابلو فرش‌های ایران

تابلو فرش یکی از زیباترین اثر هنری می‌باشد که بصورت قاب‌خورده در دیوار نصب می‌شود. تصاویر و طرح‌های خلق‌شده در تابلو فرش‌ها اولین هنرنمایی است که چشم هر بیننده‌ای را بخود جذب می‌کند. در نگاه دوم رنگ‌ بندی متنوع، هماهنگ با طراحی تصویر و رنگ‌های تأثیر گذار در روحیه‌ی بیننده‌می‌باشد که در جذب‌بیننده مؤثر است. از نمونه‌های زیباترین و معروف‌ترین تابلو فرش‌های دستباف و ماشینی می‌توان به فرش‌های دستباف جهاز بران، طرح کوچه، طرح مهمانی، طرح وان و تابلوفرش‌های ماشینی به تابلوفرش نقش نگار، طرح روستا و طرح هیزم اشاره داشت.

کیفیت زیباترین تابلو فرش های ایران

در بررسی کیفیت تابلوفرش‌ها به نکات ریزی توجه می‌‌کنند. یکی از این نکات کجی بافت است چون این فرش‌ها با گره‌های ریز و ظریف بافته‌می‌شوند، بافنده‌باید ردیف‌ها را بصورت دقیق و بدون کجی ببافد. این یکدستی گره‌ها و ردیف از پشت تابلوفرش مشخص است. یکی دیگر از نکاتی که در کیفیت تابلو فرش باید به آن دقت کرد نوع  نخ ابریشم و الیاف بکاررفته در فرش است که تابلوفرش‌های ابریشمی از زیبایی، ظرافت و براقیت خاصی برخوردار هستند. نکته‌ی دیگری که در رابطه با کیفیت سنجیده‌می‌شود و بر قیمت آن هم تأثیر دارد نوع بافت و گره‌ها می‌باشد که منظم، اندازه‌ی مناسب و یکنواخت باشند. همچنین اندازه‌ی گوشه‌های فرش باید دقیق باشد و لبه‌ها روی هم بیفتد. با در نظر گرفتن این موارد در تابلو فرش‌ها، آن‌ها از نظر کیفیت در حد بالایی قرار می‌گیرند. در تابلوفرش‌های ماشینی که توسط دستگاه تولید می‌شوند این موارد رعایت می‌شوند.

نکاتی پیرامون خرید تابلوفرش‌ها

  • در خرید بهترین تابلو فرش‌ها بهتر است به جنس تار و پود فرش دقت کنید جنس‌های پشمی قیمت پایین‌تری از ابریشمی دارند.
  • هر چه تابلو فرش گره ریز‌تری و بافت بهتری داشته باشد ارزشمند تر خواهد بود.
  • برخی از فروشندگان عیب و ایراد این فرش‌ها را با قاب می‌پوشانند در صورت امکان این فرش‌ها را قاب نشده خریداری کنید.
  • در صورت خرید تابلوفرش‌ها با قاب، قاب‌های چوبی را انتخاب کنید چون اغلب با کیفیت‌تر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند.
  • با خرید تابلو فرش‌های دستباف خوش نقشه و طرح بر روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید چون با گذشت زمان قیمت آن‌ها افزایش خواهد یافت.

تولیدی فرش ابریشم ترید انواع فرش ها و تابلو فرش های باکیفیت را به سراسر  نقاط کشور ارسال می کند. جهت تهیه زیباترین فرش ها و تابلو فرش ها با کیفیت عالی همچنین با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *