کالا, محصولات

چگونه فرش را براق کنیم؟

اگر فرشی بر اثر چیزی کثیف شد نگران نباشید، برای براق کردن فرش خود به راهکار های زیر توجه کنید .

جارو برقی

ابتدا رو و زیر فرش را کامل جاروبرقی بکشید. شاید برای بنظرت جالب باشد چرا زیر فرش. در زیر فرش گرد و غباری وجود دارد که به چشم شاید نیاید. اما باعث کدر شدن فرش می شوند.

پس با دقت زیر و روی فرش را جارو برقی بکشید. خوب است قبل از اینکه جارو برقی بکشید در صورتی که امکانش باشد فرش را بتکانید. تا گرد و غبار آن خارج شود.

برس

راهکار جالب کشیدن برس است. به کمک یک برس نم دار سطح فرش را کامل برس بکشید.

تا هر گونه پرز و موی روی فرش است جمع آوری شود. بجای برس شما میتوانید از چسب های پرز گیر نیز استفاده کنید.

استفاده از شامپو فرش

یکی دیگر از روش های نو کردن فرش استفاده از شامپو فرش است با استفاده از شامپو فرش می توانید فرش خود را مثل روز اول نو کنید.

استفاده از شامپو فرش زمانی کاربرد دارد که آلودگی موجود در فرش زیاد نباشد و نیاز به استفاده از روش شستن کامل نباشد. برای همین منظور شامپو فرش و آب ولرم را با هم ترکیب کنید و از یک تکه ابر برای کشیدن روی فرش استفاده کنید و مشاهده خواهید کرد که محل آلودگی به خوبی تمیز می شود.

از این روش برای شستشوی فرش های دستباف نیز می توان استفاد کرد چرا که شست و شوی زیاد به آن ها آسیب می زند.

یکی دیگر از روش های نو کردن فرش شست و شوی کامل فرش می باشد. در برخی از موارد هیچ کدام از روش های نو کردن نمی تواند به مانند شست و شوی کامل در نو کردن فرش اثر بگذارد.

در این مواقع بهتر است فرش خود را به قالیشویی معتبر سپرده تا با رعایت اصول فرش ها شسته و برق بیاندازند.

چگونه در خانه شوینده فرش درست کنیم؟

فرش های ماشینی با الیاف مصنوعی، عمده ترین فرش موجود در بازار به حساب می آیند.

و به دلیل استحکام، دوام، مقاومت در برابر لکه و خوش قیمت بودن ومقرون به صرفه بودن از محبوبیت بالایی برخوردار است. نگهداری فرش ماشینی نسبتا راحت است

و به همین دلیل این دستورالعمل برای تمیز کردن چنین فرش هایی مناسب است.

مواد لازم:

9فنجان سرکه سفید

9 فنجان آب

مواد را در سطلی بزرگ ریخته و خوب مخلوط کنید و این محلول را در ماشین فرش شویی خود اضافه کنیدو طبق دستورالعمل های سازنده ماشین، تمیز کردن فرش را آغاز کنید.

حواستان باشد که فرش هارا خیس نکرده باشید چون باعث چروک شدن آن میشود.

بهترین خرید عمده فرش کاشان

عمده فروشی یکی از کارهایی است که بسیار درمورد فرش انجام می شود. زمانی که شما بخواهید عمده فروشی را انجام دهید، بازار هدف شما بسیار گسترده است. در هر صنفی خرید و فروش عمده وجود دارد، اما امروزه قابلیتی که ایجاد شده است، خرید و فروش عمده به صورت اینترنتی و آنلاین است. خرید این محصولات به صورت آنلاین به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید خیلی ساده و راحت هر محصولی که برای فروشگاه تان نیاز دارید را به صورت عمده بخرید.

خرید عمده مزایای زیادی دارد، خرید عمده سود خوبی در اختیار شما قرار می دهد به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک فرش را بخرید در خرید عمده می توانید سود بیشتری از آن خود کنید.

بهترین مرکز فرش عمده کاشان

فرش های کاشان یکی از با کیفیت ترین فرش ها به شمار می روند که ویژگی و مزایای زیادی دارند، این مدل فرش ها با توجه به کیفیت و کارایی که از خودشان نشان می دهند سبب شده تا شما بتوانید از آن ها سود خوبی به دست آورید. درمورد فرش های کاشان، طرح و رنگ فوق العاده آن ها، کیفیت بالا و ویژگی های خوبی که دارند سبب شده تا امروزه از آن ها به نحو احسن استفاده شود. فرش های کاشان با قابلیتی که دارند، از مشتریان زیادی درحال حاضر برخوردارند.

ابریشم ترید مجموعه ای است که با سال ها سابقه در زمینه فروش عمده فرش کاشان فعالیت می کند، محصولاتی که این مجموعه به دست شما می رساند، جزء با کیفیت ترین فرش ها در حال حاضر هستند. فرش های کاشان در ابریشم ترید با مقرون به صرفه ترین قیمت و کیفیت مناسب به دست شما ارسال می شوند. شما می توانید در کم ترین زمان ممکن با بهترین قیمت این محصولات را در دست داشته باشید.

قیمت فرش عمده

مسلما قیمت فرش ها مانند هر محصول دیگری در زمان خرید قیمت شان مناسب تر است، اما باید بدانید که قیمت فرش زمانی که شما به صورت آنلاین و مجازی هم خرید می کنید، مقرون به صرفه تر خواهد بود. در نتیجه امروزه کیفیت محصولات و قیمت آن ها برای شما از طریق خرید اینترنتی بهتر است.

فروشگاه ابریشم ترید با سال ها سابقه در زمینه در زمینه فروش فرش عمده فعالیت می کند و به شما مقرون به صرفه ترین در مقابل کیفیت بالا را ارائه می دهد، شما با یکبار خرید می توانید تفاوت را تجربه کنید.

 

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *