کالا, محصولات

فرش ماشینی 1200شانه طرح سفیر دودی

طرح سفیر دودی 1200 شانه با تراکم 3600 برجسته که از محصولات کارخانه خاطره کاشان می باشد.

نقشه سفیر دودی طرج کاملا دستبافتگونه می باشد اما رنگ آمیزی این طرح همانطور که مشاهده میکنید دودی است که این رنگ جز رنگ آمیزی های اسپورت می باشد.

الیاف به کارگرفته شده در تولید و بافت این فرش صد در صد اکرولیک هیت ست شده است.

که با بهترین و بروز ترین نخ ها تولید میشود .

فرش 1200شانه سفیر دودی:

طرح تیمچه زمینه دودی کاشان فرشی با طرحی خاص و بی نظیر است .

سبک مدرن استفاده شده در طراحی این فرش در کنار رنگ های جدید و شیک سبب شده این فرش ظاهری دیدنی داشته باشد . این فرش زیبا را در هر نوع دکوراسیونی می توان استفاده نمود .

رنگ زمینه دودی این فرش 1200 شانه ماشینی کاشان از رنگ های سرد و خنثی محسوب می شود که قابلیت هماهنگی بالایی با سایر رنگ ها دارد .

نقش های ظریف استفاده شده در رنگ بندی لایت زمینه این فرش بسیار باشکوه و خاص است .

گل های زیبای استفاده شده در طرح این فرش نیز به شکلی هنرمندانه با هارمونی خاصی در حاشیه های فرش قرار گرفته اند .

اگر چه این فرش 1200 شانه ماشینی کاشان طرحی مدرن دارد اما از طرح های لچک و ترنج فرش های اصیل دستباف ایرانی الهام گرفته است .

فرش 1200 شانه طرح تیمچه زمینه دودی کاشان انتخاب افرادی است که به فرش های مدرن و خاص علاقه دارند .

طراحی ویژه این فرش به سبک مدرن ظاهری شیک و تماشایی به آن داده است .

رنگ زمینه دودی این فرش چرک تابی بالایی دارد و از این نظر برای استفاده در فضا های پر رفت و آمد نیز مناسب است .

این فرش خوش نقش و باشکوه در رنگ زمینه متفاوت  فرش 1200 شانه طرح سفیر در شرکت ابریشم ترید کاشان نیز بافته شده است .

متراژ فرش کویر دودی 

فرش ماشینی  1200 شانه نقشه سفیر دودی در تمامی ابعاد شش متری ، نه متری و همچنین

دوازده متری تولید می شود و لازم به ذکر است که این طرح

در تمامی اندازه های استاندارد قالیچه و کناره تولید می شود.

طرح سفیر دودی در سایزهای سفارشی نیز طراحی و بافت می شود.

ضمانت بالای فرش ماشینی 

فرش ازجمله کالاهای با دوامی ست که با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد .

چندین نوع تعهد برای کالای فرش ماشینی وجود دارد :

1) در حالت اول کارت ضمانت است که با قید شماره سریال فرش که در پشت آن و بر روی برگه شناسنامه درج شده است بر روی کارت ، محصول از طرف کارخانه ضمانت میشود .

2) اگر فرش را از فروشگاه ها خریداری نماییم ، فروشنده نیز با دادن برگه فاکتور و قید تاریخ محصول را برای مدت مشخصی تضمین میکند .
3) مورد آخر زمانی ست که شما فرش را بصورت آنلاین خریداری نموده باشد و برگه ضمانت را درب منزل دریافت نمایید .

در خرید اینتنرتی فرش ، ضمانت نامه برای مشتری مهمترین اصل می باشد.

 

نکات کاربردی درباره فرش ماشینی 1200 شانه که باید بدانید

یکی از انواع فرش های ماشینی که علاقه مندان زیادی دارد فرش ماشینی 1200 شانه می باشد. این نوع از فرش ها به دلیل ظرافتی که دارند بیشتر مورد توجه خریداران فرش می باشند. امروزه انواع مختلفی از فرش ماشینی 1200 شانه در بازار فرش وجود دارد که همه افراد با هر سلیقه ای می توانند آن ها را خریداری کنندو فرش ماشینی 1200 شانه به فرش های ماشینی گفته می شود که در یک متر از عرض آن ها 1200 گره وجود دارد و در کل طول فرش 3600 گره وجود دارد. به همین دلیل است که برای بافت این فرش ها باید از الیافی استفاده کنند که نازک هستند. از ویژگی هایی که یک فرش ماشینی 1200 شانه نسبت به انواع دیگر فرش ها دارد می توان به ظرافت و لطافت آن اشاره کرد. همچنین به دلیل تراکم بالا شباهت زیادی به فرش های دست بافت دارند و نقش و نگار که در آن ها استفاده شده وضوح بیشتری دارد. همچنین فرش ماشینی 1200 شانه نسبت به فرش 700 شانه از رنگ های بهتری برخوردار می باشد. تنها نکته منفی که درباره این فرش ها وجود دارد به دلیل شانه زیاد از ضخامت کمتری برخوردار هستند و برای محل هایی که در آن ها رفت و آمد خیلی زیاد است نباید استفاده کرد.

قیمت فرش ماشینی نسبت به فرش 700 شانه گران تر می باشد. تراکم فرش 1200 شانه در میزان استحکام آن تأثیر زیادی دارد. هر چقدر که تراکم فرش بیشتر باشد بادوام تر است. با این که ضخامت فرش ماشینی 1200 شانه کم است ولی طول عمر بسیار بالایی دارد و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی شود. برای افرادی که قصد خرید فرش ماشینی برای منزل خود را دارند اگر بودجه آن ها زیاد است بهتر است که فرش های 1200 و 1500 شانه را خریداری کنند و اگر بودجه کمتری دارند فرش های 700 شانه گزینه بسیار مناسبی برای آن ها است. فرش های ماشینی به دلیل ویژگی های مثبتی که دارند در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند. همچنین تمام افراد با هر سطح مالی می توانند آن ها را خریداری کنند و نباید نگرانی درباره قیمت فرش نداشته باشند.

امروزه استفاده کردن از فرش ماشینی 1200 شانه با رنگ های روشن در دکوراسیون داخلی خیلی رواج پیدا کرده است و علاقه مندان زیادی دارد. نکته مثبتی که درباره فرش ماشینی 1200 شانه وجود دارد این است که به راحتی قابل شستشو می باشد و کثیفی روی آن خیلی آسان پاک می شود. فرش های ماشینی در مقابل نور خورشید و پوسیدگی خیلی مقاوم هستند. کسانی که به دنبال فرش مناسب برای اتاق پذیرایی هستند می توانند فرش ماشینی 1200 با رنگ های روشن و گرم را خریداری کنند. زیرا فرش های رنگ روشن فضای اتاق پذیرایی را روشن تر و بزرگتر نشان می دهد. برای اتاق خواب از فرش ماشینی 1200 شانه که رنگ های تیره تر دارند استفاده کنید.

 

ارتباط با پشتیبانی

 

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *