کالا, محصولات

فرش آشپزخانه|خرید اینترنتی بهترین فرش

برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اجزای مختلفی استفاده می شود که هرکدام تاثیر بسزایی در زیبایی این فضا دارند.

وجود فرش ها می تواند یکی از مهم ترین فاکتور های جذاب در این فضا باشد که عضو لازم و اجباری در آشپزخانه ها نیستند ولی بعضی از خانواده ‌ها تصمیم می ‌گیرند که در آشپزخانه خود با توجه به سلیقه شخصی از فرش و گلیم استفاده کنند.

خرید فرش آشپزخانه، خریدی کلیدی در تکمیل دکوراسیون آشپزخانه است.

خصوصا اگر بتوان فرش آشپزخانه ارزان قیمت و باکیفیتی را خرید که مناسب انواع آشپزخانه کوچک ، آشپزخانه بزرگ و آشپزخانه جزیره باشد.

در خرید اینترنتی بهترین فرش مناسب آشپزخانه ، بهتر است به دنبال پیدا کردن فرش آشپزخانه ای مناسب ابعاد و رنگ دکوراسیون آشپزخانه باشیم.

فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه دارای مدل های مختلف و متنوعی است که باتوجه به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برخی از فرش ها دارای طرح و رنگ شادی هستند که بیشتر مورد توجه زوج های جوان قرار می گیرد.

طراحی این فرش ها بسیار شبیه به پارکت بوده و تناژ رنگی گرم در آن ها بسیار به چشم میخورد.

طرح های سه بعدی نیز مدل های بروزتری هستندکه فضایی چشمگیر را در آشپزخانه به وجود آورده و می توانید در مانده دراین فضا لذت ببرید .

ویژگی های فرش آشپزخانه

انواع فرش های کلاسیک با طرح های مختلف، گلیم و گلیم فرش، گبه و موکت در آشپزخانه مرسوم است.

فرش و گلیم با طرح اصیل و سنتی جلوه ای فوق العاده به فضای آشپزخانه می دهد.

خصوصا در فضایی مدرن طراحی شده باشد.البته امروزه فرش های فانتزی و مدرن نیز به عنوان فرش آشپزخانه با طرح های خاص بافته می شوند.

فرش سه بعدی آشپزخانه با طرح ((ادویه جات ))که در اکثر فروشگاه ها به فروش رسیده است از این دسته فرش های مدرن است.

در فرش های فانتزی و مدرن آشپزخانه محدودیت رنگی در بافت فرش وجود ندارد.

به همین دلیل این فرش ها همانند یک عکس واقعی به نظر رسیده و وضوح بی مانندی دارند.

برای آشپزخانه گلیم فرش بهتره یا فرش:

زمانی که برای خرید فرش مناسب اشپزخانه به فروشگاه مراجعه می کنید اکثرا پیشنهاد می کنند که گلیم فرش را برای اشپزخانه انتخاب کنید .

لذا امروزه گلیم فرش ها به خاطر سبک بودن ، قیمت ارزان ، طرح های متنوع و بافتی که دارد خریداران زیادی داشته و می توان گفت یکی از گزینه های مناسب برای پوشش کف اشپزخانه است . گلیم فرش به دلیل بافتی که دارد باعث می شود تا زمانی که غذا چای و غیر … یا هر چیزی که روی فرش ریخت به داخل فرش نفود نکند و به راحتی شستشو شود .

و دیگر به قالیشویی نیازی ندارد .

خرید اینترنتی :

یکی از بهترین خرید ها همین خرید آنلاین هست،که میتوانید فرش را نصف قیمت به صورت عمده با بهترین کیفیت خرید نمایید.

فرش آشپزخانه یکی پرفروش ترین فرش از طریق اینترنت میتوانید خریداری کنید.

این مجموعه تمامی فرش های خود را با بالاترین ضمانت و پایین ترین قیمت تولید و ارسال رایگان  به شما دوستان عرضه میکند.

نگاه کلی به فرش ماشینی

امروزه صنعت فرش پیشرفت های خیلی زیادی کرده است و انواع مختلفی از فرش ها در بازار وجود دارد که با هر سلیقه و فرهنگی می توان آن ها را خریداری کرد. فرش ماشینی یکی از انواع فرش است که امروزه محبوبیت زیادی در بین خریداران فرش دارد. فرش های ماشینی را با کمک پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی تولید می کنند. الیافی که برای فرش ماشینی بکار می رود از نوع اکریلیک، پلی استر و پلی پروپیلن می باشد. اکریلیک از با کیفیت ترین الیاف فرش می باشد که قیمت گران تری نسبت به بقیه دارد. علاوه براین فرش های ماشینی که الیاف اکریلیک دارند از دوام بسیار بالا برخوردارند و در اثر شستشو آب نمی روند. علاوه براین دربرابر آسیب های فیزیکی کاملاً مقاوم اند و دچار پوسیدگی و پارگی نمی شوند. فرش ماشینی اکریلیک در مقابل نور مستقیم خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود و همچنین شوینده ها بر آن اثر ندارند. آلودگی های روی این نوع فرش به راحتی تمیز می شود و نیاز به مواد خاصی نیست. طرح هایی که برای فرش های ماشینی استفاده می شود در سبک های مختلف هستند. مدرن، کلاسیک و سنتی اصلی ترین سبک های فرش ماشینی هستند.

امروزه نقش و نگار زیادی برای این فرش ها بکار می رود که با تمام فرهنگ ها و سنت ها همخوانی دارد و علاوه بر این ها کسانی که به دکوراسیون مدرن علاقه مند هستند به راحتی می توانند از فرش ماشینی مدرن استفاده کنند. فرش ماشینی در انواع 500، 700، 1000، 1200 و 1500 شانه تولید می شود. فرش های 1500 شانه جدیدترین نوع فرش ماشینی هستند که نقش و نگار آن ها ظرافت بالایی دارند. این فرش ها جذابیت زیادی دارند و با فرش دست بافت تفاوتی ندارند. فرش های 1500 شانه به کمک جدیدترین ماشین آلات بافت فرش تولید می شوند. برای افرادی که قصد خرید فرش ماشینی را دارند توصیه می شود که به نکاتی توجه کنند تا بتوانند یک فرش مناسب برای منزل خود خریداری کنند. حتماً فرش را به صورت کامل از نظر ظاهری بررسی کنند که هیچ گونه پارگی و آسیب دیدگی روی آن وجود نداشته باشد و همچنین فرش کاملاً سالم باشد. ابعاد فرش را در نظر داشته باشند. فرش های ماشینی بر طبق ابعاد استاندارد تولید می شوند. حتماً به شناسنامه فرش دقت کنند.

فرش هایی که توسط برندهای معتبر و شناخته شده تولید می شوند همگی دارای شناسنامه هستند که اطلاعات دقیقی درباره جنس الیاف فرش و ابعاد آن نوشته شده است. نقش و نگار فرش باید کاملاً ظریف و بدون ایراد باشد. رنگ فرش نیز کاملاً باید یکدست باشد. بیشتر فرش های درجه یک را همراه با ضمانت نامه به فروش می رسانند. قبل از خرید فرش حتماً مکانی که قرار است فرش در آن جا پهن شود را مشخص کنید و با توجه به متراژ آن فرش را خریداری نمایید. برای اتاق هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است بهتر است از فرش هایی ضخیم استفاده کنید. معمولاً فرش های 700 شانه از ضخامت بالایی نسبت به فرش های 1200 شانه برخوردار هستند. علاوه بر این ها فرش های 1200 و 1500 شانه بیشتر برای اتاق پذیرایی استفاده می شود زیرا ظرافت این فرش ها خیلی زیاد است.

 

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *