کالا, محصولات

فرش ماشینی و دستبافت یاسی بنفش

امروزه با پیشرفت صنعت فرش شیوه و منطق و دید انسان ها برای انتخاب فرش ها به نوعی تغییری زیادی کرده است. 

در زمان قبل فرش ها را بیش تر براساس کیفیت و متراژ انتخاب می کردند در حالی که امروزه علاوه بر کیفیت و متراژ ، رنگ و طرح و همچنین تناسب فرش با آن فضایی که فرش در آن قرار می گیرد بسیار مهم است .

فرش یاسی  

شرکت ابریشم ترید کاشان اقدام به تولید فرش های ماشینیمختلف نظیر فرش ماشینی 700 شانه یاسی ، فرش ماشینی 1000 شانه یاسی 

و فرش ماشینی 1200 شانه یاسی ، فرش ماشینی 1500 شانه یاسی ، فرش ماشینی 500 شانه یاسی ، فرش ماشینی طرح 700 شانه یاسی در تراکم و ابعاد مختلف کرده است

و تا به امروز توانسته نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب کند و رضایت آن ها را بدست بیاورد. 

رنگ یاسی و بنفش

رنگ یاسی و بنفش به عنوان رنگی خنثی از ترکیب دو رنگ البته نسبت بیشتری رنگ سفید وکمتر بنفش تیره حاصل شده است

که این رنگ به دلیل روشنی و زیبایی، ملایمت و آرامش را سبب می شود

و به دلایل خصوصیات روانشناختی رنگ بنفش که شامل: وقار، اصالت، عزت نفس، ظاهری سلطنتی و در عین حال آرامش بخش و همینطور تسکین دهنده را به مخاطبین هدیه می کند.

انواع فرش های ماشینی در بازار:

در حال حاضر فرش های ماشینی ای که در بازار موجود هستند فرشهایی ۵۰۰ ، ۷۰۰ ، ۹۰۰ ، ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ شانه هستند که تراکم آنها نیز بین ۱۰۰۰ تا ۲۷۵۰ میباشد.

قاعدتا هرچه شانه و تراکم یک فرش بالاتر باشد از نظر ظاهری زیباتر و بهتر خواهد بود اما خوب است بدانید که از نظر دوام شاید بتوان گفت فرش هایی با تراکم کمتر مناسب ترند چراکه هرچه شانه و تراکم بالاتر باشد نخ ها به همان نسبت لطیف تر ، نازک تر و ظریف تر و بهتر میشوند.

دکوراسیون داخلی 

رای ست شدن با دکوراسیون اتاق خواب یاسی شما ، قالیچه یاسی همراه خوبی می باشد.

حتی اگر دکوراسیون اتاق شما یاسی نباشد.رنگ یاسی  مکمل خوبی برای ست شدن در دکوراسیون اتاق های بنفش ، زرد و صورتی می تواند باشد.

بهترین برند فرش ماشینی ایران

برای این که بتوان بهترین فرش ماشینی ایران را خریداری کرد ابتدا باید محل استفاده آن را مشخص نمود. فرش هایی که برای پذیرایی استفاده می شوند با فرش هایی که برای اتاق خواب مناسب هستند تفاوت های زیادی دارند. فرش های ماشینی که در پذیرایی پهن می شوند معمولاً 1200 شانه می باشند. ولی در اتاق خواب ها از فرش های فانتزی بیشتر استفاده می کنند. ابعاد این فرش ها معمولاً خیلی کوچک است.

درباره فرش های آشپزخانه نیز همین نکته وجود دارد. فرش های آشپزخانه معمولاً طوری انتخاب می شوند که خیلی دیرتر کثیف شوند و شستن آن ها آسان باشد. برای اینکه فهمید بهترین برند فرش ماشینی چه برندی می باشد باید از تجربه افراد مختلف استفاده نمود. فرش یکی از لوازم منزل می باشد که از نظر کیفیت و رنگ بندی در فضای کلی خانه تاثیر فراوانی دارد. در ایران برندهای زیادی در حال فعالیت هستند که فرش ماشینی تولید می کنند. فرش ماشینی به دلیل این که قیمت خیلی پایین تر از فرش های دست بافت دارد در بازار خیلی پرفروش می باشند.

علاوه براین تنوع فرش ماشینی خیلی بیشتر از فرش های دست بافت است. به همین دلیل است که فرش ماشینی محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. بهترین فرش های ماشینی که در بازار فرش ایران وجود دارند از نظر تعداد شانه و تراکم با هم متفاوت هستند. تعداد شانه و تراکم در کیفیت فرش خیلی مؤثر است. هر چقدر تعداد تراکم و شانه فرش بیشتر باشد کیفیت بالاتری دارد. به عنوان مثال فرش هایی که 1200 شانه هستند از فرش های 700 شانه خیلی مرغوب تر می باشند به همین دلیل است که قیمت آن ها گران تر است. بهترین برند فرش ماشینی ایران که این روزها خیلی پرفروش هستند فرش های 1500 شانه می باشند. فرش های 1500 شانه با کمک جدیدترین دستگاه های پیشرفته بافته می شوند و تراکم بسیار بالایی دارند.

 

قیمت بهترین فرش ماشینی ایران

فرش هایی که دارای الیاف اکریلیک هستند نسبت به فرش های الیاف پلی استر از نظر کیفی در رتبه بالاتری قرار دارند و قیمت آن ها نیز گران تر است. یکی از بهترین فرش ماشینی ایران فرش های اکریلیک هستند که قیمت آن ها با توجه به کیفیت آن ها تعیین می شود. فرش ماشینی اکریلیک در برابر حرارت و نور خورشید مقاومت بالایی دارد و دوام زیادی مقابل عوامل محیطی از خود نشان داده است. اگر بخواهیم شایسته ترین فرش ماشینی از نظر قیمت را انتخاب کنیم در حال حاضر فرش های 700 شانه و 1200 شانه بهترین و شایسته ترین نوع فرش ها هستند. فرش ماشینی 700 شانه به دلیل قیمت مناسبی که دارد جزو فرش های پرفروش در بازار می باشد. فرش های 1200 شانه از ظرافت بالاتری نسبت به فرش های 700 شانه برخوردار می باشند. این روزها همان طور که گفته شد فرش های 1500 شانه  رواج زیادی پیدا کرده اند. ظرافت نقش و نگار در این فرش ها خیلی بیشتر است و جذابیت زیادی دارند.

با اعتماد خرید کن شرکت ابریشم ترید 

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801 خرید،واتساپ

09918226947 مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *