کالا, محصولات

چرا فرش ۱۲۰۰شانه خرید کنیم ؟

وقتی تصمیم به خرید یک فرش می‌کنید باید به این بدانید که این فرش قرار است در کجا و چطور، مورداستفاده قرار بگیرد.

از ویژگی‌های شاخص فرش‌های ۱۲۰۰ شانه می‌توان به تعداد ریشه‌های بالای در آن اشاره کرد.

 مزیت دیگری که در فرش 1200 شانه می‌توان بیان کرد فشردگی بالا در گره هااست که باعث بالارفتن مقاومت آن می‌شود و در نتیجه به همان نسبت طول عمر آن هم‌افزایش می‌یابد.

نام دیگری که فرش ۱۲۰۰ شانه برای خود دارد، فرش دستبافت گونه است. تراکم در این نوع فرش ۳۶۰۰ است و به‌خاطر همین حجم بالای تراکم جز فرش‌های لوکس و باکلاس به‌حساب می‌آید.

رنگ‌های به‌کاررفته در این نوع فرش‌های ماشینی در ۸ رنگ و با بهترین دستگاه‌ها در کارخانه بافته می‌شود. کیفیت الیاف به‌کاررفته در فرش 1200 شانه باعث شده تا طرف‌داران خاصی برای خود پیدا کند.

ویژگی های فرش ۱۲۰۰شانه با کیفیت

 اگر قصد دارید تا با ویژگی های فرش های 1200 شانه با کیفیت آشنا شوید، می توانید با توجه کردن به موارد زیر، یک فرش با کیفیت 1200 شانه برای خانه خود خریداری نمایید،که دکوراسیون منزل شمارا زیبا کند.

◇زیبایی
◇تعداد بالای گره در عرض فرش
◇تعداد بالای گره در طول فرش

◇ لطیف بودن فرش های 1200 شانه

◇مقاومت بسیار بالا در برابر سایش

◇مقاوم در برابر رفت و آمد زیاد

◇ اشاره به شانه و تراکم فرش در پشت فرش و…

شرکت ابریشم ترید علاوه بر تولید فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه ،به تولید و پخش عمده فرش های ماشینی: ۷۰۰،۱۰۰۰،۱۵۰۰فعالیت دارد.

فرش ماشینی خوب و ارزان:

در صورتی که به دنبال یک فرش مناسب و ارزان قیمت برای منزل خود هستید ، پیشنهادی که می‌توانیم به شما فرش‌های ۷۰۰ شانه را معرفی کنیم ،چراکه این فرش در مقایسه با دیگر فرش‌های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه دارای قیمتی کمتر است.

ارزان بودن فرش‌های ۷۰۰ شانه به معنی بی‌کیفیت بودن این محصول نیست و علت ارزانی آن استفاده از تراکم و شانه کمتر است.

ضخامت این فرش از دیگر محصولات فرش ماشینی با تراکم بالاتر نیز بیشتر هست که این امر باعث افزایش طول عمر آن می‌شود.

این فرش ارزان به علت ضخامت بالایی که دارد از عمر بیشتری نیز برخوردار خواهد بود و به همین دلیل می‌توانید از آن در مکان‌هایی شلوغ و… استفاده شود.

به همین جهت ما فرش ۷۰۰ شانه را برای خانه‌های شلوغ و پر رفت‌وآمدی که می‌خواهند هزینه مناسبی برای خرید فرش صرف کنند پیشنهاد دادیم.

برای اطلاعات بیشتر و عکس های فرش ۱۲۰۰شانه کاشان ،با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

 

قیمت فرش ماشینی 9 متری

فرش ماشینی 9 متری با فرش دست بافت 9 متری از نظر قیمت بسیار تفاوت دارند. برای کسانی که قصد خرید فرش های گران قیمت دارند باید به محلی که قرار است فرش در آن جا پهن شود توجه ویژه کنند و اتاق هایی که پر رفت و آمد هستند و در معرض آلودگی می باشند نباید از فرش های گران قیمت برای آن ها استفاده کرد. فرش ماشینی 9 متری از الیاف مختلفی تولید می شود که مناسب برای اتاق هایی با متراژ پایین می باشد. این فرش ها دارای تراکم و گره های مختلفی هستند که در قیمت آن ها مؤثر می باشد. قیمت فرش ماشینی 9 متری با توجه به تعداد شانه و گره آن تعیین می شود. فرش ماشینی 9 متری که تعداد شانه بیشتری دارد گران تر از فرش ماشینی 9 متری که شانه کمتری دارد می باشد. فرش هایی با تعداد شانه بالاتر از ظرافت بیشتری برخوردار هستند و نقش و نگار آن ها زیباتر به نظر می رسد. فرش ماشینی 9 متری بیشتر برای اتاق خواب و اتاق های پذیرایی متراژ پایین استفاده می شود.

ارزان ترین فرش ماشینی در بازار

فرش ماشینی نسبت به فرش دست بافت قیمت خیلی ارزان تری دارد. این فرش ها از نظر قیمتی برای خانواده ها خیلی مقرون به صرفه تر هستند. امروزه فرش های ماشینی در طرح های مختلفی در بازار وجود دارد که تفاوت چندانی با فرش های دست بافن ندارند. ارزان ترین فرش ماشینی که در بازار وجود دارد فرش های کم شانه ای هستند که متراژ آن ها کوچک است. فرش ماشینی 500 شانه ارزان ترین فرش می باشد که نرمی مناسبی دارد. این فرش ها با توجه به سطح کیفیت شان قیمت گذاری می شوند. علاوه بر این ها الیافی که در آن ها به کار رفته باعث تعیین قیمت آن ها می شود. فرش های ماشینی با الیاف مصنوعی و پلاستیکی قیمت ارزان تری نسبت به فرش های با الیاف اکریلیکی دارند.

خرید آنلاین انواع فرش ماشینی جدید

با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و فناوری شیوه های خرید در عصر جدید نیز تغییرات زیادی کرده است. افراد این روزها به دنبال روش های خرید مدرن هستند که وقت کمی از آن ها می گیرد. خرید آنلاین یکی از روش های خریدی است که از محبوبیت زیادی در بین افراد برخوردار است و اکثراً افراد جوان ترجیح می دهند که لوازم مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. این روش درمورد خرید فرش ماشینی نیز صدق می کند. خرید آنلاین انواع فرش ماشینی جدید این امکان را برای خریداران فرش ایجاد می کند که به راحتی در هر مکانی که باشند بتوانند فرش مورد نیاز خود را خریداری کنند. فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی با قیمت مناسب فرش ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. البته ناگفته نماند انتخاب یک سایت اینترنتی معتبر و شناخته شده که در زمینه فروش فرش ماشینی در حال فعالیت است در موفق بودن خرید آنلاین فرش ماشینی خیلی تأثیرگذار می باشد. 

 

ارتباط با پشتیبانی

🔰🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *