کالا, محصولات

چگونه فرش ۱۰۰۰ شانه خریداری کنیم؟

در شرکت بازرگانی ابریشم ترید انواع فرش های ماشینی با تراکم بالاوشانه های مختلف تولید میشود از جمله فرش ماشینی ۱۰۰۰شانه که در زیر در توضیح آن می پردازیم :

در زمان خرید برای تشخیص کیفیت فرش باید به تعداد شانه‌های آن توجه کرد.

بدون شک خرید فرش‌کار راحت و آسانی نیست. وجود کالاهایی با درجه و کیفیت‌های متفاوت در بازار فرش‌کار انتخاب را بسیار سخت کرده است.

همه ما هرساله نمی‌توانیم فرش بخریم پس در زمان خرید باید دقت و حساسیت زیادی به کار بگیریم.

پس چقدر خوب است که قبل از خرید فرش، اطلاعاتی کافی و لازم راجع به آن داشته باشیم تا در زمان خرید انتخابی شایسته کرده و از آن لذت ببریم.

وقتی صحبت از فرش ۱۰۰۰ شانه به میان می‌آید یعنی در یک متر از عرض آن تقریباً حدود هزار ریشه یا گره را بتوان مشاهده کرد.

فرش‌های ۱۰۰۰ شانه از جدیدترین اقلام بازار هستند که با الیاف خیلی ریز در 10 رنگ و با نخ 100 درصد اکریلیک بافته می‌شوند.

چگونه میتوان فرش1000شانه را به صورت اینترنتی از شرکت ابریشم ترید  خرید کرد؟

همان طور که می دانید تکنولوژی هر روزه در حل پیشرفت می باشد و در ارتباطات تاثیر زیادی می گذارد.

فروشگاه آنلاین یکی از این تکنولوژی به شمار می رود که در بین مردم بسیار مورد استقبال می باشد.

شرکت های فرش هم به دنبال کردن فراهم آوردن راحتی هر چه بیشتر مشتریان خود برای

امکان خرید فرش 1000 شانه را به صورت اینترنتی برایشان فراهم کرده است تا میزان ارزش قائل شدن خود به مشتری ها را ثابت کند.

مزایای فرش 1000شانه:

در ادامه ما به مزایای فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه توجه خواهیم کرد:

1-فرش ۱۰۰۰ شانه به دلیل شانه و تراکم کمتر نسبت به فرش ۱۵۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه از ارتفاع خاب بیشتری برخوردار است و در نتیجه فرش نرم تر و لطیف تری نیز می باشد .

2-به خاطر ارتفاع نخ خاب فرش و ضخامت فرش ۱۰۰۰شانه ،‌ مقاومت بیشتری در برابر شستشو به نسبت فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه دارد .

لذا این فرش مناسب افرادی که در خانواده شان فرزند کوچک دارند یا خانواده پر جمعتی دارند می تواند مناسب باشد .

3-قیمت مناسب فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه از جمله دلایل اصلی محبوبیت این فرش به نسبت دیگر فرش های ماشینی می باشد.

 

مشخصات فرش ماشینی با کیفیت

فرش یکی از ضروری ترین وسایل در دکوراسیون منزل به حساب می آید. تقریباً در تمام خانه های ایرانی فرش ها حضور دارند. فرش علاوه بر در زیبایی دکوراسیون خانه سبب می شود تا فضای خانه گرم تر باشد. این روزها فرش های متنوعی در بازار وجود دارد که اکثراً ماشینی هستند. برای اینکه بتوان یک فرش ماشینی خوب و باکیفیت خریداری کرد باید به یکسری از مشخصات و ویژگی های آن توجه نمود. برای خانواده هایی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید فرش بکنند و بودجه ی آن ها کم است فرش های ماشینی 700 شانه گزینه بسیار مناسبی هستند. فرش های 700 شانه قیمت مقرون به صرفه ای دارند و ضخامت آن ها نسبت به فرش های دیگر خیلی بیشتر است. همین ضخامت سبب شده تا فرش های 700 شانه برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد دارند بهترین انتخاب باشد.

قبل از خرید فرش ماشینی حتماً مکانی که قرار است فرش در آن جا پهن شود را مشخص کنید. اگر در اتاقی که رفت و آمد در آن زیاد است قرار است فرش را خریداری کنید بهتر است از فرش هایی که ضخامت بیشتری دارند استفاده نمایید. حتماً فرش را متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید. اگر جزوه ای افراد هستید که طرح های مدرن را دوست دارید بهتر است فرش های این سبک را خریداری کنید و اگر به طرح های اصیل ایرانی علاقه مند هستید سراغ فرش هایی بروید که طرح هایی سنتی دارند. حتماً فرشی را خریداری کنید که با ابعاد خانه شما مناسب باشد. فرش باید کاملاً سطح خانه را بپوشانند و نباید خیلی کوچک تر و یا بزرگ تر باشد. جنس فرش ماشینی نیز از مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه کرد.

بهترین فرش ماشینی دارای یکسری از مشخصات و خصوصیات می باشد که می توان با در نظر گرفتن آن ها یک خرید خوب انجام داد. شانه و تراکم بالا از مشخصه های اصلی فرش با کیفیت می باشد. از مشخصه های دیگر می توان به جنس الیاف و نخ خاب نیز اشاره کرد و علاوه بر این ها دستگاهی که فرش را می بافد نیز در کیفیت آن مؤثر است. بهترین شانه و تراکم برای فرش ماشینی شامل 700 شانه یا 1000 شانه و 1200 شانه می باشد. هرچقدر که شانه و تراکم فرش بیشتر باشد کیفیت بافت آن نیز بهتر است.

اگر شما جزو افرادی هستید که به فرش های ظریف با نقش ون گارهای زیبا علاقه دارید بهتر است سراغ فرش های ماشینی بروید که تراکم آن ها 1200 یا 1500 شانه می باشد. این فرش ها شباهت زیادی به فرش های دست بافت دارند. اگر شما جزو افرادی هستید که فرش را فقط برای اتاق هایی می خواهید که رفت وآمد زیادی دارد بهتر است که فرش هایی 500 یا 700 شانه خریداری کنید. معمولاً فرش های 700 شانه به صورت 8 یا 10 رنگ می باشند. قبل از خرید فرش ماشینی بهتر است اطلاعاتی درباره آن ها به دست می بدست آورید. در زمان خرید روی فرش کاملاً دست بکشید و دقت کنید که دست شما روی فرش کاملاً سر بخورد و احساس چسبندگی وجود نداشته باشد. همچنین بوی فرش نیز در زمان خرید می تواند کمک زیادی می کند. فرش های ماشینی اکثراً بوی پلاستیک مانند دارند. شفاف بودن رنگ فرش ها نیز کاملاً نشان دهنده کیفیت آن ها می باشد. نکته آخری که در هنگام خرید فرش باید به آن توجه ویژه کرد این است که کاملاً از وجود شناسنامه فرش مطمئن باشید و آن را به طور کامل مطالعه کنید. هرگز فرش هایی را که بدون شناسنامه هستند را خریداری نکنید زیرا این فرش ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

 

 

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *