فرش ساده بدون طرح, فرش ماشینی

قیمت فروش فرش ساده بدون طرح

قیمت فروش فرش ساده بدون طرح

قیمت فروش فرش ساده بدون طرح ارزان‌تر است و با توجه به اندازه‌ی متراژ فرش تعیین می‌شود. فرش‌های ساده از پلاستیک‌هایی مانند پلی استر تولید شده اند و قیمت پایینی دارند. این فرش‌ها نرم، لطیف و دارای پرز بلند هستند. فرش‌های ساده با اغلب دکوراسیون‌ها سازگاری بیشتری دارند و اکثر افراد از این فرش‌ها خرید و استفاده می‌کنند. در این مقاله به ویژگی‌ها و قیمت فرش‌های بدون طرح می‌پردازیم، لطفاً در ادامه همراه باشید.

امروزه فرش های زیادی با طرح های متنوع در بازار موجود می باشند. هر کدام از فرش ها مطابق سلیقه اشخاص و کاربردشان خرید و فروش می شوند. برای اشنایی بیشتر با فرش های موجود در بازار مقاله ای با عنوان” عرضه مستقیم فرش مدرن طرح ابرنگی” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

فرش ساده بدون طرح چیست؟

فرش ساده بدون هیچ نقش و نگار و اشکال هندسی تولید می‌شود و جنس آن اغلب از نخ‌های پلی استر و پروپیلن می‌باشد. به فرش‌های ساده شگی و پرز بلند هم گفته می‌شود که این فرش‌ها با دکوراسیون‌های مختلف سازگار دارند. کسانی که به دکوراسیون‌های ساده و فانتزی علاقه دارند از این فرش‌ها بیشتر خرید می‌کنند. فرش‌های ساده با تعداد گره کمتری تولید می‌شوند در مقابل گره‌ها دارای ضخامت و استحکام بالا می‌باشند. این فرش‌ها در متراژهای مختلفی از کوچک تا بزرگ توسط دستگاه‌های پیشرفته تولید می‌شوند که طرفداران خاص خود را دارند.

ویژگی‌های فرش ساده بدون طرح

فرش‌های ساده ویژگی‌های خاصی دارند و یکی از مدرن‌ترین فرش‌ها محسوب می‌شوند و بخصوص با مبلمان‌های سبک مدرن نمای زیبایی در محیط ایجاد می‌کنند. با توجه به اینکه فرش‌های بدون طرح هیچ حاشیه و گلی ندارند از رنگ بندی بسیار زیبا و متنوعی برخوردار هستند و در رنگ‌های زرشکی، سبز، خاکستری، آبی و… تولید می‌شوند. رنگ‌های متنوع این فرش‌ها از ویژگی‌های بارز آن‌ها محسوب می‌شوند. فرش‌های ساده ویژگی‌های دیگری مانند نرم بودن و قابلیت شستشوی آسان هم دارند.

قیمت فرش‌های بدون طرح

فرش‌های ساده با توجه به اینکه جنس آن‌ها از پلی استر و پروپیلن می‌باشد، قیمت پایینی دارند چون در واقع از پلاستیک تولید شده‌اند. قیمت فرش‌های ساده به متراژ و اندازه‌ی آن‌ها بستگی دارد و هر چه این فرش‌ها اندازه‌ی بزرگ‌تری داشته باشند از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند. مواد اولیه‌ی پلیمری این مواد تحت تأثیر تورم تغییر می‌کنند و با افزایش تورم قیمت پلاستیک و در نتیجه قیمت این فرش‌ها افزایش پیدا می‌کند.

تولیدی فرش ابریشم ترید تهیه و توزیع انواع فرش های با نقش و نگار زیبا را به بازار انجام می دهد. این فرش ها جنس خوبی داشته و با قیمت های بسیار مقرون به صرفه خرید و فروش می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *