بازار فرش, فرش طرح شاهکار

فروش فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاهکار

فروش فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاهکار

فروش فرش ۱۲۰۰ شانه طرح شاهکار به دلیل ریزبافت بودن آن که به دستبافت گونه معروف می باشد رونق زیادی دارد. همانگونه که می دانیم و البته تجربه به ما نشان داده‌است، وجود فرش در خانه هم به دیزاین و زیبایی آن کمک قابل توجهی می کند. همچنین به رنگ و لعاب خانه طرحی خاص می بخشد. حتی زمانی که روی آن قدم می گذارید حس آرامش توام  با لطافت در خانه هایتان جریان می یابد. همانطور که میدانید قدیمی ترین فرش ها از کاشان است و این محصول فرش شاهکار ۱۲۰۰ شانه از فرش های ماشینی کاشان می باشد. حالا چرا به آن فرش ماشینی می گویند؟ به این علت که با ماشین آلات صنعتی مختلفی بافت و به بازار عرضه می شوند. به علت ماندگاری بیشتر و قیمت مناسب تر آن در بازار تقاضای زیادی برای خرید دارد. در این نوع از فرش ها طرح های متنوع تری نسبت به فرش دستباف تولید می شود.

بازار خرید و فروش فرش های ایرانی بسیار گسترده می باشد. در این میان فرش های کاشان بسیار پرطرفدار هستند. برای مطالعه بیشتر در خصوص فرش کاشان مقاله ای با عنوان ” فروش فرش ماشینی لوتوس کاشان” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

مزایای فروش فرش ۱۲۰۰شانه ی طرح شاهکار

_ در تنوع تمام نخ، اکریلیک یا پلی استر، و یا نخ ابریشم تولید میشود و کیفیت بالا بدون پرزدهی دارند، به‌دلیل تارو پود جنس پنبه ای  که در آن به کار رفته است لطافت و نرمی خاصی را می توانید در آن احساس کنید و با توجه به جنس نخ به کار رفته قیمت آن متغیر می باشد.

_  در طرح ها، نقش ها و رنگ های متنوع و برجسته تولید می شود.

_ طرح ۱۲۰۰ شانه دارای تراکم ۳۶۰۰ و ریز بافت منحصر به فردی است.

_ ظرافت بالا، ابعاد مختلف آن و قیمت مناسب از دیگر مزایای فرش است و این امر به دلیل خرید مستقیم است یعنی از تولید کننده به دست مصرف کننده بی واسطه می رسد.

سایر مزایای این فرش

_ تولیدی فرش کاشان با توجه به سلایق گوناگون افراد طرح های فانتزی، سنتی و گلیم فرش، فرش کودک، کلاسیک، بافت و تولید می شوند.

_ فرش های کاشان از ۵۰۰،  ۷۰۰ شانه ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه می باشد، هر چقدر تعداد شانه ها بیشتر باشد ظرافت و زیبایی بیشتری را به خانه هایتان می بخشد.

_ از دیگر مزایای آن بهره مندی ضمانت نامه طلایی  است که مدت آن ۱۰ سال به صورت کتبی می باشد.

 

تولیدی فرش ابریشم ترید عرضه کننده فرش هایی با طرح های زیبا به بازار می باشد. تمامی این فرش ها با قیمت های مناسب بفروش می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *