فرش لایت, فرش ماشینی

فروش فرش لایت طرح جدید

ما در این مقاله می خواهیم در مورد فروش فرش لایت طرح جدید اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فرش لایت امروزه بسیار مورد استقبال خریداران است. تولیدکنندگان فرش به سمت تولید فرش لایت و فرش های هایبالک رفته اند. این فرش ها از نظر رنگ آمیزی با نخ لایت رنگ شده و وارد بازار شده اند.

همین امر موجب میشود مخاطب ملایمت، ظرافت را احساس کند. در کل طرح  فرش های ماشینی به سه بخش تقسیم می شوند.1- سنتی، 2-کلاسیک 3- مدرن. اما هرکدام از این بخش ها شامل زیر مجموعه دیگر می شوند که هرکدام با طرح ها و نقش های دلربا و زیبایی که دارند هر مخاطب را جذب خود میکند. جدیدا تنوع و گوناگونی طرح ها و نقش ها آنقدر زیاد است که مخاطب به راحتی می تواند فرش دلخواه خود را خریداری کند. تنوع فرش ها بصورتی است که برای هر نوع سلیقه ای طرح و نقش وجود دارد.

فروش فرش لایت طرح جدید

فروش فرش لایت طرح جدید در ایران نسبت به سایر نوع ها کمتر است و معمولا افراد خاص پسند به انتخاب این فرش ها می پردازند. قیمت فرش لایت نسبت به سایر فرش ها بیشتر است و علت آن سادگی و شیک بودن بیش از حد می باشد.

رنگ روشن باعث زیبایی و بزرگتر دیده‌شدن منازل شما شده ومی تواند به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شود و جلوه زیبایی از خود نشان دهد. البته نباید از ست کردن آن با سایر وسایل منزل غافل شد.

فروش فرش لایت طرح جدید چگونه است؟

فروش فرش لایت طرح جدید نسبت به سایر نوع ها کمتر است. زیرا خرید آن ها غالبا توسط افرادی صورت می گیرد که علاقمند به دکور رنگ روشن هستند. اگر خانه شما کوچک است و به اندازه کافی نورگیری ندارد می توانید با رنگ لایت جلوه خاصی ببخشید و در نگاه اول باعث شوید که خانه، بزرگتر به نظر بیاید.

قیمت فرش لایت طرح جدید با قیمت فرش های ماشینی و یا دستبافت، تفاوت جزئی دارد و رنگ لایت گران تر از سایر رنگ ها می باشد. ویژگی بارز این فرش، شیک بودن و طرح ساده است. به معنای واقعی می توان شیک بودن در عین سادگی را در این فرش یافت.

فرش لایت طرح جدید

فرش لایت یکی از جدیدترین مدل های موجود در بازار ایران است که با سبک و طرح جدید که دارد توانسته‌بخش بزرگی از بازار را در بر بگیرد. این فرش از نظر طراحی با مدل های کلاسیک بسیار متفاوت است و عمدتا دارای یک نقشه ساده و خلوت همراه با رنگ روشن می باشد. اغلب رنگ های به کار رفته در این فرش، خنثی هستند.

نحوه ست کردن فرش لایت

در این بخش بر نحوه ست کردن رنگ های لایت می پردازیم.

1- رنگ کرم به دلیل حال و هوای گرمی که دارد می تواند با رنگ طوسی به خوبی ترکیب شود. این دو رنگ در کنار یکدیگر فضای خانه را بزرگتر می سازند.

2- رنگ سفید با تمامی رنگ ها ست می شود اما در کنار رنگ های جیغ بسیار محشر است. اما باید مراقب باشید تا سریع کثیف نشود.

3- فرش طوسی یکی از رنگ های محبوب است که می توان با مبلمان سرخابی و یا صورتی به آن جلوه خاص بخشید.

خریدن فرش لایت

برای خریدن این فرش ها چندین مورد را باید به آن توجه کنید. اولین مورد این است که به طرح این فرش ها را دقت کنید. آیا مورد پسند شما و باب میلتان است یا خیر و یا به طرح های خیلی شلوغ علاقه مند هستید.

در ضمن دقت کنید که طرحی که انتخاب کردید آیا با دکوراسیون خانه شما همخوانی و مطابقت دارد یا خیر.

مورد دوم که باید مورد توجه قرار دهید رنگ این فرش ها است. زیرا فرش لایت های رنگ کرم نگهداری بسیار سختی دارند مخصوصا اگر که کودک یا حیوان خانگی داشته باشد انتخاب این رنگ غلط است زیرا به زودی کثیف و کدر می شود.

مورد بعد پسند شما و دکوراسیون منزل شما است. شما باید فرشی را انتخاب کنید که با سبک منزل شما تناسب داشته باشد. بطور مثال اگر دکوراسیون مدرن دارید باید فرشی با طرح مدرن را انتخاب کنید زیرا مهم ترین بخش  دکوراسیون یک منزل فرش است و به منزل رنگ و روح میبخشد.

فرش لایت طرح ایرانی

فرش های کهنه نما نسبت به فرش های قدیمی بسیار قیمت مناسب تر هستند. برخی از افراد به دنبال این هستند که به منزل خودشان جلوه قدیمی بدهند. اما فرش های عتیقه بسیار قیمتشان بالا است . اما از این بابت جای ناراحتی و نگرانی نیست زیرا فرش های کهنه نما برای فرش های عتیقه جایگزین مناسبی هستند.

فرش های کهنه نما انتخاب مناسبی است. برای افرادی که نمیخواهند برای فرش عتیقه هزینه کنند. فرایند تولید این فرش ها به این گونه است که فرش را طی عملیاتی میسابند، تا قدیمی و کهنه بنظر برسد. این فرش میتواند به عنوان کفپوشی خاص و مناسب باشد که به خانه شما جلوه خاصی میدهد. این فرش ها باعث میشوند که خانه شما حال هوا و سبکی قدیمی به خود بگیرد.

این نوع فرش ها را بسیار محکم میبافند و جنس الیاف انها بسیار خوب است. زیرا جهت عملیات سابیدن و کهنه نما کردن فرش باید بسیار سخت و مقاوم باشد. به همین جهت این فرش ها کیفیت، قدرت، استحکام و ماندگاری بسیار بالایی دارند.
یکی دیگر از فرش های لایت طرح ایرانی که بسیار پرطرفدار است و خواهان زیادی دارد، فرش 1200 شانه است که با حفظ اصالت ایرانی و ترکیب رنگ های خوب و زیبایی که دارد مخاطبان و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است.
این نوع فرش ها آنقدر زیبا و دلربا هستند که رقیب فرش های دیگر اند و همچنین برای دیگر فرش ها رقیب بسیار سرسختی هستند

فرش لایت چه ویژگی هایی دارند؟

  • فرش لایت معمولا 1200 و 1500 شانه هستند و تراکم بسیار زیادی دارد به همین دلیل مانند فرش دستباف هستند.
  • جنس این فرش ها طوری است که به هیچ عنوان پرز نمی گیرند
  • الیافی که در این فرش ها به کار رفته است کاملا خوب و مرغوب است.
  • فرش لایت ضد لک است و به هیچ عنوان چروک نمی شود.
  • قیمت های فرش لایت در فروشگاه هایپر کارپت به نسبت سایر فروشگاه ها پایین تر است .
  • برای بافتن فرش از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود.
  • نوع نقشی که این فرش دارد بسیار ساده است به همین علت نظر هر نوع مخاطبی را جلب خود می کند.

کلام آخر:

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول
و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور
با ما تماس بگیرید، یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801 خرید ، واتساپ

09918226947 مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *