کالا, محصولات

نمایندگی فرش کاشان در مشهد | مقایسه فرش ها

 

کاشان حدود 150 سال است که در زمینه تولید فرش ماشینی فعالیت دارد . کاشان دارای 5 شهرک صنعتی و صد ها واحد فرش و تولید کننده فرش است .

اما وجود دارند افرادی که به خاطر نداشتن اطلاعات کافی و نداشتن تخصص در این زمینه قالی مشهد را به عنوان فرش باکیفیت و درجه یک می شناسند.

و آن ها را از نظر کیفیت در درجه دوم و یا سوم قرار می دهند .

نمایندگی فرش کاشان در مشهد

شرکت ابریشم ترید یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در کاشان که به صورت عمده با بهترین کیفیت وبا بهترین قیمت تولید و عرضه میگردد.

این مجموعه در تلاش است علاوه بر پخش فرش های خود به داخل کشور فرش های خود را به ساسر قاره اسیا و اروپا ارسال کند.

علاوه برآن یک نمایندگی در استان مشهد و تبریز ،قزوین ،تهران ،و… وجود دارد

که فرش هارا با حمل و نقل رایگان ارسال و با ضمانت بالا ارسال میگردد.

مقایسه فرش کاشان و مشهد:

گسترش طیف تولید قالی ماشینی در سراسر ایران شهرهایی هستند که به تولید این محصول می پردازند

اما موضوع مهم و قابل تامل در این قسمت که جای تفکر دارد این است که آیا میزان کیفیت فرش به مکان تولید ان بستگی دارد یا نه ؟ با اندکی تامل در این سوال در میابیم که این مطلب و بیان کاملا اشتباه است .

به طور کلی باید بیان داشت که درجه کیفی یک قالی ( درجه یک ، دو ،  سه و غیره ) ارتباطی با شهر یا استانی که در آن تولید شده است نداشته و به مواردی مانند:

جنس الیاف به کار رفته در آن ، دستگاه های بافت فرش ماشینی و امکانات و تجهیزات به کار گرفته شده در خط تولید محصول وابسته می باشد .

شهرستان کاشان سرزمین فرش و پایتخت فرش ماشینی در ایران و جهان بوده و تجربه ای وافر در زمینه تولید قالی ماشینی و دستباف داشته و دارد .

به عنوان مثال چند نمونه از واحدهای تولید و فروش این محصول در کاشان می توان

فرش ماشینی ابریشم ترید کاشان ، خاطره  ، عالی مقام  ، پایتخت ، شاهرخ ، جردن ، فرهی ، سورنا ، نگین بافت ، یلدای کویر ، آقای فرش و غیره را نام برد

که در پنج شهرک صنعتی اعم از شهرک صنعتی قالی سلیمان ، شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل ، شهرک صنعتی قالی نوش آباد ، شهرک صنعتی راوند

و در پایان شهرک صنعتی امیر کبیر کاشان قرار داشته و در حال فعالیت می باشند .

از بزرگترین برندهای عرضه و تولید کننده فرش ماشینی دراین کشور و شهر می باشند .

قیمت فرش کاشان

علاوه بر کیفیت و ابعاد فرش ، یکی از عوامل مهمی که در قیمت این محصول تاثیرگذار است، هزینه ی حمل و نقل می باشد. موقعیت جغرافیایی کاشان یکی از دلایل موفقیت آن است.

کاشان جزو استان اصفهان و تقریبا در مرکز ایران قرار دارد و با اغلب کلان شهرهای ایران فاصله ی مناسبی دارد

و همین امر هزینه حمل و نقل این فرش را برای مشتری ها به صرفه تر کرده است .
بر خلاف فرش مشهد  که هزینه ی حمل بالاتری را برای مشتری به وجود می آورد .

بهترین نماینده فرش کاشان

امروزه فرش های کاشان اهمیت زیادی دارند و نسبت به سایر فرش ها محبوبیت شان بیشتر است. باید بدانید که امروزه شما می توانید از انواع و اقسام فرش ها یاد کنید، اما فرش کاشان کیفیت بیشتری دارد. خرید از نمایندگان فرش کاشان، به شما یک سری قابلیت های زیادی می دهد، به شما کمک کرده تا بتوانید خیلی ساده و راحت بتوانید از این مدل فرش ها استفاده کنید. در نتیجه بهترین نماینده فرش کاشان، ابریشم ترید است. ابریشم ترید مجموعه ای است که با سال ها سابقه در زمینه فرش ماشینی فعالیت می کند و به شما انواع و اقسام فرش ماشینی را ارائه می دهد. شما می توانید انواع فرش ها را از ابریشم ترید را با بهترین قیمت تهیه کنید. خرید و فروش عمده فرش ماشینی یکی از خدمات ابریشم ترید می باشد. شما می توانید در ادامه این موارد را به شما بگوییم پس با ما همراه باشید.

ویژگی های ابریشم ترید:

ابریشم ترید با سال ها سابقه به شما خدمات با کیفیتی ارائه می دهد که به شرح ذیل هستند:

مشاوره

اولین ویژگی ابریشم ترید به عنوان مرکز فروش فرش ها و نمایندگی فرش کاشان، مشاوره پیش از خرید است این مجموعه به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین محصولاتی که نیاز دارید را از این مجموعه با هزینه و قیمت مناسب بخرید. البته ارائه مشاوره به شما خدمات دیگری هم می دهد و راهنمایی می کند تا چطور بهترین محصولات را تهیه کنید.

ارائه فرش های با کیفیت

یکی دیگر از ویژگی های فرش این است که به شما یک سری محصولات با کیفیت ارائه می دهد. شما می توانید با بهره گیری از محصولات مناسب فرش های زیادی را دریافت کنید، ابریشم ترید محصولاتی به شما می دهد که بتوانید در زمان کم از کیفیت آن ها بهره بگیرید. شما می توانید در حال حاضر از فرش های مناسب استفاده کنید. شما می توانید خرید عمده را انجام دهید. ابریشم ترید همیشه سعی می کند تا به شما محصولات با کیفیت ارائه می دهد و خدمات مناسبی بهتان ارائه می کند.

قبمت مناسب

از سایر ویژگی هایی که ابریشم ترید دارد می توان به قیمت مناسب اشاره کرد. انواع فرش های با کیفیت را ابریشم ترید می تواند با قیمت مناسب تهیه کنید. ابریشم ترید نسبت به سایر مجموعه هایی که دارید خدمات مناسب داده و می توانید قیمت خوبی بهره بگیرید. شما می توانید با این قابلیت ها یک سری فرش های خوبی دریافت کنید. شما می توانید قیمت ابریشم ترید با سایر جاها بررسی کنید و به نتیجه مناسب برسید. شما می توانید با بهره گیری از فرش های مختلف، قیمت خوب دریافت کنید.

ارتباط با پشتیبانی

 

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *