کالا, محصولات

فرش چهل تکه | فرش چهار فصل

فرش چهل تکه دوزی از کناره هم چیده شدن تیکه های مختلف فرش در طرح و رنگ بندی های مختلف و دوخته شدن این تکه‌ها به همدیگر و در نهایت آستر کردن آن‌ها

با استفاده از چرم طبیعی یا سایر الیاف موجود در بازار، یک فرش زیبا ی بسیار با ارزش و زینتی تولید می شود.

 

فرش چهل تکه یا کلاژ

فرش های چهل تکه (فرش کلاژ) به عنوان نسلی نو از فرش برای اولین بار به صورت فرش‌های دستباف تولید شدند. این فرش ها نه تنها فرش‌های سنتی، کهن و قدیمی را برای بار دیگر قابل استفاده می‌کنند،

بلکه با تلفیق هنر سنتی و مدرن در کنار هم بسیار زیبا هستند و توانسته‌اند توجه عموم مردم جهان را به خود جلب کنند.

خرید فرش چهل تکه دستبافت کاشان

فرش‌های چهل تکه دستباف از الیاف طبیعی ساخته شده اند، از مواد شیمیایی در ساخت آن‌ها استفاده نشده و تماما مزایای دیگرفرش های دستباف را دارند.

این فرش ها پرز کمی می دهند و با خرید و استفاده از آن‌ها روز به روز بر ارزش فرش افزوده می شود.

این فرش ها، یکی از کالاهای محبوب اروپاییان هستند. اشخاص اروپایی معمولا در برخورد با این گونه فرش ها ارزش و بهایی فوق العاده به آن می‌بخشند و مانند کالایی مقدس از آن نگه داری می‌کنند.

فرش چهار فصل

فرش طرح چهار فصل یکی دیگر از فرشهای تولیدی کارخانه فرش کاشان است کهنخ به کار رفته در آن آکرولیک می باشد.

که با تراکم 3600 و اندازه هایی در ابعاد 9 متری و 12 متر و 6 متری در رفع نیاز مشتریان کوشا بوده است.

انواع فرش ایرانی با قیمت مناسب

فرش ایرانی یکی از معروف ترین و بهترین فرش ها در بازار جهانی می باشد که شهرت زیادی دارد. ا اینکه که فرش ایرانی دارای شهرت جهانی است ولی بسیاری از خریداران ایرانی اطلاعات کافی درباره فرش ندارند. این اطلاعات و شناخت انواع فرش به خریداران ایرانی کمک می کند تا یک خرید مناسب داشته باشند. اصلی ترین نکته ای که در هنگام خرید فرش باید مدنظر داشت شانه و تراکم فرش می باشد. شانه و تراکم در فرش های مختلف متفاوت است و این تفاوت ها باعث تغییر کیفیت فرش می شود. داشتن اطلاعات خاصی درباره شانه و تراکم انواع فرش ها باعث می شود تا فرش مناسبی را خریداری کنید. شانه به تعداد گره هایی که در یک متر از عرض فرش وجود دارد شانه فرش می گویند. این روزها فرش های ماشینی که در بازار وجود دارند از به صورت 500، 700 و 1200 شانه می باشند. تراکم فرش تعداد گره هایی می باشد که در طول یک فرش وجود دارد. بالا بودن تراکم در فرش باعث می شود که استحکام آن بیشتر باشد. فرش های 1200 و 1500 شانه بیشترین تراکم را در انواع فرش دارند. انواع فرش ماشینی با هر تراکمی قیمت مناسبی دارد و برندهای زیادی در ایران هستند که این فرش ها را تولید می کنند. انواع فرش ماشینی و دست بافت ایرانی به کشورهای دیگر صادر می شود.

فرش ماشینی 700 شانه

این نوع از فرش ها در هر متر مربع در هر متر دارای 700 گره هستند و معمولاً به صورت هشت یا ده رنگ بافته می شوند. فرش 700 شانه یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین فرش در بازار می باشد زیرا دارای قیمت مقرون به صرفه ای است و ضخامت آن نیز مناسب می باشد.

فرش ماشینی 1000 شانه

فرش 1000 شانه نسبت به فرش 700 شانه ظرافت و زیبایی بیشتری دارد و قیمت آن نیز گران تر است. این فرش ها معمولاً به صورت هشت و یا ده رنگ بافته می شوند و همان طور که از نامشان مشخص می باشد 1000 گره در عرض یک متر فرش استفاده شده است. فرش 1000 شانه بیشتر از جنس اکریلیک و پنبه بافته می شوند.

فرش ماشینی 1200 شانه

یکی از بهترین و مرغوب ترین فرش موجود در بازار که از نظر کیفیت شباهت زیادی به فرش های دست بافت دارند فرش 1200 شانه است. فرش های 1200 شانه بافت بسیار زیبایی دارند و نقش و نگار آن ها بسیار ظریف است. این فرش ها دارای طول عمر بالایی هستند و برای تابلو فرش نیز استفاده می شوند.

فرش ماشینی 1500 شانه

این نوع از فرش ها که امروز در بازار خیلی رواج پیدا کردند و از ظرافت بسیار بیشتری نسبت به بقیه انواع فرش ماشینی برخوردار می باشند. فرش های 1500 شانه به کمک جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها بافته می شوند و طرح ها و نقش ونگارهای آن ها خیلی متنوع است. قیمت آن ها اما در مقایسه با دیگر فرش ها خیلی گران تر می باشد.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *