کالا, محصولات

فرش ماشینی گرد

انواع فرش گرد بزرگ ماشینی یا همان قالی دایره ای کاشان و را می توانید با تنوع در کیفیت و رنگبندی، در ابعاد سفارشی به صورت اینترنتی از مجموعه ابریشم ترید خریداری فرمایید.

امروزه سبک زندگی، سلیقه و روش های انتخاب و خرید مردم بسیار متفاوت تر از گذشته شده است .

انتخاب و خرید قالی یا هر محصول دیگری از سوی مشتریی با حساسیت بیشتر و نگاه دقیق تری صورت میگیرد.

مشتریان امروزی سعی دارند انتخاب اصولی در خرید داشته باشند و محصولی را در نهایت خریداری کنند که از لحاظ زیبایی ظاهری، قیمت و کیفیت درجه یک باشد.

انتخاب و خرید قالی گرد هم به همین دلیل در سال های اخیر بیشتر از گذشته شده است و افرادی که به دنبال محصولات متفاوت و خاص هستند

و از داشتن یک دکوراسیون منحصر به فرد و عالی لذت می برند معمولا از مشتریان اصلی این مدل فرش جدید هستند.

ویژگی های و مشخصات فنی فرش گرد :

جنس نخ تار پلی‌استر
جنس نخ پود پلی‌استر
جنس نخ خاب پلی‌استر
ارتفاع نخ خاب 8 میلی‌متر
شانه فرش 700
تراکم فرش 3000
تعداد رنگ تشکیل شده 40رنگ
نام طرح 100418طلایی
شکل دایره
کیفیت متوسط
قابلیت شستوشو دارد

ابعاد فرش گرد:

انواع قالی گرد در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می‌شوند و متداول‌ترین ابعاد آن عبارتند از :

50 در 50سانتی‌متر

80 در 80 سانتی‌متر

1 متر در 1 متر

2 متر در 2 متر

3 متر در 3 متر

4 متر در 4 متر

فرش‌های گرد در ابعاد و سایزهای بزرگتر، فرش‌های ریزنقش و کلاسیک هستند، زیرا هر چه سایز فرش بزرگتر می‌شود، باید نقشه‌ی ریز بافت داشته باشد.

فرش گرد 12متری:

تولید فرش های 12 متری مستطیل یا سایر سایزهای استاندارد توسط تمامی کارخانه های فرش ماشینی انجام می شود و مشکلی از نظر تهیه این فرش ها برای خریداران وجود ندارد.

هر نمایشگاهی در هر شهرستان کوچک یا بزرگ انواع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف را در ابعاد استاندارد عرضه می کند و دسترسی به این فرش ها تقریبا برای همه مشتریان راحت است. اما امروزه فرش های جدید تحت عنوان فرش گرد و بیضی و یا فرش هشت ضلعی تولید می شوند

که طراحی و تولیدشان توسط هر شرکت و کارخانه ای در حالت معمول انجام نمی شود

و اگر شرکتی یک طرح را در سایز مشخصی تولید کند، تنوع طرح هایش برای فرش دایره ای و بیضی به حدی بالا نیست که مشتری راحت بتواند خریدش را انجام دهد.

قالی گرد در چه جاهایی استفاده میشود؟

فرش گرد در دکوراسیون:

قالی گرد فرشی است که حالتی از اشرافیت دارد و درعین‌ حال مدرن است.

در واقع سبکی کلاسیک مدرن به فضا می‌بخشد. فرش گرد منحنی نرم فرش، خطوط ایستا و زاویه‌های تیز در مبلمان و لوازم دکوراسیون را تعدیل می‌کند و مانند یک قرص ماه کامل روی کف اتاق می‌درخشد!

انتخاب فرش گرد

برای بهترین انتخاب می‌توانید به نقش پارچه مبل، کوسن یا پشتی‌ها و کاغذ دیواری اتاق توجه کنید.

رنگ زمینه آن‌ها را در نظر گرفته و فرشی گرد متناسب با همان رنگ زمینه انتخاب کنید.

اگر مایل دارید تفاوت بیش‌تری ایجاد کنید، رنگی که بیش‌ترین جلوه را در فضایتان دارد را مد نظر خود بگیرید.

بهترین خدمات فرش در ایران

فرش در کشور داخلی ما اهمیت زیادی دارد، فرش ها از اهمیت بالایی برخوردارند و ما می توانیم آن ها را در هر خانه و خانواده ای ببینیم باید بدانید که در حال حاضر تا چه اندازه محصولات اهمیت دارند، تناسب فرش، کیفیت و کارایی آن ها و همین طور نحوه استفاده از آن ها می تواند تا حد زیادی روی کارایی ما تاثیر بگذارد، البته باید بدانید که امروزه شما با بهره گیری و استفاده از خدمات فرش می توانید در بهترین زمان های ممکن از آن استفاده کنید. خرید و فروش فرش اهمیت زیادی دارد و به اندازه که کیفیت آن و پخش عمده آن هم در میان باشد فروش آن پر اهمیت تر می شود.

خرید و فروش عمده فرش در ایران

بسیاری از فروشگاه ها و بازارهای فرش اهمیت زیادی دارند، آن ها خرید و فروش های زیادی انجام می دهند، فرش ها در واقع قلب تپنده بازار هستند که شما می توانید آن ها را از فروشگاه ها تهیه کنید، اما با این وجود باید در نظر داشته باشید که چطور می توانید این فرش ها را تهیه کنید، چرا باید این خرید را انجام دهید و چطور همه چیز برای شما مقرون به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود. به شما می خواهیم بگوییم که همه چیز در اختیار شما است اگر فرش ها را از جاهای با کیفیت تهیه نمایید.

بهترین مرکز خرید عمده فرش

درمورد فرش ها خرید عمده حرف اول را می زند خیلی از فروشگاه ها باید فرش های خودشان را آماده کنند، خرید و فروش فرش ها اهمیت زیادی دارد، زمانی که شما این فرش ها تهیه می کنید باید در نظر داشته باشید که چطور می توانید این موارد را در نظر داشته و یا این که خرید های بهتری انجام دهید.

فروش و خرید فرش اهمیت بیشتری نسبت به یک خرید ساده دارد، چون که خرید عمده پوشش بیشتری داشته و سهم بالاتری را در اختیار خریدار می گذارد. از این رو هر گونه اشتباه در خرید و فروش می تواند یک سری مسائل و مشکلات بیشتری ایجاد کند ما به شما خرید فرش های عمده با کیفیت را پیشنهاد می کنیم اما چطور می توانید این کار را انجام دهید؟ شما برای خرید فرش ها باید ابتدا مرکز مناسب خرید و فروش فرش را پیاده کنید. این مراکز اهمیت زیادی دارند و به شما محصولات با کیفیت با قیمت مناسب عرضه می کنند یکی از این مراکز که خدما مناسب ارائه می دهند ابریشم ترید است. ابریشم ترید با سال ها سابقه در این زمینه فعالیت کرده و این خدمات را به شما ارائه می دهد.

ارتباط با پشتیبانی:

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *