کالا, محصولات

فرش ماشینی طرح پروانه

فرش کاشان نقشه پروانه چهار تابع عوامل بسیاری است و هر نوع فرشی با هر نوع مواد اولیه و دستگاه بافتی، دارای قیمتی متفاوت با دیگر محصولات به حساب می‌آید.

و اینکه عوامل بسیاری در تعیین قیمت فرش ماشینی نقش دارند که از آن جمله می توان به تعداد شانه و تراکم، نوع نخ مصرفی ، دستگاه بافت و برند تولید کننده[ ابریشم ترید]فرش کاشان که نقش مهمی در ان دارند اشاره کرد.

انواع فرش های ماشینی کاشان طرح پروانه:

فرش فانتزی گل پروانه:

فرش فانتزی شیک طرح پروانه و گل با رنگ بندی زیبا و با الیاف پلی پروپلین ممتاز به صورت 500 شانه تراکم 1000 بافته می شود. این قالی ماشینی طرح خاص فانتزی سبب مدرنیته شدن فضای خانه می شود و با ابعاد کوچک برای چیدمان فرش فانتزی اتاق خواب کاربرد زیادی در دکوراسدن منزل دارند.

در ساخت این قالی زیبا از الیاف ضد حساسیت و بسیار نرم و لطیف استفاده شده تا فرش کیفیت بالایی برخور دار است و مشتری های زیادی را به خود جلب کرده است .

3بعدی بودن فرش ماشینی طرح پروانه رنگ نسکافه ای :

فرش سه بعدی کاشان طرح پروانه در بین فرش های سه بعدی طرحی همه پسند وجود دارد.

طرح پروانه با رنگ زمینه نسکافه ای می تواند دکوراسیون و فضای خانه را به شکلی زیبا تغییر دهد.

طرح سه بعدی نسبت به طرح های سنتی فرش ایرانی جلوه ای خاص و متفاوت دارد. از این نظر برای افرادی که به دنبال خرید فرش خاص و متفاوت هستند ایده آل و بینظیر است.

فرش سه بعدی زمینه ای ساده و خلوت دارد که در میانه آن پروانه ای بسیار زیبا قرار گرفته است. این پروانه زیبا با رنگ های نسکافه ای و کرم نظر هر بیننده ای را به خود جذب کرده است. از دیگر ویژگی های فرش سه بعدی طرح پروانه داشتن رنگ بندی نسبتا تیره میباشد.

فرش مدل ترک طرح پروانه:

کار برد این قالی برای فرش کردن پذیرایی و فرش کردن اتاق دخترانه استفاده کنید.

این فرش زیبا و با کیفیت، دارای 8 رنگ است.که به این معنی برای بافتن این فرش، از 8 رنگ استفاده شده است.

رنگ های کرم، آبی، صورتی و بادامی رنگ های پررنگ تری در این فرش می باشند.

از آنجایی که فرش های ایرانی طرح ترک از انواع فرش مدرن و با کیفیت هستند، از آنها می توانید برای دکوراسیون های مدرن و امروزی استفاده نمایید.

دکوراسیون خانه با رنگ نسکافه ای طرح پروانه:

رنگ نسکافه ای خیلی دیر کثیف می شود. به همین دلیل از این فرش سه بعدی در هر بخش از فضای خانه می توان استفاده کرد. از جمله فرش آشپزخانه یا فرش اتاق کودک و اتاق خواب به کار می آید.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *