کالا, محصولات

فرش ماشینی طرح رزیتا

 


فرش مدل رزیتا  1000 شانه میباشد بدین معنی که در یک متر طول از عرض فرش 1000 گره قرار می گیرد

قالی 1000 شانه بافت مدرن ترین دستگاه های روز دنیا با تراکم 3000 تولید میشود.

  بدین معنی که در یک متر طول فرش ماشینی 1000 شانه  3000 گره قرار میگیرد.

قالی ماشینی طرح رزیتا

فرش ماشینی طرح رزیتا از نقشه های پر فروش فرش ماشینی 1000 شانه در شرکت ابریشم ترید می باشد که در 5 رنگ آبی، نسکافه ای، سرمه ای، فیلی و کرم بافت می باشند.

فرش طرح رزیتا سرمه ای از پر فروش ترین رنگ های این مدل از فرش 1000 شانه می باشد که شباهت زیادی به فرش های طرح مدرن و بروز دارا میباشد.

گل های به کار رفته در قسمت لچک نقشه فرش ماشینی رزیتا به طرز هنرمندانه ای طراحی شده که به زیبایی های این طرح از فرش کاشان 1000 شانه افزوده شده است.

جنس نخ خاب :

در فرش های ماشینی از الیاف مختلفی از جمله پلی استر ، ابریشم مصنوعی ،اکرولیک و … استفاده میشود که مرغوبترین نوع نخ فرش به دلیل ماندگاری بالا در برابر عواملی چون ثبات رنگ فرش ، مقاوت فرش در برابر پاخورشدن و کوبیدگی ،پرز و مو گرفتن و همچنین حرارتهای غیر مستقیم شدید  اکرولیک میباشد.

نوع بافت

فرش هایی 1000 شانه بافته شده با بروز ترین ماشین آلات ساخت شرکت وندویل آلمان که با کد فنی HCIX2 بوده و به دلیل ریز بافت بودن فوق العاده این پحصول یکی از پرفردش ترین محصولات میباشد.

ویژگی های قالی ماشینی طرح رزیتا

نام نقشه رزیتا
تراکم عرضی (شانه) 1000
تراکم طولی 3000
تعداد رنگ 8
نخ خاب اکریلیک هیت ست
نخ تار و پود پنبه

خرید اینترنتی فرش ماشینی طرح رزیتا

فرش طرح رزیتا در این مجموعه به قیمت عمده درب کارخانه ارائه می شود.

در خرید اینترنتی فرش مستقیم از کارخانه، هزینه های انبارداری و نمایشگاه داری و هزینه های جانبی مربوط به آن حذف می شوند، و به همین علت قیمت ها حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پایین تر از قیمت نمایشگاه های سطح شهر است و تنها دلیل این امر حذف واسطه های فروش و هزینه های جانبی این محصول می باشد.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *