دسته‌بندی نشده, کالا, محصولات

فرش ماشینی طرح الماس |انواع شانه

ویژگی فرش الماس

فرش های الماس گل برجسته را می توان در 1200 شانه و با تراکم بالا تولید می شود.که  زیبایی این قالی ها  به سایر فرش های معمولی بسیار بیشتر می باشد.

و مناسب استفاده برای جهیزیه و در سالن های پذیرایی زیبا، مجلل می باشند. قالی ماشینی 1200 شانه طرح الماس، با استفاده از پیشرفته ترین ماشین های قالی بافی تولید شده می باشد .

تفاوت آن با فرش های معمولی این می باشد که علاوه بر استفاده از نخ خاب آکریلیک هیت سیت، از الیاف هایبالک نیز استفاده شده است ،که به این معنی می باشد که برای قسمت های فرو رفته فرش از الیاف هایبالک و قسمت های برجسته فرش را از آکریلیک هیت سیت تهیه می شود .

به دلیل خواص الیاف هایبالک که در مقابل حرارت چروک می شوند و خواص آکریلیک که مقاوم در برابر حرارت را دارا می باشد، که این نوع فرش ها به صورت گل برجسته تولید وعرضه میگردند.

ارتفاع نخ خاب در فرش های گل برجسته، 7 میلی متر می باشد.

ابعاد فرش ماشینی الماس

دوازده متری (۴ × ۳ متر)
شش متری (۳ × ۲ متر)
قالیچه (2.25 × ۱.۵ متر)
کناره ( ۱× ۲ متر)
( ۱× ۳ متر)( ۱× ۴ متر)
نه متری (۳.۵ × ۲.۵ متر)
یک و نیم متری (۱ × ۱.۵ متر)

مشخصات فنی فرش ماشینی الماس

شکل فرش مستطیل
شانه فرش 1200شانه و…
تراکم تراکم 3600 به بالا
کیفیت درجه یک ممتاز (+A)

شناخت فرش اصل و تقلبی

تقلبی بودن شانه و تراکم فرش

تشخیص شانه و تراکم واقعی فرش روش هایی وجود دارد  که میتوان با توجه به سخت بودن آن ها نمی توان روی آن ها حساب کرد.

بهترین روش این می باشدکه فرشی که تهیه می کنید که دارای علامت استاندارد و مشخصات شانه و تراکم آن روی شناسنامه فرش درج ،نوشته شده باشد.

که استادارد فرش ماشینی فقط به این صورت ،که شانه و تراکم تولیدی آن را تایید کند.

نکته《استاندارد بودن نشان دهنده کیفیت نخ های مصرف  شده را نشان نمیدهد و فقط صحت شانه و تراکم را تایید می کند.》

تقلبی بودن برند تولید کننده

برند یا مارکی است که در محصول وجود دارد . انواع محصولاتی که در کارخانه و شرکت های مختلف تولید می شوند دارای مارک خاص آن شرکت را دارا می باشد‌.

از این طریق می توان تولیدکننده فرش ماشینی را به سادگی تشخیص دهید. که شامل مشخصات فنی می باشند .

روی برچسب پشت محصول ذکر می شود . تعدادی از کارخانه با داشتن بهترین محصولات توانسته شهرت یابند و به مارک و برند معتبر تبدیل شوند.

و تقاضا برای این نوع فرش ماشینی افزایش می یابند.

در بازار فرش ماشینی، محصولات فروانی با نام هایی مشابه برندهای برتر و شناخته شده، تولید و روانه بازار می‌شوند که تقلبی محسوب شده  و باید هنگام خرید فرش به این نکته توجه فراوانی شود.

اولین وبهترین روش تشخیص تولید کننده واقعی یک فرش، توجه در برچسب پشت آن یا همان شناسنامه فرش می‌باشد. در این برچسب‌ها معمولا نام و علامت تجاری 《لوگو》 تولید کننده و مشخصاتی از قبیل کد طرح 《نقشه》 فرش، تراکم طولی و عرضی آن، تعداد رنگ فرش، جنس الیاف، علامت استاندارد و …  ذکر میشوند.

برچسب اصلی فرش ماشینی کاشان

برخی سودجویان با استفاده از نام برند های معتبر ،‌ فرش های بی کیفیت را با برند های معروف به فروش می رسانند.

چرا که برچشب پشت فرش مانند شناسنامه فرش است و شامل مشخصات فنی فرش می باشد.

در نتیجه نام تولید کننده و شرکت فرش نیز در آن ذکر شده می باشد.

سخن آخر در مورد تشخیص فرش اصل

تنوع بسیار محصولات فرش ماشینی بسیار زیاد  که با چند شاخص اصلی تفاوت های آن مشخص می شوند.

یکی از آن ها مشخصات فنی فرش می باشد که به طورخلاصه ای بار تشکیل شده از تعداد گره و ریزبافتی یا درشت بافتی فرش های ماشینی میباشد.

مهم ترین شاخه های اصلی فرش ماشینی که در بازار یافت می شوند ، فرش هایی مثل فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه می باشد.

قالی های 500,700 شانه معمولا درشت بافت ترین نوع فرش است که بیشترین ضخامت و پایین ترین وضوح تصویر قالی را در خوداختصاص داده اند.

فرش ماشینی بهتر است یا دستبافت؟

بدون قطع اگر از مادر بزرگها و پدر بزرگ هایمان سوال بکنید که فرش  دستباف بهتر است یا فرش ماشینی، بدون قطع جوابشان فرش طبیعی و دستباف می شود.

که با گذشت زمان و ترکیب عوامل مختلف امروزه نثل جدید نظرهای متفاوتی دارند، لذا پاسخ این سوال را به خود کاربران می سپاریم ،

در ایران همیشه رقابت تنگ اتنگی بین فرش دستبافت و فرش ماشینی وجود داشته است که هر کدام ویژگی و معایب خاص خود را دارا می شوند.

بافت فرش طبیعی ریشه ای کهن در تاریخ ایران دارد ولی صنعت فرش ماشینی از اواسط دهه ۵۰ وارد ایران شده و به این ترتیب ایران باعث افتخار به این است که دو صنعت ارزشمند فرش دستباف و فرش ماشینی را در کنار هم داشته باشند.

در گروه فرشهای ماشینی آن دسته از فرشهایی که بافت نایلونی دارند بادوامتر از نمونه نخ های دیگر می باشند که این نوع فرشها بسیار مقاوم و نسبت به دیگر فرشها قیمت ارزان تری را دارند.

مزیت خرید فرش اینترنتی

صرفه جویی در هزینه ؛ وقتی به صورت اینترنتی خرید میکنید هزینه رفت و آمد عملا حذف می شود .

که همچنین معمولا اجناسی که به صورت اینترنتی عرضه می شوند با قیمت کمتری هستند و در بسیاری از مواقع با تخفیف به فروش میروند.

در فروشگاه های ،وبسایت های آنلاین می توانید محصولات مشابه را با یکدیگر مقایسه کرد که در صورتی که در خرید سنتی امکان دارد برای مقایسه لازم باشد به چند فروشگاه و مغازه مراجعه نکنید.

یکی از عواملی که باعث شده خرید اینترنتی در بیشتر مردم محبوب باشد ، تنوع محصولات می باشد.

معمولا در فروشگاه های اینترنتی از هر محصول چند نوع در ابعاد و رنگ های متفاوت وجود دارد و کاربر می تواند با قدرت انتخاب بیشتری خرید کند.

و اگر میخواهید محصول خود را به صورت عمده و زیر قیمت با بهترین کیفیت از شرکت تهیه کنید ما به شما مجموعه ابریشم ترید تولید فرش ماشینی در کاشان را معرفی میکنیم.

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *