کالا, محصولات

فرش لاکی طرح جدید

 


فرش لاکی یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین فرش کاشان است که این مجموعه با بهترین کیفیت به سراسر کشور و خارج از کشور عرضه میکند.


فرش زمینه قرمز یا فرش لاکی که جزو پر طرفدار ترین انواع فرش هاست، به فرشی گفته میشود که رنگه زمینه آن قرمز باشد.
رنگ لاکی در واقع رنگ قرمز است که در قدیم برای فرش های دست بافت در نظر میگرفتند و از نخ های لاکی رنگ برای طرح های گل،پرندگان و بسیاری طرح های دیگر استفاده میکردند.


فرش لاکی طرح جدید

فرش لاکی تنوع بسیاری دارد ، پس از فرش دستبافت این شهر  تولید فرش ماشینی در این شهر انجام میشود، کاشان یکی از قطب های فرش ماشینی محسوب میشود .
حتی فرش ترک با وجود ریز نقش بودن نمیتواند با فرش کاشان رقابت کند که یکی از همین فرش های ماشینی فرش لاکی است.

فرش لاکی طرح های جدید

طرح های پر فروش فرش ماشینی ، طرح افشان سلطنتی 1200 شانه را می توان نام برد که به عنوان فرش بدون گل وسط بسیار مورد استقبال جهت استفاده در دکوراسیون های مدرن امروزی قرار گرفته است .

هم چنین این طرح فرش پر فروش را می توان برای فضاهای کوچک در نظر گرفت و بدین صورت به افزایش وسعت فضا پرداخت . چرا که عدم وجود لچک ترنج و وجود نقش های ریز در زمینه فرش ، باعث می شود

تا فضاهای کوچک قدری بزرگ تر به نظر آید و به همین دلیل استقبال از این طرح فرش ماشینی بسیار زیاد است،

که با مراجعه به این شرکت می توانید از خرید فرش 1200 شانه افشان کاشان با قیمت درب کارخانه بهره مند گردید .

فرش لاکی ارزان

ارزان ترین فرش زمینه لاکی کاشان مربوط به فرش 440 شانه می باشد که هم سبک وزن بودن و هم طرح های ساده تری دارد.

البته با افزایش قیمت فرش در سال های اخیر، مشتریان فرش لاکی کاشان که بافت 440 شانه دارند هم بیشتر شده و در نتیجه تولید کننده های این محصول هم برای جلب رضایت خریداران بافت این فرش ها را با تنوع بیشتری در نقشه ها انجام می دهند. لذا فرش لاکی کاشان که ارزان قیمت بوده و بشود به صورت عمده برای فضاهای عمومی استفاده نمود همین مدل های جدید از فرش 440 شانه هستند.

تفاوت فرش لاکی  تبریز با فرش کاشان 

که ترنج فرش کاشان لوزی شکل است و فرش تبریز تقریبا بیضی شکل است.

که به سمت کناره های فرش کشیده شده است .

قالی های 1200 شانه زیر دارای زمینه لاکی هستند

فرش ماشینی 1200 شانه طرح حوض نقره

قالی ماشینی 1200 شانه طرح پریناز

فرش ماشینی 1200 شانه طرح کرشمه

برای دیدن طرح های فرش 1200 شانه وارد صفحه اصلی شوید.

خرید عمده و جزئی فرش ها

خرید عمده و جرئی فرش ها به شما کمک می کند تا بتوانید این محصولات را تهیه کنید، شما می توانید خرید فرش ها را به صورت عمده انجام دهید. فرش عمده به شما خرید زیادی ارائه می دهد تا بتوانید فرش ها را بخرید، شما می توانید فرش ها را با قیمت مناسب و با کیفیت بخرید. شما می توانید این فرش ها را بالاترین کیفیت به صورت آنلاین و مجازی از ابریشم ترید تهیه نمایید. ابریشم ترید به شما کمک زیادی می کند تا خرید لازم را انجام دهید. در حال حاضر خرید عمده فرش ها برای فروشندگان اهمیت زیادی دارد، آن ها باید زمان زیادی را صرف کنند تا بتوانند فرش های مختلفی را تهیه کنند، در صورتی که فرش عمده اینترنتی مزایای زیادی برای شما دارد.

 

چطور بهترین فرش ها را بخریم؟ 
 
روش های زیادی برای خرید فرش وجود دارد اگر شما بخواهید مانند چند سال گذشته اقدام برای خرید فرش کنید باید به صورت قبولی به بازارهای دوازدهم فرش و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده تا بتوانید فرمایید مدنظرتان را تغییر دهیم اما امروز دیگر مانند گذشته نیست می توانید خیلی ساده و راحت به صورت اینترنتی و فروشگاه‌های مدنظر محصولات و فرش های لازم خودتان را تهیه کرده و از آنها بهره بگیرید تا در جنبه‌های مختلف بتوانید از آنها استفاده کنید امروز شما با این ساختار و کارکرد آب می توانید تمام موارد را پیاده سازی کرده و از آنها به نحو احسن استفاده کنید البته باید در نظر داشته باشید که خریدهای اینترنتی یک سری ویژگی هایی در اختیار شدن گذارد شما با این خریدها می توانید در کمترین زمان ممکن تمامی موارد و پیشنهاد را پیاده سازی کنید.
خرید اینترنتی امروزه مزایای زیادی دارد و مانند گذشته نیست همه افراد و بیشترین ترجیح می‌دهند تا محصولات خودشان را به صورت اینترنتی خرید کند چراکه خرید اینترنتی کمک زیادی به شما می کند و می توانید با بهره گرفتن از آنها در کمترین زمان ممکن این محصولات و لوازم ها را تهیه کرده و از آن استفاده کنید در واقع فروشگاه هایی که امروزه محصولات خودشان را به صورت معتبر در اختیار افراد قرار می دهند خیلی از خدمات خودشان را به صورت آنلاین پیاده سازی کرده و شما میتوانید از آنها به درستی استفاده کنید.
 
اما چطور خرید اینترنتی را انجام دهیم؟
برای خرید اینترنتی لازم نیست خیلی پیچیده عمل بکن شما می توانید خیلی راحت در کمترین زمان ممکن به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و از آنها استفاده کنید تا بتوانید از بهره گرفتن از این محصولات کارایی و کارکرد زیادی داشته و آنها را در جنبه های مختلف داشته باشید که امروزه شما با خرید های اینترنتی می توانید در هر جای ایران که هستید به پول محدودیت محصولاتی که نیاز دارید را سفارش داده و آنها را استفاده کنید.
 
 
بهترین فرشها را چطور می توان خرید؟
امروز شما می توانید خیلی ساده و راحت تر از گذشته بهترین فرشها را تهیه کنیم برای خرید فرش می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید اما روشی که امروزه مردم ترجیح می‌دهد تا آن را انجام دهند خرید فرش ها به صورت اینترنتی است زمانی که شما به صورت اینترنتی و آنلاین فرش های تابستانی مناسب های مختلف بهره می گیرند.
در واقع خرید اینترنتی به شما کمک می کند تا بتوانید در هر زمان که نیاز دارید محصولات مناسبی را بدست آورید امروزه یک سری از این موارد و کار کرد تا برای شما تاثیر زیادی دارد اما شما باید بدانید که خریدهای اینترنتی در تمام جنین ها برای آن از قابلیت‌های زیادی برخوردار بوده و کارایی و کارکردی که در اختیار شما قرار می دهند به شدت زیاد میباشد.

سخن آخر

امروزه ، به مانند گذشته ، فرش های لاکی بسیار محبوب هستند. در خانه پدربزرگ های خود این فرش ها را می بینیم و از سوی دیگر ، جزو گزینه های اول زوج های جوان نیز هستند.

فرش لاکی را می توان به عنوان بهترین گزینه برای ایجاد یک دکوراسیون کلاسیک و سنتی نام برد؛ اما به طور کلی ، باید توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های مناسب در کنار این نوع فرش ، موضوع بسیار مهمی است، شما می توانید از آن بهره بگیرید.

ارتباط با پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *