کالا, محصولات

فرش ارزان دستبافت کاشان


فرش های دستباف کاشان را می توان از محبوب ترین و پرفروش ترین فرش های دستباف در ایران و جهان دانست.

محبوبیت فرش های کاشان سبب شده است تا محصولات قالی دستباف در این شهر رونق خوبی پیدا کند.

قالی کاشان دستباف معمولا به صورت گل ابریشم یا با نخ پشم و کرک بافته می شود.

وهمچنین در نخ پود فرش های دستباف کاشان از پنبه اعلا استفاده می گردد. 

خرید فرش دستباف

در کاشان مراکز متعددی در زمینه عرضه فرش دستباف فعالیت می کنند.

اکثر این مراکز ارائه دهنده فرش های مرغوب و با کیفیتی در بازار سراسر کشور می باشند.

مجموعه ابریشم ترید(تولید کننده فرش ماشینی) قالی های بافته شده را نیز در سایت های اینترنتی معتبر قرار می دهند تا امکان دسترسی مشتریان به آن آسان باشد.

فرش دستبافت با کیفیت

ویژگی های فرش دستباف مانند زیبایی، کیفیت بالا و استحکام، نرم و راحت بودن، امکان رفوی فرش دستباف وغیره..سبب شده که خیلی از افراد مایل به خرید قالی دستباف باشند.

ولی به دلیل گران بودن قالی های دستباف از خرید آنها صرف نظر کنند.

از آنجایی که فرش دستبافت یک کالای لوکس محسوب می شود و کیفیت خیلی خوبی هم دارد، خرید یک فرش دستباف ارزان قیمت انتخاب هوشمندانه ای است

تا ناچار به خرید فرش های ماشینی با الیاف مصنوعی نشوید،ما در شرکت ابریشم ترید فرش های ماشینی باکیفیت و با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه میکنیم.

مشخصات فرش دستبافت کاشان:

فرش دستباف کاشان دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار درجه یک می باشد .

به طور مثال می توان به بافت آن اشاره کرد. این فرش دارای بافت ریز وظریفی است .

این فرش ها با نقشه قبلی بافته می شوند. همان طور که می دانید فرش هایی که در شهر بافته می شوند دارای نقشه قبلی و فرش هایی که در روستا بافته می شود بر اساس طرح فکر هستند. وجود نقشه ها و طرح های بسیار جذاب ، از ویژگی های خاص فرش دستباف کاشان است.

یکی دیگر از مشخصات فرش دستباف کاشان چله کشی آن است که اغلب از پنبه می باشد . به دلیل استفاده از الیاف طبیعی مانند پشم ، کرک ، نخ پنبه و ابریشم در بافت آن کیفیت فوق العاده عالی حاصل می شود .بدنه فرش غالبا از پشم ، کرک و یا ابریشم بافته می شود .

فرش هایی که از جنس ابریشم باشند . بسیار گران قیمت هستند و قابل مقایسه با سایر فرش هایی که از پشم و کرک بافته می شوند نیستند.

افرادی که محدودیت مالی ندارند می توانند اقدام به خرید این نوع از فرش های لوکس و لاکچری و درجه یک کنند.

خرید فرش ماشینی با بهترین قیمت

فرش ماشینی امروزه محبوبیت زیادی دارد. فرش ماشینی با توجه به کیفیتی که دارد، یکی از  انتخابات بیشتر مردم می باشد. فرش ماشینی از جمله فرش های محبوب است که ما شاهد انواع و اقسام آن در منازلمان می باشیم، فرش ماشینی فرشی مناسب و با کیفیت هستند که شما می توانید از آن ها برای خانه و محل کارتان استفاده کنید. فرش ماشینی انواع و اقسامی دارد و از نظر تراکم و … با هم دیگر فرق دارد.

قیمت گذاری کالاها اهمیت زیادی دارد و همیشه به عنوان یکی از مباحث در دنیای بازاریابی و فروش می باشد. نحوه قیمت گذاری کالا و محصولات می تواند در کسب و کارها تاثیر زیادی بگذارد. متد های قیمت گذاری محصولات در فروش فرش های ماشینی تاثیر داشته و می توان میزان سود و زیان آن را تحت تاثیر خودش قرار دهید. به همین دلیل  قیمت در خرید فرش ها هم برای شما و هم برای فروشنده اهمیت زیادی دارد.

بهترین کار این است که شما یک فرش را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب تهیه کنید، البته این زمانی امکان پذیر است که شما به سراغ مجموعه های معتبر بروید.

نکاتی برای خرید فرش ماشینی

برای تهیه فرش ماشینی باید به یک سری عوامل توجه کنید، اولین گزینه این است که صبر و حوصله کافی در زمان خرید فرش ها به خرج دهید، فرم و اندازه فرش را در نظر بگیرید. اندازه قالی و قالیچه ها را کنترل کرده و پس از بررسی آن را تهیه کنید. رنگ فرش عامل مهم تری است، بسیاری از افراد گمان می کنند که فرش در زمانی که تهیه می کنند بسیار خوش رنگ است اما وقتی به منزل می آورند، باب سلیقه آن ها نیست، از این رو شما باید قالی و قالیچه را از زوایای مختلف در نور قرار داده و مورد بررسی در نظر بگیرید.

مورد بعدی این است که رنگ فرش در تمام سطح آن یکنواخت باشد و درمورد فرش های مختلف باید بافت رنگ را بررسی کرده و آن را در نظر داشته باشید. فرش ها را باید هم از نظر بافت و هم رنگ مورد بررسی قرار دهید.

خرید فرش از ابریشم ترید

ابریشم ترید مجموعه ای است که انواع و اقسام فرش با کیفیت متفاوت را به شما ارائه می دهد. شما می توانید این فرش ها را با بررسی های مختلف و به صورت کاملا مقرون به صرفه تهیه کنید. ابریشم ترید پیش از خرید عمده به شما مشورت، مشاوره ارائه داده و همین طور کمک می کند تا شما بتوانید در کم ترین زمان ممکن این محصولات را تهیه کنید.

قیمت فرش دستبافت

فرش دستباف با توجه به طرح ، میزان تراکم گره ها ، جنس نخ و ابعادقالی دارای قیمت های متنوع می باشد،برای مطلع از قیمت ها با پشتیبانی تماس برقرار کنید.

ارتباط با پشتیبانی

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *