کالا, محصولات

خرید فرش فانتزی

ما در این مقاله میخواهیم در مورد خرید فرش فانتزی اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید فرش فانتزی یکی از زیبا ترین و بهترین فرش های ماشینی کاشان است.

شرکت بازرگانی ابریشم ترید به صورت عمده به شما دوستان عزیز عرضه میکند.

خریدو فروش فرش فانتزی

در کنار فرش های سنتی و کلاسیک فرش ماشینی فانتزی یکی از محصولات پر فروش شرکت ابریشم ترید است

در فرش فانتزی نقش های زیبا و جذابی به نمایش داده شده است .

فرش فانتزی از طرح های نوین و مدرن تولید میشود که فرش از زمان های خیلی دور یک جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی هستند.

فرش فانتزی الهام گرفته شده از غربی ها بوده ،که روز به روز پیشرفت های بسیاری کرده است .

امروزه بسیاری از تولید کنندگان بزرگ فرش ماشینی از جمله شرکت بازرگانی ابریشم ترید سعی دارند که هر دو نوع فرش ماشینی و طرح سنتی و مدرن را تولید کنند .

ویژگی فرش های فانتزی

همانطور که فرش ماشینی از انواع مختلفی برخوردار است ، قالی فانتزی نیز دارای تنوع متنوعی است .

از جمله فرش شگی ، قالی فریز، قالی پرز بلند و سایر فرش های فانتزی که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد . از انواع مختلف فرش ماشینی فانتزی می توان به فرش شگی اشاره کرد .

در تولید این قالی فانتزی از نخ های بلندی استفاده می شود که به ان پایل می گویند .

در این فرش از قطعات بلند نخ ذهای اکریلیک استفاده می شود . البته تولید کنندگان فرش های شگی ترجیح می دهند از نخ های پلی استری به جای نخ های اکریلیک استفاده شود .

زیرا این نخ در برابر نوشر خورشید و استحکام بالا از جمله ویژگی ها این نخ ها است .

سایر نخ ها مانند نخ های پشمی به علت جذب بالای گرد و غبار گزینه مناسبی بافت قالی های شگی نمی باشد

که در مکان های همچون ادارات و فضاهای مثل اتاق پذیرایی استفاده می کنند .

انواع فرش فانتزی :

انواع مختلفی از فرشهای فانتزی و مدرن در کارخانه های فرش تولید می شود.

امروزه سبک دکوراسیون به سمت مدرن شدن سوق پیدا کرده است.

به همین دلیل تولید فرشهایی که متناسب با این تزئینات هستند نیز افزایش یافته است. تزئینات مدرن ساده و  بسیاتر تمیز است. این احتمالاً مهمترین ویژگی این نوع دکوراسیون است.

فرش های طراحی شده با این دکوراسیون نیز دارای طرح های بسیار ساده ای هستند که تنوع رنگی بالایی را نشان نمی دهند.

فرش های فانتزی و مدرن نیز از فرش های کلاسیک و سنتی ارزان ترند. این امر به فروش بالای این فرش کمک زیادی کرد. انواع فرش فانتزی و مدرن:

فرش شگی یا پرزبلند

قالی شنل

فرش وینتیج یا کهنه نما

قالی ترک یا لایت

فرش سه بعدی

قالی کلاریس

به چه فرشی فانتزی می گویند؟

در جهان ، ایران به تولید فرش های باکیفیت معروف است. در داخل ایران نیز ، شهرهای تبریز و کاشان و یزد زبان زد هستند. قطعا به دنبال چنین فرهنگ غنی در زمینه تولید فرش ، یک سری سلیقه های متنوع و متفاوت هم به وجود می آید.
ما ایرانی ها علاقه بسار زیادی به فرش نشان می دهیم و در انتخاب آن دقت می کنیم. بازار نیز در این راستا محصولات متنوعی ارائه می دهد.

مزایای فرش فانتزی

فرش فانتزی از ویژگی ها و برتری های زیادی برخوردار است. این فرش با توجه به الیافی که در آن استفاده شده است، معمولا پرز نمی دهد و همین طور قیمت بسیار مناسبی دارد. همان طور که می دانید، قیمت امروزه یک فاکتور مهم برای خرید فرش است. فرش ها قیمت های متفاوتی دارند، اما فرش فانتزی با توجه به ویژگی هایی که دارد از قیمت مقرون به صرفه تری هم برخوردار است. فرش های فانتزی تنوع طرح و رنگ دارند و بیشتر افراد آن ها را می پسندند. نکته مهم و بعدی که در مورد فرش فانتزی است، سبک وزن بوده و قابلیت حمل و نقل آن ها می باشد و در قسمت های کناری فرش ریشه ندارند.

سوالات متداول

کاربرد فرش فانتزی چیست؟

در حال حاضر با توجه به ساختمان سازی و آپارتمانی شدن منازل، افراد زیادی به سراغ فرش های مدرن می روند. در حال حاضر فرش های فانتزی با طراحی مدرن در اتاق کودک و اتاق خواب هم استفاده می شوند. این مدل از فرش ها همان طور که از نامشان مشخص است شکل و شمایل فانتزی و متفاوت از فرش های سنتی دارند و برای دکوراسیون های مدرن به کار می روند.

آیا این فرش ها قابلیت شستشو دارند؟

ویژگی و سوال بعدی درمورد این فرش، امکان شستشو آن هاست؟ فرش های مدرن به سه دسته فانتزی ماشینی، دست بافت و نیمه دست بافت تقسیم می شوند که هر کدام از الیاف متفاوتی برخوردارند. شستشو این مدل فرش ها تا حد زیادی به الیاف آن ها ارتباط دارد.

نحوه خرید فرش فانتزی اینترنتی چگونه است؟

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده اند و در هر جایی شاهد خرید مردم از آن ها هستیم به همین دلیل بهترین کار این است که فرش های مدرن فانتزی را به صورت اینترنتی بخریم. این مدل فرش ها با توجه به الیافشان خیلی سبک وزن هستند به همین دلیل وزن آن ها خیلی کم بوده و جابه جا کردن شان راحت هستند.

از طرفی وجود تنوع در طرح های فانتزی این مدل فرش ها را به خصوص برای جوان تر ها محبوب تر کرده است و آن ها دوست دارند تا برای فرش هایشان از محصولات فانتزی بهره بگیرند.

بهترین مرکز فرش فانتزی

فروشگاه ابریشم ترید با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع و اقسام فرش فعالیت می کند. ابریشم ترید به شما بهترین مدل ها، با تنوع و کیفیت بالای فرش را ارائه می دهد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خودتان را به صورت عمده ثبت کرده و تحویل بگیرید.

فروش عمده فرش فانتزی

یکی از خدمات ابریشم ترید عرضه این محصولات به صورت عمده می باشد. شما می توانید از فروشگاه های مختلف فرش های عمده را تهیه کنید، اما کیفیتی که ابریشم ترید به شما می دهد و واقعا فوق العاده بوده و می توانید آن را تجربه کنید. ابریشم ترید به شما بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را ارائه می دهد. 

چرا افراد به خرید فرش مدرن علاقه مند هستند؟

  • فرش های فانتزی به علت تنوعی که در جنس و متریال دارند، طیف کیفیت گسترده ای را شامل می شوند. اما به طور کلی ، می توان این طور اذعان کرد که کیفیت فرش های فانتزی بیش از فرش های دیگر است.
  • تنوع طرح و نقش این فرش ها بسیار زیاد است و شما به راحتی میتواند فرش دلخواه خود را به راحتی خریداری کنید.
  • متریالی که در فرش ها به کار رفته است به نحوی است که از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری می کند.
  • اگر قیمت یک فرش برایتان اهمیت دارد ، ما پیشنهادمان به شما فرش فانتزی است.
    به دلیل اینکه متریال و مواد تشکیل دهنده این نوع فرش ها ارزان است، قیمت تمام شده آن ها  بسیار مناسب است و هر نوع مخاطبی میتواند به راحتی این نوع فرش را خریداری کند.

در زمان خرید فرش فانتزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تنها انتخاب کردن رنگ و طرح فرش نیست که از اهمیت زیادی برخوردار است، بلکه شما در زمان خریدن آن باید به موارد مهم دیگری هم توجه کنید تا بتوانید نمونه‌ای یسیار کاربردی و باکیفیت را انتخاب کنید.
که تا مدت‌ها قابل استفاده باشد. از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

انواع فرش های فانتزی مدرن از نظر نوع الیاف به کار رفته در آن:

فرش فانتزی نیمه دستباف:

این دسته از فرش های مدرن به وسیله دستگاه تولید میشوند، اما در بافت آنها هم از الیاف پشم و هم از الیاف مصنوعی استفاده می شود.
که رنج قیمتی آنها از دسته سوم بیشتر است و نسبت به دسته دوم یعنی فرش فانتزی تمام دست بافت نیز کمتر است.

فرش فانتزی تمام دستباف:

این مدل فرش ها دقیقا همان طرح و نقش بقیه فرش های فانتزی را دارند ولی جنسی که در انها به کار رفته است بسیار مرغوب و از الیاف کاملا طبیعی است.
و نسبت به دیگر مدل فرش های فانتزی قیمتشان بالاتر است. و  تنها تفاوتی که با دیگر فرش ها دارند این است که بافتشان نسبتا درشت است. ( هرچه فرش بافتش ریز تر باشد، جلوه، زیبایی و ظرافت بیشتری هم دارد)

قیمت فرش فانتزی چقدراست؟

تفاوت فرش دستبافت با فرش فانتزی چیست؟ یکی از اصلی‌ترین تفاوتشان قیمت است. هرچند قیمت نوع فانتزی در قیاس با دستبافت مقرون به صرفه است اما بسته به عوامل مختلفی دارد.
از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جنس، اندازه، برند تولید کننده، ایرانی و خارجی بودن آن و… اشاره کرد. شما می‌توانید با در نظر داشتن بودجه خود بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را داشته باشید. 

ارتباط با پشتیبانی 

🔰برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید،یا در واتساپ پیام دهید.

مهندس حمیدرضارضائی

09108373801خرید،واتساپ

09918226947مشاوره داخلی

Hamidrezarezaee6947@gmail.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *