فرش طرح شاه نشین کاشان, فرش ماشینی

توزیع فرش طرح شاه نشین کاشان

توزیع فرش طرح شاه نشین کاشان

فروش و توزیع فرش طرح شاه نشین کاشان به دو صورت مستقیم در فروشگاه های معتبر و خرید مستقیم اینترنتی از کارخانه انجام می شود. این فرش به صورت دستبافت و ماشینی در طرح های خلوت تا بسیار شلوغ، با رنگبندی های روشن و تیره و سایز های متفاوت بافته‌می شود. حتی امروزه طرح های مدرن و فانتزی آن نیز در فروشگاه های عرضه مستقیم و مجازی قابل خریداری است.

 کاشان به عنوان قطب تولید فرش در کشور شناخته می شود. فرش های کاشان به دلیل طرح و رنگ زیبایی که دارند دربازار خریداران زیادی دارند. برای اشنایی بیشتر با تنوع طرح های فرش کاشان همچون ماندانا مقاله ای با عنوان” توزیع فرش افشان ماندانا” نوشته شده است. برای مطالعه کلیک کنید.

فرش طرح شاه نشین کاشان

فرش طرح شاه نشین از جمله فرش های ماشینی با قیمت مناسب است که در انواع شانه و با تراکم های متفاوت بافته‌می شود. این فرش از دسته فرش های ترنج دار است. ترنج مرکزی فرش شاه نشین به صورت یک گل خورشیدی شکل طراحی و بافته‌می شود و در اطراف این ترنج مرکزی، خطوطی اسلیمی شکل قرار دارند که جلوه و زیبایی منحصر به فردی به آن می بخشند.

یکی از تمایزهای فرش طرح شاه نشین کاشان با سایر فرش ها، داشتن دو قاب مستطیلی تو در تو می باشد که در فاصله این دو قاب مستطیلی خطوط اسلیمی با زیبایی هرچه تمام تر در بوم فرش طراحی و بافته شده اند.

قیمت این فرش  

از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این فرش میتوان موارد زیر را نام برد.

  1. تراکم، شانه و ارتفاع خاب فرش

هرچه شانه فرش بیشتر باشد، فرش بافت ریزتری خواهد داشت و نقشه آن به صورت واضح تر و زیباتر نمایان خواهد شد.هرچه فرش متراکم تر باشد یا به عبارتی تراکم آن بالاتر باشد، سفت تر خواهد بود و در برابر فشار و ضربه ، دوام و مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد . ارتفاع خاب نخ که در بعضی جاها از آن به عنوان پرز فرش نیز یاد می کنند از مشخصات فنی فرش ماشینی است که به صورت گره هایی U شکل در سطح فرش قرار دارند .هرچه شانه و تراکم یک فرش کمتر باشد ارتفاع خاب نخ بیشتر است و بالعکس .

  1. اندازه فرش
  2. رنگ زمینه
  3. کیفیت نخ

استفاده از نخ های آکریلیک در بافت فرش ماشینی مدل شاه نشین، موجب نرمی و لطافت بافت این فرش می شود. ویژگی مهم دیگر نخ های آکریلیک، مقاومت بالای آن ها در برابر سختی و فشار است.

  1. نوع دستگاه ها
  2. وزن
  3. درجه بندی
  4. شرکت تولید کننده و برند فرش
  5. میزان عرضه و تقاضا
  6. نوع توزع و فروش ( آنلاین یا حضوری)

 

تولیدی فرش ابریشم ترید انواع فرش های ماشینی با طرح های زیبا را به بازار های سراسر کشور توزیع می کند. تمامی فرش ها با بهترین متد ها بافته می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ها و تنوع فرش های موجود با ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *